sıradan bir şarkının bilindik melodisinde buldum seni bu gece...kim bilir neler hissederek söyledi şarkısını bu kız ama bana hissettirdikleri değil midir önemli olan?tıpkı benim sana hissettiklerim gibi..
seni buldum mu yoksa hep benimle miydin bilmiyorum..gözlerimden akan her damla yaşta senden kurtulmaya çalışıyorum ama öyle bir işlemişsin ki yapamıyorum..belki de korkuyorumdur yalnız kalmaktan..seninle yeniyorumdur bu korkuyu..olabilir mi?ne dersin?
Aslında bir sürü bahane uyduruyorum senin benim sevdam olarak kalabilmen için..saçmalıyorum ama kendim inanıyorum işte bu saçmalıklara..onu sana yansıtıyorum ve hem o hem sen benimle kalıyorsunuz..bencillik bu biliyorum ama banane ben bencilim işte..senin benim olmadığını bile bile benimmişsin gibi şizofrenik bir düşünce içerisinde olmaktan mutluyum..
Hayat güzel değil midir şizofrenlere...kimsenin bilmediği hayal aleminde kendi dünyasında yaşamak mutlu etmez mi onları?
Bence eder hem de çok mutlu eder..ben bir şizofrensem ve bu şekilde mutluysam bir sorun yok bence..
Sende dene bak ama yapamazsın ki fazlasıyla mantıklısın bu iş için..hayallerinin sınırı var senin..gerçek en güzel şey dersin sen hep..umrumda değilsin canım benim sen gerçeklerinle yaşa ben kendi dünyamda kalıyorum..hayallerim ve ben...ha unutmadan bir de hayali sen.. =)))
:{"alt7[ϲ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimseye söyleyemediklerim..
Romansakimseye söyleyemediklerim. .belki birilerine de tercüman olurum.. ne dersiniz??? benimle misiniz?