« បងមិនដែលប៉ះពាល់នាងនោះទេ...បងហ៊ានស្បថ.. »
« បានហេីយខ្ញុំឃ្លាន...!! » ថេហ្យុងពោលឡេីងទាំងមុខស្អុយពេបមាត់ ទាំងងាកមកមេីលមុខនាយកម្លាះដែលដាក់ចង្កាលេីស្មារបស់ខ្លួន
«Aww..អូនមករកបងទាំងមិនទាន់ញាំអ្វីទេឬ? »ជុងគុកសួរទាំងភ្ញាក់ផ្អេីល....ស្អីគេ..នាយសំខាន់ដល់ថ្នាក់នេះផងឬ?
« លោកកុំគិតអ៊ីផ្ដេសផ្ដាសឲសោះ..ព្រេាះខ្ញុំគ្រាន់តែមិនចូលចិត្ដញាំបាយព្រឹក...ណាមួយក៏..»
«ក៏មករកប្ដីដល់ក្រុមហ៊ុនដេីម្បីកំដរញាំអីចឹងឬ?» ជុងគុកសួរទាំងលេីកចញ្ចេីមឡេីងបែបឌឺទៅនាយតូចទាំងខ្លួននៅអោបថេហ្យុងជាប់នៅឡេីយ..
«អ្នកណាថា...ខ្ញុំគ្រាន់តែមកតាមបញ្ចាម៉ាក់របស់លោកតែប៉ុណ្ណោះ...តែមានទៅដឹងអី..ថាលោកមកអោបថេីបស្រីនៅនឹងមុខថែមខ្ញុំទាំងមិន....អឹប »ដេាយសារតែខ្ចិល់ស្ដាប់ពាក្យសម្ដីរបស់ថេហ្យុងដែលកំពុងតែឌឺមកខ្លួនជុងគុកក៏អេីត.កទៅលេបត្របាក់បបូរមាត់សុីជំពូររបស់នាយតូចទាំងតត់ក្រហល់ជាទីបំផុត...
«ហឹម...»ជុងហ្គុកក្រហឹមដេីម.ក ដែលបានបញ្ចាក់ថាគេចូលចិត្ដបបូរមាត់ដែលផ្អែមមានជាតិបែបនេះជុងហ្គុកបង្វិលនាយតូចឲមកទល់មុខខ្លួនមុននឹងចាប់វែកសក់ដែលធ្លាក់បាំងមុខថេហ្យុងបន្ទិច....ទាំងនៅតែបន្ត..បឺតជញ្ជក់បបូរមាត់តូចស្ដេីងនោះទាំងស្រេីបស្រាល..
«ហឹម..ឌឹបៗ..ច្រិច »ថេហ្យុងដោយពិបាកដក់ដង្ហេីមពេកណាមួយខ្លាចថាមានអ្នកមេីលឃេីញ..ក៏លេីកដៃវៃទ្រូងជុងហ្គុកដេីម្បីបញ្ឈប់តែជុងហ្គុក ដូចជាមិនអេីពេីអ្វីបន្ទិចសោះ..ទេីបដាច់ចិត្ដខាំបបូលមាត់ជុងហ្គុកទាំងសម្លក់នាយឲថ្លែ..
« អាយយយ៎.....អូយ៎..ឈឺ » ជុងហ្គុកដក់មាត់ចេញពីថេហ្យុងយ៉ាងលឿន មុននឹងយកដៃស្ទាបមាត់ខ្លួន...
«Why did you bite me? »‹ហេតុអ្វីក៏អ្នកខាំខ្ញុំ?›ជុងហ្គុកសួរទៅជាភាសាអង់គ្លេសទាំងធ្វេីភ្លែកម៉ក់ៗដូចកូនឆ្កែ..
« sorry »ថេហ្យុងគ្រាន់តែនិយាយពាក្យសុំទោសរួចក៏ដេីរចូលឡានឡេីងលឿនតែម្ដង..ឯជុងហ្គុកក៏ដេីរចូលកន្លែងតាកុងឡានទាំងពេបមាត់ពេប.ក...‹គ្រាន់តែអូនបឺតមាត់សោះនឹងចាំបាច់ខាំគេ ›
≠នៅក្នុងឡាន
ជុងហ្គុកបានខលប្រាប់ជំនិតខ្លួន ឲមកមេីលការខុសត្រូវនៅក្រុមហ៊ុមវិញ ព្រេាះថាជុងគុកនឹងទៅកំដរថេហ្យុងញាំអី...ស៊ូណូថ្ងៃនេះគេមានរឿងត្រូវដោះស្រាយនៅកាសុីណូចនទេីបមិនបានមកក្រុមហ៊ុន..តែចៅហ្វាយរបស់គេនៅតែទាញគេឲមកក្រុមហ៊ុនឲទាល់តែបាន...
នៅក្នុងឡានមានសភាពស្ងប់ស្ងាត់ ព្រេាះថាថេហ្យុងគិតតែពីញាំនំ នឹង សូកូឡាមិនទំនេរមាត់សោះ..ឯភ្នែកក៏សម្លឹងមេីលទៅ ទូរសព្ទដែលជុងគុកបេីក រឿងanimeឲគេមេីលទាំងមិនព្រិចភ្នែក...សូម្បីតែបន្ទិច។ឯជុងហ្គុកក៏បន្តបេីកឡានទៅ ផ្សាទំនេីបត្រកូលចន...ទាំងផ្ចង់អារម្មណ៍និងការបើកបរ....
YOU ARE READING
៚ភរិយាអាថ៍កំបាំង៚
General Fictionបិសាច X ទេវបុត្រ Vampire X Angles ស្នេហាដែលចាប់ផ្ដេីមដោយការបង្ខិតបង្ខំ រវាងអាណាព្យាបាលទាំងសង្ខាងតែមានទៅដឹងអីថាពីអ្នកនេះជាគូរស្នេហ៍ពីអតីតជាតិ .... តួអង្គ :TOP :ចន ជុងហ្គុកវេរីដេស BTT :គីម ថេហ្យុងវីរោទ៍ដូស