1 Kapitola

574 22 29
                                    

Probudil jsem se až v nezvikle velké posteli. Chvíli mi trvá než mi dojde kde to vlastně jsem. Když si to uvědomím srdce mi poskočí radostí. Konečně dostanu pořádný výcvik. Kouknu se na budík na nočním stolku který ukazuje 9:30. Tak vstanu a udělám ranní higienu.

U vědomím si vlastně že nevím kam jít tak si pořádně prohládnu svoje pokoje. Ložnice byla vyvedena ve světlích barvách převážně do krémové. Ve skříni jsem měl spoustu oblečení jak hábitů tak klasických tryček a kalhot. Byli tam ještě dvoje dveře jedny vedli do obrovské koupelny větší něž prefecké v Bradavicích. Měla stejnou barvu jak ložnice. Druhé dveře z ložnice vedly do odýváku. Tomu dominovala velká okna s výhledem na les. Byl v tmavě modrý barvě. Nejvíce mě ale tam zaujala knihovna. Byli tam všechny támata na které jsem si vzpomněl. Od famfrpálu přez formule až k rituálům.

Vtom Irys zaklepal na dveře. Když jsem jí vyzval aby vešla tak řekla: pokud chceš ukážu ti hrad ale napřed se stavíme v kuchyni na snídani. Tak jsme šli. Kdyby tady nabyla už dávno bych se ztratil.

Když vejdeme do kuchyně přivítají nás domácí skřítkové kteří mě usadí ke stolu a už mi servírují  palačinky.

Když jsem dojedl šli jsme ke vstupní bráně a začela prohlídka.

Hrad má 4 knihovny spoustu lektvarovích laboratoří dokonce i 3  alchimictický. A spoustu dalších laboratoří a místností.

Prohlídka trvala do 22:00. Poté jsem spadl nesmírně unavený do postele naštěstí na mě použila kouzlo Intine. Posiluje paměť jak jsem jse dozvěděl. A usnul jsem.

Ráno mě probudil skřítek Warry. Prý mám jít do kuchyně.

Dosnídal jsem a přišla tam Iris. "Tak začneme s výcvikem. Dneska lektvary zjistila jsem že s ní a máš problém".

A tak jsme začali. Po lektvarech přemněnování, černá magie, bílá magie, obrana proti černé magii, kouzelné formule, věštění z čísel, starodávné runy, alchymie, péče o kouzelné tvory, historie čar a kouzel a další.

Po dvou rocích:
"Tak máme základ. Cože pouze základ. Teď tvoje schopnosti. Pomatuješ si já jsem říkala že nemáš věřit všemu. Jasně co stím má co společného. Brumbála ti uzamkl 95% procent tvého jádra a schopností plus ve 13 jsi měl projít magickou přeměnou. Harry půjdeme do cvičící místnosti tam ti všechno odemknu ale bude to šíleně bolet". A tak jsme šli v místnosti byla pečeť druh magie který jsem se ještě neučil. Stoupni si do prostřed. A tak jsem udělal. Začala spívat  jezerní řečí. Po chvíli začala bolest. Po chvíli to skončilo. Měl jsem pocit jako když mi někdo vrátil co je moje. Poté jsem omdlel.

Harry se probudil až po poledni. Hnad poté co udělal higienu došel do kuchyně.  Už tam Iris na něj čekala. "Tak schopnosti už nemáš uzamčené už chybí tvoje magická přeměna plus tvoji rodiče James a Lili Pottrovi jsou adoptivní. Počkej jako že jsem adoptovaný. No Brumbál tě unesl tvím pravím rodičům a dal tě Pottrovím pratože nemohli mít vlastní děti. A kdo jsou míjí praví rodiče. No otec Tom Marvolo Radl a matka Elishabet Cisi Argelová. Jsi čistokrevný kouzelník a tvoji matku zabil Brumbál. Takže Voldemort je můj otec. Ano a nikdy tě nepřestal hledat. Pravím jménem se jmenuješ Malkan Tobias Radl".

"Řeknu ti něco o tvojí matce.

Tvoje matka byla silnější než Brumbála a Voldemort dohromady. Je z rodu Kiela. Ten rod je základ magie. Už se ale považuje za vyhynutý. Tohle se ale neví a to když nezbude žádné právoplatnej dědic že prakticky vyhyne magie. Je to také nejbohadčí rod. Dědí se tam nebeská a démonská moc. I já jsem v tomto rodu. Jen skoro že začátku rodokmenu. Až budeš dostatečně vycvičený tak ti dám schopnost andělský-démon čas a živli. Poté ti o nich řeknu víc. Tvoje matka byla klasický démon. Ty už jsi měl mít přeměnu do anděla ale to Brumdál omylem zarazil. No stejně kdybi to věděl uďelal by to schválně".

" Až skončí tvůj výcvik já umřu. Nebudu mít už schopnost času a ani nechci pít elixír života který už také umíš. Dostaneš úplně celej majetek jak co patří mě tak tvojí rodině".

O měsíc později:
Tak už ti dám tu moc o které jsme mluvili. Teď ještě ti pořádně řeknu co to je. Schopnost času ti dává moc jakkoliv s časem manipulovat zastavovat přetáčet na tohle pozor pouze do minulosti budoctnost je nejasná. A nesmrtelnost. Živlů zase překvapivě ovládat živli". Jak to dořekla tak zní vytiskla černo-bílé-modré-zelené-červené-stříbrné paprsky které mě obmotali a poté se i vsákli do kůže.

"Už máš tu moc naučím tě jí ovládat. Poté nitroobranu, nitrozpit a nitro klid. A bede to všechno. Tada ještě ti dám prsteny na odrazení nápojů lásky a donucovacích kouzel. A nezapomeň se stavit u Gringotovích pro tvůj majetek. Ok asi se přidám na stranu Voldemorta. To je jenom na tobě klidně si založ vlastní stranu. Jenom nezapoměn skryté zlo je horší než čiré zlo.

Po půl roce:
Tak umíš všechno co potřebuješ. Jenom se rozhodni jestli to budeš skrývat aby na ničem nepojali podezření nebo všechno ukážeš. Radči první možbost dá mi to výhodu. Tak musíš to skončit ty. Tři dva jedna těď. Ahoj" a skončil jsem to.

853 slov

Nový začátek (Snarry) - PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat