Hoi lieve allemaal :),❤️
Als eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke vragen die ik binnen heb gekregen. Nadat ik mijn oproep op wattpad had geplaatst, had ik echt niet verwacht dat er zoveel leuke vragen binnen zouden komen. Jullie enthousiasme heeft mij geraakt en daarom beantwoord ik de vragen met plezier.
Terwijl ik dit schrijf - neem ik een slokje van mijn thee - , ik was alleen even vergeten dat ik in de ochtend bij de tandarts ben geweest en mijn verdoving nog niet helemaal is uitgewerkt xD. Als ik nu een slok thee neem dan lijkt het net alsof het net zo snel weer mijn mond uitloopt :P het gebeurd gelukkig niet, maar voelt wel zo.
Maar goed. Genoeg onzin getypt, laten we maar is beginnen met de Q&A!
--
Wat is je favoriete land?:
Zonder twijfelen kies ik dan voor Griekenland. Ik ben daar nu een paar keer op vakantie geweest en ik ben verliefd geworden op de mensen, de natuur, de prachtige stranden , het heerlijke eten en vooral de rust die je er vind. Mijn eerste vakantie naar Griekenland was in 2016, dat was toen zo enorm fijn en leuk. Een vakantie die ik niet zo snel meer vergeet :)
Wat is je type qua liefde?:
Oeff, die is toch wel lastig. Ik vind het fijn als iemand zorgzaam, lief , begripvol, ondernemend, betrouwbaar en rustig is. Ik hou niet van mannen met veel praatjes en een te hoog beeld van zichzelf. Wees gewoon jezelf dan ben je al mooi genoeg =)❤️. Ook vind ik het fijn als je dezelfde interesses deelt en elkaar kan aanvullen op goede en slechte momenten.
En qua uiterlijk, val ik toch echt wel voor iemand met blauwe ogen en donker haar. Dat is mijn ideaal beeld zeg maar. Mijn ex-vriend had wel donker haar, alleen geen blauwe ogen xD. Dus eigenlijk zegt een voorkeur uiteindelijk niet zo heel veel (denk ik dan)
Hoeveel woorden heb je al in je leven geschreven omtrent verhalen en boeken?:
Wowww...., dat is een goede vraag. Echt heeeel erg veel. Ik schreef al verhaaltjes op de basisschool in een schriftje en ook thuis had ik een boekje waarin ik van alles schreef. Ik heb 4 verhalen op wattpad staan die zijn voltooid. Dus hou het er maar op dat het bijna ontelbaar is ;).
-
Hoeveel seconden zit je al op wattpad?:
Ehm. Dat is ook een goede vraag ^-^. Ik zit sinds 4 november 2013 hier op wattpad. En ik ben niet zo'n rekenwonder haha, dus eigelijk is deze vraag lastig voor mij te beantwoorden. Iemand die mij misschien kan helpen?
Wat is je favoriete boek van jezelf?:
Mooie vraag. Naar jezelf kijken en van jezelf zeggen 'Daar ben ik nu trots op' blijft altijd toch lastig (vind ik dan). Maar als ik eerlijk ben, dan ben ik trots op meerdere boeken die ik heb geschreven. De fan-fictie serie die ik een lange tijd geleden heb geschreven over twee personages uit het programma GTST is toch wel een van mijn eerste projecten.
Ik was hier een stuk jonger en het schrijven was echt niet top. Nu twijfel ik ook nog steeds of deze boeken nog wel op mijn account horen. Misschien dat ik ze beter offline kan halen en gewoon bewaar op mijn laptop. Maar aan de andere kant, is het schrijven voor mij daar ook wel begonnen. Ondanks dat ik al schrijf sinds ik een kind was.
JE LEEST
Thuis is waar de verhalen gaan leven
RandomIeder verhaal heeft een begin en een eind. Elk verhaal dat geschreven wordt verdient een eerlijke plek, zodat ze hun kracht kunnen laten stralen. Elk verhaal dat geschreven wordt, verdient het om vertelt te worden. In dit boek bundel ik alle verhale...