Konečně mě pustili z ošetřeny. Otec ještě neodepsal na dopis co jsem mu poslal. Ale co se na něj dá asi tak odepsat. No hlavní je že mi to uvěřili. Někdy jsou tak naivní že ani navím jak to popsat. Bohužel mě ale stále trápí otázka jestli přijmout znamení zla. K čemu je mi taková moc když se ani nedokážu rozhodnout na jaký mám být straně. Možnost je jak navrhovala Irys založit si vlastní stranu tímpádem tam budou překvapivě moje názory a nebudu muset někoho poslouchat.
Po mém dlouhém vnitřním rozhovoru mířím do Nebelvírské věže za Ronem a Hermionou. Zatím se s ní a budu muset bavit pokud nechci aby pojali podezření.
Hned jak jsem tam došel tak mě přivítala celá kolej. Hermiona mě samozřejmě hned vyhnala do postele ať se prí šetříme. Nic jsem ani nenamítal protože jsem musel vymyslet tu mojí stranu. Od názvu až po přivolávaní. Nakonec jsem stejně únavou usnul.
Ráno:
Vzbudil jsem se už před šestou tak jsem udělal higienu a šel na snídani. Jediný kdo tam byl je Snape. Ale to teď není důležité. Tohle jsem včera vymyslel: přezdívku budu mít Night Day. Svolává je budu pomocí takového náhrdelníku. Jednou jsem o tom četl. Je to očarovaný náhrdelník který budeš mít pod kůží. Budu tím moct mučit a zabít když bude zrádce.
Už jen sehnat následovníky to je to nejtěžší. Počkám tady na kamarády a pak půjdeme do učebny. Mezitím jsem si vytáhl učebnici ale přišel do síně Mcgonalová a mířil si to ke mně.
"Harry mohl bys se mnou do ředitelny neboj se jsi omluvený z hodin. Stejně by ses ještě neměl namáhat.V ředitelně:
Harry chlapče mohl bys mi prosím tě povyprávět co se dělo u Voldemorta. Radči bych to ukázal pokud bych mohl a přitom si připravoval falešné vzpomínky. A připravoval se na myslánku to ale pochopila jinak a vnikl mi do mysly. Musel jsem si rychle upravyt mysl tak aby to nevypadalo že jí umím ovládat. Doufám že mě neplánuje někdy zase k Snapovy na nitroobranu. V tom jsem se musel začít snažit ohraničit Mcgonalová aby si ničeho nevšimla. Bylo to těsný vybavili se mi když skončil málem odhalil tu mojí zeď.Rozhod jsem se že se budu učit pár kouzel tich přece není nikdy dost. A tak jsem seseš do tajemné komnaty. Salazar Zmijozel tam má knihovnu. Co jsem se zběžně koukal má tam docela užitečná kouzla. Hned jak jsem sešel jsem tak jsem otevřel knihu "kouzla k přežití" našel jsem tam opravdu zajímavé kouzla proti vlkodlakům upírům akromantulí atd. Naštěstí teď když nepotřebuji spát mám na to celou noc.
Až k ránu jsem se vydal do Nebelvírské věže s plánem urovnat to s přáteli. Alespoň mě nebudou podezdřívat. V noci mě ještě napadlo k mé straně že jí založím pouze pokud prohraje otec. Nechci kazit naše vztahy.
Ve společenské místnosti jsem si sedl ke krbu a čekal na Hermionu k noze jsem si dal svojí brašnu. Přišla o 10 minut později. Když mě uviděla tak byla značně překvapená. Naše kamarádství se hroutilo. "Hermiono" začal jsem "vím že se teďka s vámi moc nestýkám a chci to napravit nešly bysme teda spolu na snídani"? Jasně že to přijala a tak jsme se vydaly. O chvíli později dorazil i Ron a poté co se nasnídal jsme se vydaly na lektvary. Trochu mě štvalo že musím ty lektvary pokazit ale nic se nedošlo dělat.
Jako klasický vtrhl Snape do učebny převně včas. A začal s výkladem. Dnes budeme dělat kostirost. Ten sice umím ale musím ho zkazit. Už za je konec hodiny a já mám lektvar zelenej místo neonově modré. Ale mám pocit že se mnou něco je v půlce hodiny jsem se zastavil a přemýšlel nad Snapovíma očima ale asi jsem jen vadnej. Zbytek vyučování jsem jsem přežil a pak jsem si jenom dodělal úkoly s Ronem a Hermionou.
ČTEŠ
Nový začátek (Snarry) - Pozastaveno
RomancePříběh se odehrává po 5 ročníku. Přesně nevím o čem bude uvidím co má hlava vymyslí. Jediný co vým že to bude snarry. Většina postavy patří J. K. Rowlingové příběh není k potřebě zisku.