affedememek..

139 3 0
                                    

Ne olursa olsun artık seni asla affedemeyecegime eminim..evet affetmicem seni..bana yasattiklarini nasil bir duygusuz yarattigini bil istiyorum ama bunu sana anlatmaya cesaretim yok.
Hayallerimi, hayatimi calmani affetmeyecegim..
Ne yetmedi sana inan bir fikrim yok..neden gittigime dair hala bir fikrim yok..
Bilinmezliklere birakip gitmen kabullenmeme yardimci olmuyor..
Yapamiyorum..seni affedemiyorum..
Senin aci cekmeni istiyorum anliyor musun?
Ve beni donusturdugun gibi biri tarafindan olsun tum bunlar..
Ben ne yasadiysam sende yasa istiyorum..acidan ölmek istedigim zamanlarda hissettiklerimi anla istiyorum tum bu isteklerime ragmen baska biri sevme ihtimaline katlanamamam ve seni hala ozluyor olmama da kiziyorum.
Sen yoksan hayat anlamsizdi benim icin..bunun icin ölmek istedim..simdi aci cektigini gormek icin yasamak istiyorum..
Bir daha duygularimi geri kazanamamak korkutuyor simdi beni..senin yuzunden kimseyi sevememek..
Acım mı? Gecmedi.. Alışamadım da..
Hala acıyor ve hala kanıyorum.. yanima yaklasanlara da bulastiriyorum bu kani.. senin intikamini kimseden almak istemedigimden ebedi yalniz olarak kalmayi seciyorum..
Ben eski ben değilim artik sayende.. umutlarim, hayallerim, mutluluklarim hepsini aldin benden ve gittin. .
Seni hala özlüyor olsam da..
Seni asla affetmeyecegim asla..

kimseye söyleyemediklerim..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin