+ក្នុងឡាន
•នៅក្នុងឡានពេលនេះមានសភាពស្ងប់ស្ងាត់ខុសធម្មតាព្រេាះថា ជុងហ្គុកពេលនេះកំពុងតែមួរម៉ៅបេីកឡានបណ្ដេីចងចញ្ចេីមបណ្ដេីរ...ខណ: នៅពេលដែលថេហ្យុងកំពុងតែញញឹមញញែមសប្បាយចិត្ដនៅរឿងដែលខ្លួនបានធ្វេីមុននេះ....
«អូនឃ្លានដែលទេ?ថេហ្យុង...»ក្រេាយពីស្ងាត់អស់ជាយូជុងហ្គុកក៏នឹកឃេីញថាថេហ្យុងមិនទាន់បានញាំអីនៅឡេីយនោះទេ..ដូច្នេះហេីយប្រហែលជាឃ្លានខ្លានណាស់ហេីយ....!ទោះបីអារម្មណ៏មិនល្អតែនាយនៅតែបារម្ភពីមនុស្សដែលខ្លួនស្រឡាញ់ជានិច្ច....
«...លោកប្រហែលជាអារម្មណ៍មិនល្អទេ...គ្រាន់តែទំលាក់ខ្ញុំចុះនៅភូមិគ្រឹះរួចក៏ទៅសម្រាកចុះ....»ថេហ្យុងពោលឡេីងទាំងភ្នែកនៅតែជាប់នឹងទូរសព្ទនៅឡេីយ...អ្វីដែលប្លែកនោះគឺគេញញឹម..ញញឹមស្អាតណាស់...!!
« បងគិតថាអូនអាច..នឹងជួយឲបងអារម្មណ៍ល្អឡេីងវិញបាន..!!»ជុងហ្គុកពោលឡេីងទាំងដៃម្ខាងអង្អែលភ្លៅនាយតូច...ឯថេហ្យុងក៏ក្ដៅឆេវភ្លាមៗតែម្ដង
«ពួកយេីង...មិនទាន់ភ្ជាប់ពាក្យឬការនោះទេ..ដូច្នេះកុំធ្វេីអ្វីដែលហួសព្រំដែន...»ថេហ្យុងពោលឡេីងទាំងយកដៃបេះដៃជុងហ្គុកចេញពីភ្លៅរបស់ខ្លួន...
« បេីសិនជាបងចង់ធ្វេីរឿងនោះអូនក៏មិនរួចខ្លួនដូចគ្នា....»
« នែ៎....»ថេហ្យុងស្រែកមួយវ៉ាស់ទាំងខឹងយ៉ាងខ្លាំងតែជុងហ្គុកនៅតែបានដៃញោះញង់ដដែលជាដដែល...
«អូនជាអ្នកនិយាយ...ដោយខ្លួនឯង..ឲ៣ទឹកទៀតផង»ជុងហ្គុកញាក់ចញ្ចេីមដាម់ថេហ្យុងបែបឌឺ..
«ខ្ញុំមិនដឹង...អាយយ៎ខ្ញុំឲលោកជូនខ្ញុំទៅផ្ទះហេតុអ្វីក៏មកទីនេះ»ថេហ្យុងចង់ស្រែកតវ៉ាជាមួយជុងហ្គុកដែល..តែក៏ងាកទៅផ្លូវក៏ឃេីញថាវាមិនមេនជាផ្លូវទៅភូមិគ្រឹះគីមនោះទេ..
«......»ជុងហ្គុកញញឹមញញែមម្នាក់ឯងភ្នែកក៏ចេះតែសម្លឹងមេីលប្រតិកម្មរបស់ថេហ្យុង...
«ចន ជុងហ្គុក...លោកមិនអាចធ្វេីអ្វីផ្ដេសផ្ដាសបានទេ...»ថេហ្យុងចង្អុលមុខជុងហ្គុកទាំងភ័យចង់យំក៏យំមិនចេញដែលពេលនេះ..ព្រេាះជុងហ្គុកកំពុងតែបទឡានចូលភូមិគ្រិះចនទៅហេីយ.....
YOU ARE READING
៚ភរិយាអាថ៍កំបាំង៚
General Fictionបិសាច X ទេវបុត្រ Vampire X Angles ស្នេហាដែលចាប់ផ្ដេីមដោយការបង្ខិតបង្ខំ រវាងអាណាព្យាបាលទាំងសង្ខាងតែមានទៅដឹងអីថាពីអ្នកនេះជាគូរស្នេហ៍ពីអតីតជាតិ .... តួអង្គ :TOP :ចន ជុងហ្គុកវេរីដេស BTT :គីម ថេហ្យុងវីរោទ៍ដូស