6 Глава

295 36 37
                                    

Здравейте, невероятни мои!
Липсвах ли ви?
Извинявам се, че тази глава няма песен, но не намерих подходяща.
Обичам ви ! Хд <3


Исабел

Любопитството ме изяждаше от вътре. Правех безнадеждни опити да се отпусна и заспя, но без особен ефект. Трябваше да разбера повече за Хуан и живота му през изминалите пет години.
Изпуфтях ядно и се надигнах в леглото.
Хванах телефона си и стартирах браузъра.

*Водещи новини в архитектурната индустрия*

Известния архитектурен магнат, Хуан Алвардо прекрати дългогодишната си връзка с модела Фиоре Гранде, след бурен скандал, издават близки в обкръжението на младият архитект. Дали ще се стигне до развод с бонбонката, както модните критици я наричат още не е ясно.....
06.07.21г.

*Хуан Алвардо разбира за синът си от случайни кадри на него и майка му, в парк в Толедо, Испания.*

В кратко изявление пред репортери той зави, че ще се бори до последно за правата си, върху детето.
11.07.21г.

*Хуан Алвардо предлага брак на тайнствено момиче на плажовете в Ибиса*

Пред камерите на ВВС той каза.
"Любовта е магнетична и те удря когато най-малко очакваш. Така се случи и при нас, всичко стана спонтанно и от пръв поглед. Радвам се, че имам такова невероятно момиче до себе си..."
03.03.18г.
С всяка следваща новина ми ставаше все по-зле и по-зле. Не ми достигаше въздух, а колкото повече четях толкова по-трудно ми ставаше да осъзная в какъв човек съм се влюбила, от какъв човек имах дете?....

Нямаше как да бъде вярно, нали? Нямаше как, момчето на което бях дала сърцето си преди толкова много години да се е превърнал в това което е днес?....

Последното за което имах сили да прочета ме довърши.

*След, смърта на дон Алвардо, прокоратурата на Аржентина обяви публично, че наследството му се прехвърля изцяло на Хуан Алвардо, а в последствие се останови, дело на основание незаконен бизнес свързан с трафик на неномерирани ловни оръжия. Съдът отсъди глоба в размер на седемнадесет хиляди евро на младият Алвардо.
Адвокатите му контрираха и успяха да измъкнат клиента си от лапите на закона. Дали, и той не е замесен в нещо по-голямо и опасно отколкото е това не успяхме да разберем."
04.10.2017г.

Para SiempreDonde viven las historias. Descúbrelo ahora