פרק 5

66 5 0
                                    

"לוקאס, אחי, שמעתי שאתה מחפש שותף ?" לוקאס שיחק איתי כדורגל, הוא היה השוער הכי טוב, אפילו שעדיף לענות מאשר לשחק. עשיתי תנועה עם הרגל שיגרום לו לחשוב שאני מכוון לכיוון השני ובום, הבקעתי גול בפעם השלישית. "זה נכון"
"יש לי שני חברים שרוצים לעבור דירה ליד האוניברסיטה, ואנחנו מחפשים עוד שותף, אבל יעלה די הרבה כסף כדי לשכור דירה גדולה"
"אין לי בעיה עם כסף" הסתכלתי על השעון הרולקס שלו ועל הבגדים היקרים שלו. בהחלט זה לא בעיה אצלו.
"או, מי זאת הפצצה הזאת ?" סובבתי את הראש ופגשתי בעינה של ליהי. "דיסיוסה(אלה)" מלמלתי לעצמי. היא לבשה שמלת קיץ אדומה אש, בהחלט מתאים לה אדום. 
רצתי אלייה "ליהי" קראתי לה "מה את עושה פה ?"
"סתם, רציתי לראות איך אתה משחק" 
"אנחנו רק מתאמנים, אם את רוצה לראות אותי משחק תבואי היום בערב" היא הנהנה "אולי" היא חייכה חייוך פלרטטני. בחנתי את התכשיטים שלה - עגילי יהלום אמיתי, שורש כף היד שלה מהודר בצמיד יהלומים. כן, בטח המשפחה שלה מפוצצים בכסף.

המשחק מתחיל בעוד עשר דקות. אני מתחמם לפני כן בזה שאני מבקיע כמה גולים. הבחנתי בליהי כשהיא הגיע כי כל פעם שהיא באזור גברים נוטים לסובב את הראש לכיוונה. נעצתי בה גם מבט, ליהי כאילו הסתכלה דרכי, היא שרפה אותי בעיניה. 

כשנגמר המשחק הלכתי ישירות אלייה "נהנית מהמשחק ?" 
"טוב, אני חייבת להודות שזה די מעניין, אבל באמת צפיתי במשחק, צפיתי בך" התקרבתי אליי עשיתי את התשעים אחוז מהמרחק בינינו וחיכיתי שהיא תשלים את המאה, אך מתי שהתקרבתי אלייה היא הסיטה את ראשו "אני חייבת להחזיר לך על פעם שעברה" צחקתי אפילו שלא הייתי משועשע. מאז שראיתי אותה מתי לנשק את שפתיה הבשרניות עם האודם האדום שרציתי למחות, רציתי כל כך הרבה ממנה וגם רציתי לתת את מה שיש לי להציע. אבל איך מישהי מבית עשיר תהיה עם משהו כמוני - שכונת עוני. בטח ההורים שלה רוצים שתתחתן עם מיליונר וכך היא תצטרך לעבוד יותר, ובטח עם מישהו ממעמד גבוה. היא לא תסתפק בי 

Just a dirty secret (2)Where stories live. Discover now