Pohled Severuse:
Co to ten Potter kecal. Jak že jdou peníze z Potterovského trezoru? Proč nás Albus tak rychle vyhnal? Proč je ten idiot jedna velká záhada? Musím to zjistit.Pohled Harryho:
Trochu jsem se nechal unést snad to se to už nestane. Vlastně, co ve mě nechává slabost? Přátelé. V Bradavicích se s ní a vypořádám. Také se zbavíme Brumbála. Nebo spíš naštvu.O týden později:
Je 31 srpna a mi už jedeme do školy. Co se stane s Potterem ve Zmiozelu. Vlastně jsem dědic zakladatelů můžu to klobouku nařídit. Tak to bude snadné.
Zařazová proběhlo v klidu jsem zase v Nebelvíru. Co čekáte když jte dědici Bradavic. Říďa se tvářil dost naštvaně ale co.
V ložnici se ke mě připlazí Lax a o motá se mi okolo ramen. Já jsem se přitom rozhodnu že udělám takový vtípek. No pravda jenom na učitele. Tak si vezmu neviditelný plášť a jdu do velké síně. Nad učitelský stůl vyčaruju bomby hnojůvky zneviditelnim je a dám na ně levitační kouzlo. Zítra na snídani sejmu neviditelnost a zruším levitaci.
Po tomhle už jdu vážně spát.
Když vejdu do velké síně tak si všimnou že u učitelského stolu jsou všichni. Hned jak si sednu k Nebelvíským tak zruším odě dvě kouzla. Překvapivě to spadlo na učitele. Hned nato si stoupnul Brumbál a zařval na čelo síň: TEN KDO TO UDĚLAS SE TREST NEVIHNE A MY TO ZJISTÍME!!!! Ještě nikdy jsem ho neviděl tak naštvaného a tak jsem to posunul ještě na jeden level a řezací kledbou jsem mu ustřihl vlasy a vousy.
Ten jsem jen zarazil a naštvaně vypochodoval ze síně. Poté se už snídaně nešla v klidném duchu.
Pohled Severuse :
Zrovna jsem dopíjel kávu na snídani když v tom na nás spadli bomby hnojůvky.Ještě jsem nikdy neviděl Albuse tak řvát jako není a ještě nikdo měl tu drzost ho ostříhat. Jsem zjedavej jak to chce zjistit. Já jsem ale naštěstí stihl předtím než dopadli seslat deštníkové kouzlo takže jsem mi nic nestalo ale stejně chci té koleji chci strhnout tunu bodů.
Albus ještě před vyučováním stihl svolat poradu. "Tak na hodině vyberete všechny hůlky s tím že budou označené a ty Severusi pak vyvoláš poslední kouzla". Zase já vždiť mi to zabere tak dva dny, to neumí nic jiného než mi zatěžovat život jak jen to jde?
Dnes jsem měl první hodinu šestáky Zmiozel-Nebelvír překvapuje mě že se sem ten idiotskej Potter dostal.
"Tak třído" zavrčím na ně "kvůli ranímu incidentu musím vybrat vaše hůlky a vyvolat poslední kouzla. Teď přečtu tenhle seznam a já je vyvolám. Jasný? Ano" ozve se celá třída.
"Grenžrová" na pergamenu se objeví poslední kouzla a je čistá.
Longbotom nic
Malfoj nic
Potter. Zírám na pergamen a moje sebeovládání šlo do hajzlu. Jasně že to byl on je stejný jako jeho otec ale na konci je crucio a adava kedavra.Na nic nečekám a čapnu ho za límec a táhnu do ředitelny. Po chvíli se ozve "pane profesore umím chodit i bez pomoci. To ano ale nechci abiste zdrhnul.
A takhle dojdeme do ředitelny. Až tam ho pustím. Byl tam celý učitelský zbor." Tak Severusi tady máš ty hůlky. Netřeba Brumbále byl to Potter. Severusi to že ho nemáte rád neznamená že to byl on" žačala Minerva. Já ale na nic nečekám a předám jí ten pergamen s jeho hůlkou.
"Pottere co to znamená" zeptala se Minerva. "To byste měla vědět by paní profesorko" odpoví ledovím hlasem. Brumbála to už nevydržel a vzal Pottrovu hůku a zlomil jí" vyjučuju Harryho Jamse Pottera z Bradavické školy.
Pokud vým správně tak mi měl zmizet ze školy a pozemků ale stál pořád tady a navypadalo to že by měl každou chvíli zmizet.
" Brumbále to už nikdy neďelejte" ozval se hlasem z kterého běhal mráz po zádech. Nastal ruku tam mu vletěla jeho hůlka ale před tím než tam odletěla se opravila a po ní následovala Brumbálova. Vykozlil okolo nich ochranou baryréru a začal mučit Albuse. Po hodině se slitoval a zabil ho. Pak se přemístil pryč.
Pohled Harryho :
Už to zjistili že to já je zabil tak alespoň se zbavíme toho starce a bude to. Poté co jsem tak učinil jsem se přemístitl před Temné sídlo a přemění do své pravé podoby. Takhle ho bude lehčí ho přesvědčit. A to že jsem měnič ho zatím zajímat nemusí. Stejně udělá lektvar otcoctví aby se ujistil.Vstoupil jsem do sídla a vyslal polohové kouzlo. Poté co jsem věděl kde jsem mohl v pohodě jít. Už zbývali jen poslední dveře a u tich jsem si dal záležet abych vstoupil velkolepě.
Pohled Voldemorta:
Někdo rozrazil dveře a vstoupil. Když jsem zvedl pohled a chtěl seslat crucio tak jsem se zarazil. Byl to zhruba 16 letý mladík. Červené oči blond vlasy ledový úsměv. Až moc podobný mě zamlada až na ty vlasy. To by mohl být můj syn. Místo toho jsem mu řekl ať si sedne. A začal jsem konverzaci :"kdo jsi? Malkan Tobias Radl. Copak překvapení? Ne jen potřebuji si to ještě ověřit". Odpověděl jsem. "Jdu uvařit lektvar otcovství mezitím tě tady pohlídá Bela".Než stihl něco namítnout zavolal jsem Belu dal jí rozkazy a šel udělat ten lektvar.Pohled Harryho :
Mě a někdo hlídat to tak. Ale zatím na to musím zapomenout ať to nezkazím. Místo toho si přivolám knihu alchymie a začtu se. Stejně to bude trvat tři hodiny než se to dotvaří tak času mám dost. Ale vypadá to že Bela se začíná nudit.Když konečně vstoupí Voldemort tak napřed řekne smrtijedce ať odejde a mě ať tam kápnu pár kapek krve. Pak tam přidá krev i on a lektvar zezelená. Pevně mě obejme a zašeptá :"synu". To se ale nelíbí Laxovi a začne syčet něco o tupím idiotovi vykoukne mi z hábitů." Laxi ještě slovo a skončíš v lektvaru". "Kdo to je? Lax malá kouzelná kobra. Dobře půjdeme do jídelny na oděd a ty mi o sobě něco řekneš".
A tak začnu:"v 1 roce jsem odrazil smrtelnou kledbu. Poté jsem byl nucen žít u mudlů. V jedenácti jsem ochrání kámen mudrců, ve druhém ročníku jsem zabil baziliška, ve třetím zachránil kmotra, ve čtvrtém byl čtvrtým šampion turnaje tří kouzelníků který jsem vyhrál, v pátim mi Lestrenžová zabila kmotra čtrnáct dní poté jsem zabil mudli u kterých jsem vyrůstal, a dnes mě vyhodili z Bradavic protože zjistili že jsem to byl já kdo zabil ty mudli a tak jsem zabil i Brumbála.
Počkej budu hádat Potter? Toď já.
Pohled Voldyho:
Takže já se celých patnáct let honil za vlastním synem?"Jak dlouho to víš? No skoro dva měsíce". Než jsem se ale stihl ptát dál tak mě zarazil. "Počkej kdyžtak se poznáme potom. Teď poslouchej mám plán jak se vrátit do Bradavic a nabudou mi to si myslet že jsem přešel na druhou stranu. Tak povídej. No bude to sice bolestivé musím vypadat jako po mučení a zajetí. Prostě tak aby to vypadalo že jsi mě zaujal. Pak prostě půjdu do Bradavic a jakoby zkolabuji. Jenom na to nesmí madam Pomfreová přijít. Takže co"? zasyčím na něj. To mám jako ublížit svému synovi? "Prostě to potřebuji narafičit tak aby jsem vypadal jako po dvou měsících věznění. Ale neboj se nějaký čas tu budu aby to nebylo nápadné. Ty to uděláš tak jako tak že jo" povdechnu si. Místo odpověďi se na mě jen zašklebí.
Pomohl jsem mu domyslet plán. A přitom se dozvěděl kdo je špech. Překvapilo mě to že zrovna Severus.
Plán zní: až přijde Severus s informacemi o Harrym tak ho tam přivleče Bela jakoby na další mučení bude už potlučenej. Dva dny poté jakoby uteče a skladuje před Bradavicemi. Už jenom počkat na zrádce a hra započne.
Radči jsme už to připravili a každou chvíli by tu měl Severus být.
1286 slov
ČTEŠ
Nový začátek (Snarry) - Pozastaveno
RomancePříběh se odehrává po 5 ročníku. Přesně nevím o čem bude uvidím co má hlava vymyslí. Jediný co vým že to bude snarry. Většina postavy patří J. K. Rowlingové příběh není k potřebě zisku.