ភាគ:៤បងមិនដែលប៉ះពាល់នាងនោះទេ...បងហ៊ានស្បថ.. »

325 52 0
                                    

         ពេលវេលាចេះតែដេីរទៅមុខគ្មានថ្ងៃបកក្រេាយឡេីយ មួយសប្តាហ៍ក៏ហួសរំលងបាត់ទៅហេីយ ។គិតៗទៅគឺដល់ថ្ងៃដែលថេហ្យុង នឹង ជុងហ្គុកត្រូវភ្ជាប់ពាក្យភ្ជាប់និស្ស័យគ្នាហេីយ តែមេីលទៅថេហ្យុងក៏ដូចជារាងទន់ចិត្ដនឹងជុងហ្គុកបន្ទិចដែល។ ទោះបីជាលោកប៉ានឹងអ្នកម៉ាក់ ទាំងសងខាងបញ្ចេញមតិសម្របសម្រួលគ្នាក៏ដេាយ...ការឈឺចាប់របស់ពួកគេទាំងពីគឺនៅតែនាំមុខទោះបីជាខំប្រឹងធ្វេីសេីចសប្បាយដាក់មនុស្សគ្រប់គ្នាតែ..ដឹងទេ....ថេហ្យុងត្រូវបាត់បង់ស្នេហ៍ដំបូងរបស់ខ្លួនទាំងខ្លួនមានវ័យត្រឹមតែ២០ឆ្នាំគេមកសុំបែកយេីងស្រស់ៗទាំងគ្មានស្រណោះអ្វីបន្ទិច....នាយបណ្ដេីរស្រីស្នេហ៍នៅនឹងមុខខ្លួន...ថែមទាំងប្រាប់ខ្លួនថានាយបានប៉ះពាល់ខ្លួនប្រាណ*សិច*របស់នាងខ្លាចនាងមានកូន...ហាសហា..វាគួរឲអស់សំណេីចណាស់នៅពេលដែលសង្សារចាស់ដែលយេីងស្អប់មុខបំផុតមកភ្ជាប់ពាក្យជាមួយយេីង..បែបនេះ..ហេីយខ្ញុំក៏ដឹងដូចគ្នា..ថាគេមកភ្ជាប់ពាក្យជាមួយខ្ញុំគឺគ្រាន់តែ..ធ្វេីតាមពាក្យសម្ដីរបស់អាណាព្យាបាលរបស់នាយតែប៉ុណ្ណោះ...
•ក្រុមហ៊ុនJVD GP «ក្រុមហ៊ុនត្រូកូលចន វេលរីដេស»
       គីម ថេហ្យុងវេរោរ៍ដូស ដែលមានមាឌតូចសរស្ដេីង...កំពុងបោះជំហានវែងៗចូលទៅក្នុងក្រុមហ៊ុន ត្រកូលចន។បុគ្គលិកទាំងប្រុសទាំង ស្រីក៏អោនលំទោនព្រេាះអ្នកគ្រប់គ្នាក្នុងក្រុមហ៊ុនបានដឹងនឹងលឺពីអ្នកស្រីចន ថាគេនេះហេីយជាគូដណ្ដឹងរបស់ជុងហ្គុកព្រេាះថា ថេហ្យុងក៏ធ្លាប់មកទីនេះជាមួយអ្នកស្រីចនម្ដងដែលតែថ្ងៃនេះក៏មក ម្នាក់ឯង....ព្រេាះអ្នកស្រីចនឲមកមេីលការខុសត្រូវអនាគតប្ដីកំហូចនេះឯង..ខ្លាចថានឹងមានស្រីៗមកតាមដល់ក្រុមហ៊ុនអ៊ីបែបនឹង...ព្រេាះជុងហ្គុកនេះ..លេងស្រី..ដូចលេងបាល់ទៅហេីយ...!!....
     បុគ្គលិកក្នុងក្រុមហ៊ុនទាំងប្រុសទាំងស្រីនាំគ្នាខ្សឹបខ្សៀវគ្នា..ពីសម្រស់ស្នាមញញឹមកាតុបតែងខ្លួននឹងស្បែកមុខសររលោងរបស់នាយតូចមិនដាច់ពីមាត់...ត្រូវហេីយថ្ងៃនេះថេហ្យុងពាក់អាវសាច់ចាក់ ជាមួយនឹងខោក្រឡាជេីងវែង នឹងមានកាន់អាវរងារនឹងសៀវភៅផងដែល ។

៚ភរិយាអាថ៍កំបាំង៚Where stories live. Discover now