Chapter 13

53 1 0
                                    

This chapter will contain Smut.



Flashback

Mike's Pov:

" 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞?" 𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞. " 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠, 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐕𝐚𝐥𝐥𝐲𝐤 𝐭𝐨 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡. 𝐁𝐮𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐰𝐨 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞. 𝐎𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐢𝐬 𝐚 𝐟𝐫𝐞𝐬𝐡𝐦𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐝𝐞 𝐚𝐬 𝐮𝐬." 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝. " 𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐭𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐧𝐚𝐦𝐞." 𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞. " 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐢𝐬 𝐌𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐬 𝐄𝐥𝐢 𝐨𝐫 𝐄𝐥𝐢𝐣𝐚𝐡. 𝐈 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫." 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝. " 𝐘𝐨𝐮 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝟒 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩?" 𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞. " 𝐖𝐡𝐚𝐭?!?! 𝐍𝐨." 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝. " 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐡𝐢𝐦." 𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐌𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧. 𝐘𝐞𝐩 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐡𝐞'𝐬 𝐬𝐨 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐈'𝐦 𝐢𝐧 𝐚 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩. " 𝐆𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦." 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐢𝐧 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐦.


" 𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲?" 𝐡𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐮𝐩. " 𝐘𝐞𝐚 𝐈'𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐞." 𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩. " 𝐀𝐫𝐞𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬?" 𝐡𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞. " 𝐘𝐞𝐚 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤. 𝐖𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐭?" 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. " 𝐋.𝐒" 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝. " 𝐘𝐞𝐚 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲. 𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐩?" 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. " 𝐒𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐚 𝐝𝐚𝐲 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐡𝐨𝐰 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐮𝐩 𝐨𝐧. 𝐒𝐨 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞. 𝐈𝐭'𝐬 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭." 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭𝐥𝐲. " 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐝. 𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐲 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐬𝐨 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐭𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰?" 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. " 𝐒𝐮𝐫𝐞." 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞.


𝐖𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝. " 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐨. 𝐒𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰?" " 𝐘𝐞𝐩. " 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐰𝐚𝐲.

WHAT THE FUCK IS A DOM !?!?Where stories live. Discover now