ג׳יימס
הסעתי אותה הביתה, היא הייתה קצת נסערת וגם אני. שנינו קילפנו את השיריון ומצאנו נחמה באחד השני. יכלתי לסלוח על הכל. עכשיו שהיא מוכנה לקבל את הרגשות שלה ולא מפחדת מזה. אנחנו יכולים להמשיך האלה.
אני יותר מתעקש שנדבר על הרגשות שלנו, שלא חוסר תקשורת וגם שהיא יותר תיפתח, שלא תיתן לרגשות שלה לחסום אותה כמו פעם שעברה.ישבנו עם כל החבורה. מיקה ישבה על תומר. ליסה ולוקאס במרחק קילומטרים מאחד השני מנסים כמה יותר להתרחק מאחד השני. ודן בדך התכתב עם חברה שלו, שכנראה יחזיק יותר משבוע כמו כל אחת.
וליהי צמודה לכתף שלי, לא רגילה לסיטואציה הזאת שאנחנו יחד. מיקה ותומר ידעו שהיה בינינו מחתחילה. זה לא הפתיע אותי, הם הרבה רמזו על זה שכבר אי אפשר להתכחש. וכל השאר אפילו לא שמו לב, אבל הם מאוד פרגנו.
״רוצים לצאת ?״ ליהי בסוף אמרה, היא הייתה שקטה אבל כבר לא חששתי מזה.
״יש מסיבה אצל אחד מחברי האחווה, אפשר ללכת״ דן אומר בלי להרים את הראש מהפלאפון. ״כן בבקשה״ לוקאס ישר קפץ
התארגנו והלכנו.
הכל חזר לשגרה. מיקה, ליסה וליהי הלכו לרקוד, לוקאס הלך להתחיל עם מישהי ודן שלא הפתיע אותי נפרד מחברה שלו, עכשיו הוא מנסה למצוא חברה חדשה שלא תחזיק מעמד, הוא לא כמנו, הוא מנסה למצוא אהבה, אבל אהבה שלא משהו שמוצאים, זה מוצא אותך.
הלכתי לליהי. היא הזיזה את מותנה לפי קצב השיר. כרכתי את ידי סביב מותנה מאחור והיא השעינה את ראשה עליי. ״היא ידעת שזה אני״ ״אני מכירה את הריח שלך, את הידיים שלך״ חייכתי ונישקתי את לחייה. רקדנו יחד. תומר הביט בנו באהדה וקרץ לי. הוא הכי שמח שאנחנו יחד. מיקה ותומר הסתכלו עלינו כאילו הם הורים שניסו לשדך בינינו והצליחו, טוב הם לא שידכו אבל רק בגלל הקשר שלהם, הקשר שלנו התפתח ועכשיו הזמן שלו לפרוח.
״ליהי״
״אממ״
״אני אוהב אותך״
היא הסתובבה להביט בי וחייכה ״גם אני אוהבת אותך, כל כך, תמיד זה הייתה אתה״
נישקתי את אפה וחיבקתי אותה קרוב אליי. ״לימדתי לאהוב, ולאהוב את עצמי ושאני ראויה לאהבה. חשבתי שמה שקרה היה באשמתי וההורים לא ממש עזרו בזה, אבל אתה בקשת ממני כלום, לא להתחייב אליך, לא ניצלת אותי, רצית אותי למרות שלא רציתי להתחייב. הרגשתי שבורה עד שאתה הגעת והשלמת אותי״ עיניה היו נוצצות וידעתי שאוהב את האישה הזאת לנצח נצחים ואנסה כמה שיותר לעשות אותה מאושרת.הסוף
YOU ARE READING
Just a dirty secret (2)
Romantizmסיפור שני מהסדרה החברים הטובים כשהקצות מתחברים מהקצה השני לקצה הרחוק אי אפשר לחזור חזרה. ליהי וג'יימס שונים מידי בשביל אחד השני הפכים של אחד השני ליהי גדלה בבית עשיר בעוד שג'יימס גדל בעוני ג'יימס מאמין באהבה ורוצה להקים משפחה יום אחד בעוד שליהי לא...