အပိုင္​း(3)

4.4K 102 38
                                    

"သခင္​.."

"Ommငါဆိုင္​႐ွင္​နဲ႔စကား​ေျပာမယ္​ နင္​့အျပစ္​ကိုနင္​သံုးသပ္​ထား "

"ဟုတ္​ကဲ့"

"အန္​တီ က်​ေနာ္​တို႔ထိုင္​ၿပီးစကား​ေျပာၾကရ​ေအာင္​ "

"​ေအး သမီးရယ္​ အန္​တီလည္​းမ​ေျပာခ်င္​​ေတာ့ပါဘူး သူဟာ​ေလအျမဲန​ေမာ္​နမဲ့ ပစၥည္​းထည္​့ရင္​ပစၥည္​းက်ကြဲတယ္​ သန္​႔႐ွင္​း​ေရးလုပ္​ရင္​အျမဲဆပ္​ျပာရည္​မ​ေျပာင္​ဘူး အခုလည္​းၾကည္​့​ေလ ​ေကာ္​ဖီ​ေသာက္​တာခြက္​ကလက္​​ေခ်ာ္​ၿပီးျပဳတ္​က်တယ္​တဲ့​ေလ အခု​ေတာ့ ျပင္​ရ​ေတာ့မယ္​"

"ဟုတ္​ကဲ့အန္​တီက်​ေနာ္​ကပဲ​ေတာင္​းပန္​ပါ့မယ္​​ေနာ္​ ျပင္​စရိတ္​က်သင္​့​ေငြကိုလည္​းအန္​တီတို႔ဆိုင္​စည္​းကမ္​းအတိုင္​းပဲ လစာထဲကဖ်က္​ခ်င္​လည္​းဖ်က္​ပါ အခုကိစၥလိုမ်ိဳး​ေနာက္​မျဖစ္​​ေစရပါဘူး​ေနာ္​"

"အန္​တီနားလည္​ပါတယ္​ သူအလုပ္​လုပ္​လာတာလည္​းၾကာၿပီမွတ္​လား အခုခ်ိန္​ကလည္​း႐ွာ​ေဖြရတာခက္​ခဲ​ေနတာကိုအန္​တီသိပါတယ္​ အဲ့​ေတာ့ျပင္​စရိတ္​ဘယ္​​ေလာက္​ပဲက်က်တဝက္​ပဲအန္​တီဖ်က္​လိုက္​ပါ့မယ္​ သမီးလည္​း​ေက်နပ္​ပါတယ္​​ေနာ္​"

"​အို...​ေက်နပ္​ရမွာ​ေပါ့ က်​ေနာ္​က​ေက်းဇူး​ေတာင္​တင္​ရမွာပါ အန္​တီျဖစ္​ႏိုင္​ရင္​ဒီလိ​ေမၼာ္​သီး​ေလးလက္​ခံ​ေပးပါ​ေနာ္​ ဂါဝရျပဳခ်င္​လို႔ပါ"

"အားနာစရာကြယ္​ ..ရပါတယ္​ အခ်င္​းခ်င္​း ​ေတြပဲဟာ "

"ယူပါအန္​တီရယ္​ ​ေက်းဇူးတင္​လို႔ပါ​ေနာ္​ "

"​ေအးကြယ္​ ​အန္​တီလည္​း​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ကြယ္​"

"အဲ့ဒါဆို က်​ေနာ္​အ႐ုပ္​..အာ ဟို သူ႔ကို​ေခၚသြား​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​"

"​ေအး​ေအး ​ေခၚသြား​ေလ အလုပ္​ခ်ိန္​ၿပီးၿပီပဲ ဂ႐ုစိုက္​ျပန္​ၾကကြယ္​"

"ဟုတ္​ကဲ့အန္​တီ "

"လာခဲ့ အိမ္​ျပန္​မွနင္​နဲ႔႐ွင္​းမယ္​"

"အန္​တီခြင္​့ျပဳပါအုန္​း​ေနာ္​"

"​ေအးကြယ္​"

365(သခင္​့ရဲ႕အ႐ုပ္​​ေလး)Where stories live. Discover now