Przenieśmy się do czasów, w których Świat nie słyszał o koronawirusie.
Andreas Wellinger
Nie, bo sam nie jechał
Kamil Stoch
Oczywiście, że tak
Gregor Schlierenzauer
Tak
Johan Andre Forfang
Nie chciałaś, wolałaś oglądać konkursy z domu
Jakub Wolny
Nie, bo sam nie jechał
Daniel Andre Tande
Ty bardzo chciałaś, ale on nie chciał
Dawid Kubacki
Komitet Olimpijski nie pozwolił Ci
Michael Hayboeck
Nie
Stefan Kraft
On chciał, ale ty nie chciałaś
Halvor Egner Granerud
Tak
Andrzej Stękała
Nie, bo sam nie pojechał
Stephan Leyhe
Tak
__________________________________
Faktycznie, ten konkurs przeniesie się do historii, nie tylko za sprawą pierwszego mikstu na Igrzyskach Olimpijskich, ale również za sprawą wielu skandali.
Zostało zdyskwalifikowanych 5 zawodniczek z 4 krajów, które biły się o czołowe lokaty. 2 Norweżki - Anna Odine i Silje Opshet, 1 Niemka - Katharina Althaus, 1 Austriaczka - Daniela Iraschko Stolz i 1 Japonka - Sara Takanashi. Powód? Nieprzepisowy kombinezon.
Niemcy z DSQ Kathariny, nawet nie zdołali zakwalifikować się do drugiej serii.
W drugiej serii Norwedzy, byli prawie pewni medalu, ale przyszła dyskwalifikacja ich czołowych zawodniczek.
Stwierdzenie, że za wszystkie dyskwalifikacje, odpowiedzialna jest Polka - Agnieszka Baczkowska, to błędne stwierdzenie. Aga wykonywała swoją pracę. Zgłosiła nieprawidłowości do jury konkursu i to oni podjęli decyzję o dyskwalifikacji zawodniczek.
I w takich okolicznościach, pierwszy konkurs mixt na Igrzyskach Olimpijskich, wygrała Słowenia, a za nią Rosyjski Komitet Olimpijski i Kanada.
Kto by się spodziewał?
Polacy mimo takich okoliczności, zakończyli rywalizację na 6 miejscu. Wyprzedziła nas Austria i Japonia (oczywiście te dwie nacje nie miały liczonego jednego skoku, ale i tak zdołały nas wyprzedzić).
Ceremonia wręczenia medali
Aż mi się łezka zakręciła w oku
Brawo Dawid! Brawo Manu! Brawo Ryoyu!
CZYTASZ
Preferencje - Skijumping #2 +IMAGIFY
HumorZapraszam na drugą część śnieżnych preferencji! Występują: ~ Andreas Wellinger ~ Kamil Stoch ~ Gregor Schlierenzauer ~ Johan Andre Forfang ~ Jakub Wolny ~ Daniel Andre Tande ~ Dawid Kubacki ~ Michael Hayboeck ~ Stefan Kraft ~ Halvor Egner Graner...