Kapitola 7

232 18 7
                                    


Dnes poloviční kapitolka, ale snad se bude líbit. Jinak doufám že jsi užíváte prázdniny.


Další dny se usadily v rutině. A přitom bych moc rád řekl, že se nic nedělo, bohužel tomu tak nebylo. Snape se totiž stal. Mám pocit, že mě začal podezřívat o tom, že něco hraju. Přijde mi, že teď ne něj narazím na každém kroku.

Otec mi však, už odepsal něco ve smyslu, ať se nenechám chytit. (Jako bych to už nevěděl.) A také, že na Vánoce chystá něco velkého. Trošičku se začínám obávat toho co to je. Naštěstí budu moc jít za ním, protože na prázdniny nezůstává Ron ani Hermiona. Teď jenom půjdu na péči o kouzelné tvory a pak další hodina bude až po novém roce. A já až na jídla budu moc být kdekoliv chci, takže spousty času u otce. Jdu se setkat s Nebelvírskou skupinou, která chodí na péči o kouzelné tvory, abychom se tam přes sníh dostali. Zase probíráme třaskavé skvorejše takže zase hodinu přežíváme místo toho abychom se něco naučily.

Pohled Severuse:

Konečně poslední hodina a začínají prázdniny, přitom se zbavím těch fracků, který ani neumí připravit jednoduchý lektvar. A zítra všichni až na Pottera a pár havraspárských knihomolů ojedou ze školy. Kdybych nebyl ve třídě už bych se usmál.

Pohled Herryho:

Konečně večer a já jsem se rozhodl zariskovat a jít navštívit otce. Prošel jsem tudíž tunelem z tajemné komnaty a přemístil se. Přistál jsem v přijímací hale a z ní šel do otcovy pracovny a tam počkal na otce ve svojí pravé podobě. Otec přišel asi po půl hodině a vypadal překvapeně, že tam sedím. Ale ani ne za sekundu se vzpamatoval a řekl mi svůj plán na vánoce. Plánuje uspořádat na Radlově panství uspořádat večírek s tím, že mě tam v mé pravé podobě představí jako syna. Poté co mi představil svůj plán jsme se zapovídali. Vytáhl i láhev wisky a nabídl mi. I když nejsem plnoletý tak jsem si skleničku vzal. Pravda že mi to pomohlo se svěřit otci o mích divných raekcí na Sneapa. Avšak mi jen řekl, že to není nic divného a že na to za chvíli přijdu sám. Nebudu lhát poté jsme u jedné vlašky nepřestali a nakonec jsme v kanceláři i usnuli. 

slov 372

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 14, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nový začátek (Snarry) - PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat