Ben senden uzakta sen bensiz başka diyarlarda..yokluğumu birazda olsa hissettin mi acaba?benim hissettiğim acının milyonda birini hissediyor musun gerçekten?
Nasıl bu kadar sevdirebildin kendini bilmiyorum..tamam aslında sen bir şey yapmadın..nasıl bu kadar sevebildim seni kendime şaşıyorum..aşık olmayacaktım ben, şimdi şu halime bak..
Acaba beni hatırlatıyor mu çalan bir şarkı? ben her şarkıda seni hatırlıyorum.. hatırlamak yanlış kelime..her şarkıda seni söylüyorum..seni hiç unutmuyorum ki hatırlayayım..
dengesiz bir ruh hali içerisindeyim yine.kalmadı homeostazi diye bir şey bende..
asla bilmeyeceksin seni ne çok sevdiğimi..keşke derim belki ama yinede seni sensiz yaşamayı seçiyorum ben..senin tanıdığın ben; sadece boş zamanlarında,yapacak bir şeyi olmadığında senin yanında zaman geçiren, seninle bir şey paylaşmayan biri olarak kalacak..ve belki bir gün olduğun şehirden gittiğimde sadece telefonunda bir numara olarak kalacağım..ve yine belki bir gün aradığımda pardon tanıyamadım diyeceksin..bunu duymamak için aramayacağım seni..beni unutacaksın biliyorum ama ben yapamayacağım için aramayacağım seni..unuttuğunu bilmek istemediğim için..hep içimde bir umut olacak sen bilmesende...seni sensiz yaşamaya başka şehirde devam edeceğim..ve seni her zaman seveceğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimseye söyleyemediklerim..
Romansakimseye söyleyemediklerim. .belki birilerine de tercüman olurum.. ne dersiniz??? benimle misiniz?