Malum bölüm uyarısı
😩🥵🔥"Çok güzel bir tatil olacak." Jisung'un
heyecanla konuşmasını gülerek dinlerken, yanımda oturan Jeongin'in elimin üstüne elini koymasıyla ona dönüp gülümsemiştim."O zaman herkes odalarına yerleşsin sonra yemek için lobide buluşalım." Hepimiz çift çift kalacaktık. Minho ve Jisung'un odası bizim odamızın yanındayken diğerleri bir kaç kat üstümüzde veya diğer koridordaydılar.
Oda kartını okutup odaya girdiğimizde gördüğüm çift kişilik yatak ile gülümsemiştim. Jeongin kendini direkt yatağa atmıştı. "Ah gerçekten yoruldum. Yanıma gel güzelim." Yatağın yanını patpatlamasıyla sırtımdaki çantayı çıkartıp yanına uzanmıştım.
Birbirimize bakıyor sadece gülümsüyorduk. Ona doğru yaklaştığımda ani bir hareketle üstümde yerini almıştı. Şaşkınlığıma gülmüş ve konuşmuştu. "Şaşırtmayı severim." Fısıltı şeklinde söylediklerinden sonra dudaklarımızı yavaşça birleştirmişti.
Kalın alt dudaklarım onun dudaklarıyla adeta kavruluyordu daha fazlasını istemeden duramıyordum. Dilini ağzımın içine yolladığında boğazımdan bir hırıltı kaçmış onun dudağına minik bir ısırık bırakmıştım.
Bacaklarımı beline dolayıp kendime çekmemle birleşen alt bedenlerimizin yaptığı baskı ikimizin sesli bir şekilde ayrılıp inlemesine neden olmuştu.
Kendimi ona ittirdiğimde kulağıma yaklaşmıştı. "Bu kadar istekli olduğunu bilmek hoşuma gitti." Ardından kulağımı hafifçe emip boynuma inmişti.
Ellerimi saçlarına geçirip çekiştirirken boynuma izler bırakıyordu. Geri çekilip izlere gülüp işaret parmağını yavaşça üzerinde gezdirmişti.
"Bedeninde artık bana ait izler var." Dudağıma öpücük kondurmuştu. "Beni senin yap o zaman Jeongin-Ah." Sona doğru sesim inlemeli çıkmıştı.
Hızlıca tişörtümden ve pantolonumdan kurtulmuştu. Ben de onun tişörtüne elimi attığımda bana yardım edip çıkartmıştı. İkimiz de iç çamaşırlarımızla duruyorduk.
Dudaklarını ısırarak bedenimi süzdüğünde parmaklarımı karın kaslarında gezdirmiştim. Çok iyi bir vücudu vardı fakat kaslarını hep saklıyordu.
Bacaklarımı havaya kaldırıp elleri ile sabitlediğinde sıcak nefesini iç çamaşırının üzerinden hissetmiştim. Bacaklarımı kapatma arzusu ile yanıp tutuşurken sert bir şekilde elleri ile bacaklarımı sıkmıştı.
İç çamaşırımın üzerinden erkekliğimi avuçlarında hissettiğimde dudaklarımı ısırıp gözlerimi kapatmıştım. Elleriyle bile beni bulutlardaymışım gibi hissettiriyorsa eğer birazdan..
"Çok mu istiyorsun boşalmayı?" diye sormuştu. Garip sorusuna karşı kafamı sallayıp mırıltılar çıkartmıştım. Hızlıca iç çamaşırımı indirdiğinde yüzüne çarpan erkekliğimde kaşlarını kaldırmıştı.
"Tahmin ettiğimden daha beter haldesin." Baş parmağı ile erkekliğimin ucunu ovuştururken sızdırmaya başlamıştım. Ucunu öpüp geri çekildiğinde kalçama vurup beni yüzüstü çevirmişti.
Arkamdan kendisini bana yaslayınca sırtım göğsüne yapışmıştı. Parmaklarını uzattığında yavaşça emmeye başlamıştım. Aldığı zevk ile kendisini bana daha da yaslamıştı.
Parmaklarını girişimde hissettiğimde kalçamı ona doğru ittirmiştim. Parmaklarının değdiği yerler yanıyor gibiydi. Bir parmağını gönderdiğinde gelen doluluk hissiyle inlemiştim.
Parmağını geriye çekip tekrar bana doğru yaşlanmıştı. "Kendini hazırlamışsın." Enseme öpücük kondurup kalçama erkekliğini bir kaç defa vurdurmuştu.
"Yap artık şunu." Kendime hakim olamıyorum artık. Gülüp yavaşça kendisini bana ittirmişti. Çarşafı sıkmaktan parmaklarımın boğumları beyazlaşmıştı.
Alışmaya başlamamı beklemeden hareketlerine başlamıştı. O kadar çok ritmik hareket ediyordu ki kolay prostatımı bulduğunda çığlık atmıştım.
"Hızlan Jeong." Zar zor konuşmamla birlikte hareketlerini daha da hızlandırmıştı. Tenlerimizin çarpışma sesi ve soluklarımız odada yankılanıyordu.
Beynim karıncalaşıyor gibiydi. Hiçbir şey düşünemiyorum. Tek bildiğim şu an aşırı zevk aldığımdı. Elini erkekliğime attığında aldığım çift zevkle gözlerimden yaşlar akıyordu.
Kasıklarım yanıyor adeta patlayacakmış gibi hissediyordum. Büyüklüğü içimde git gel yapmaya devam ediyordu.
Bacaklarım titremeye başlamıştı ve dizlerimin üstünde durmakta zorluk çekiyordum. Jeongin bir elini belime dolamış beni kendisine doğru çekmiş, sabitlemişti.
Sıcaklığımı eline doğru bıraktığımda gelen rahatlama hissi ile kendimi salmıştım. Bir kaç dakika sonra içimde hissettiğim sıcaklık ile onun da geldiğini anlamıştım.
Biz sevişmiştik
Midemde kelebeklerin uçmasını sağlayan adam şu an içimde karnıma dokunuyordu. Aşık olduğun kişi ile yapılan her şey özeldir fakat bu bambaşka bir histi.
Çıktığında alnından süzülen terlere rağmen mükemmel görüntüsüne ağzımın suyu aka aka bakıyordum.
Kollarını açtığında hiç tereddüt etmeden sarılmıştım. Saçlarımı karıştırıp öptüğünde yüzümü buruşturarak ona bakmıştım.
"Eww terliyim." demiştim.
"Hayır mükemmelsin." Gözlerime hayranlıkla bakıyordu.
"Seni seviyorum"
"Ben de seni seviyorum sevgilim." Kalbim maratona çıkmış gibiydi.
Duvara vurulmasıyla gözlerimi sonuna kadar açmıştım. Ardından gelen sesle daha da utanmıştım. Jeongin ise sadece gözlerini devirmişti.
"O neydi be kardeşim, sanki bizim içimizden geçti."
***
Diğer bölüm final?!
Uzun zamandır taslağımda olan bir hikayeyi yayınladım. Göz atarsanız çok mutlu olurum 💖💕💓💝💞💘