ភាគ7:សន្លប់

494 68 6
                                    

«អូនសុំទោស...!!»ស្អីគេ!!អូនឬ...គេកេីតអ្វីឲប្រកត់ទៅថ្ងៃនេះ??ជុងហ្គុកងេីបចេញពីទ្រូងនាយតូចមកអង្គុយទល់មុខទាំងចាប់ស្មាថេហ្យុងអង្រួនតិចៗយកដែមកស្ទាបថ្ងាសនាយ តូចទាំងធ្វេីទឹកមុខពិបាកស្មាន....

«អូន??...អូន..ហៅខ្លួនឯងថាអូនឬ? »ជុងហ្គុក

« អូ..!!ត្រូ...ត្រូវ..ហេីយខ្ញុំគ្រាន់តែច្រលំមាត់ប៉ុណោះ..»ថេហ្យុងប្រញាប់ប្រកែកព្រេាះថាអម្បិញមិញនេះគេមានទាន់ស្វាងងុយគេងនៅឡេីយ...

« អូនសាកហៅម្ដងទៀតទៅមេីល..!!..ពិរោះណាស់ដឹងទេ?ជុប៎ »ជុងហ្គុកឆ្មក់ថេីបថេហ្យុងមួយដង្ហេីម..ឯនាក់ដែលគេថេីបនោះក៏ភ្លឹកនឹងគេទាំងមិនដឹងខ្លួន...មិញនេះហៅខ្លួនឯងថាអូន..ហេីយអិលូវនេះក៏ភ្លឹកនឹងមុខអាបុិទន្សាយនឹងទៀតហេីយឬ?..ខ្ញុំកេីតអ្វីឲប្រាដ??....

«អូនក្ដៅខ្លួនណាស់..!!នេះញាំបបរសិនទៅបងទៅលាយទឹកឲអូនងូតណា៎ »ជុងហ្គុកលេីកចានបបរមកដាក់លេីតុមុននឹងបេីកទូរទស្សន៍ទុក ឲថេហ្យុងមេីល...ឯថេហ្យុងមិនចាំឲគេបីខ្លួនទាន់ក៏ដេីរទៅអង្គុយដេាយខ្លួនឯង...ជុងហ្គុកដេាយឃេីញបែបនេះក៏ញញឹមបន្ទិចមុននឹងចូលទៅលាយទឹកក្ដៅសម្រាប់ថេហ្យុង...

«.....គេជាមនុស្សប្រុសដែលកក់ក្ដៅបែបនេះឬ..??»ថេហ្យុងញាំបណ្ដេីរគិតពីកាយវិការរបស់ជុងហ្គុកបណ្ដេីរ....តែកាលពី៥ឆ្នាំមុនគេមិនមេនបែបនេះនោះទេ..!!ឲតែរលឹករឿងកាលពី៥ឆ្នាំមុនថេហ្យុងកាន់តែស្អប់នាយខ្លាំងឡេីងៗ..តែកុំអាលសិនមិនទាន់ដល់ពេលដែលគេត្រូវកំទេចនាយគ្រប់យ៉ាងនោះទេ..គំនុំនៅតែជាគំនុំ...តេីវាមានរឿងរ៉ាវអ្វីនៅពីក្រេាយការបែកគ្នារបស់ពួកគេ...??

«ថេហ្យុង!!អូនញាំរួចហេីយឬ?..នេះថ្នាំហេីយនេះទឹកឆាប់ញាំទៅ? »ជុងហ្គុកដេីរមករកថេហ្យុងទាំងកាន់ថ្នាំនឹងទឹកនៅនឹងដៃ...

«ខ្ញុំមិនញាំថ្នាំទេ...!!»ថេហ្យុងយកទឹក..ពីដៃនាយមកផឹកក្អឹកៗមុននឹងហា៎មាត់ប្រាប់គេថាខ្លួនមិនញាំថ្នាំនោះទេទាំងភ្នែកជាប់នឹង..ទូរទស្សន៍នៅឡើយ....

«មិនបានទេ..!!អូនមេចនឹងអាចជាទៅ..បេីអូនមិនលេបវា..??»ជុងហ្គុកខិតទៅអង្គុយជិតថេហ្យុងបន្ទិចមុននឹងពោលឡេីង..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 01, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

៚ភរិយាអាថ៍កំបាំង៚Where stories live. Discover now