5 Kapitola

327 17 11
                                    

Pohled Severuse :
S Minervou teď řešíme Brumbálův pohřeb. Já však jdu za Voldemortem podet hlášení o Potterovi.

Když přijdu za pánem zla a řeknu mu že Potter zabil Brumbála tak tam vtrhne Bela. "Můj pane někdo ho  pořádně nezamkl a pokusil se zdrhnout. Přivěď ho" nařídil jí. Přivlekla Pottera. "Tak hošánku ještě ses nic nenaučil za ty dva měsíce? Chceš dopadnou jako tví příbuzný"? A začal ho mučit. Po půl hodině to skončil se slovy "za chvíli bude pokračování".

"Vidím na tobě Severusi že jsi zmatený". Tak ti to vysvětlím. "Pottera jsem zajal v době kdy jsem zabil jeho příbuzný. Neřekl jsem ti to protože by se to mohlo dostat k Brumbálovi. Místo Harryho jsem podom dal špeha který měl za úkol zabít toho starce. Teď běž". Tak jsem Teda šel se zmatkem v hlavě.

Hned jak jsem dorazil do Bradavic tak jsem šel do Minerviny kanceláře. A dál jsem jí vzpomínku na dnešní setkání.

" Tak to je problém Severusi musíme svolat řád". A tak ho svolala a přemístili jsme se na Grimoldovo náměstí číslo 12.

V řádu se ptali kde je Brumbál. Minerva si sjednala klid. "Bohužel jsme nucená vám oznámit že Brumbál je mrtví". Po tomhle se všude ozíval šum nakonec se ale Artur zeptal:"co se stalo. Pokud to není past tak jeden ze smrtijedů používal pravděpodobně mnoholičný lektvar a přeměnoval jsem v Harryho. Potter je zaujatý u vy-výte-koho už od začátku letních prázdnin. Ten smrtijed se prozradil v ředitelně a stihl použít smrtící kledbu na Brumbála potom stihl zdrhnout''.

Po tomhle už se akorát probíralo jak dostat Potter a od temného pána.

Pohled Harryho :
"To šlo líp než jsem čekal. To tedy ano" odpověděl otec". Už jenom týden počkat a vracím se do Bradavic.

Za ten týden jsem se s otcem vlastně seznámil. Vůbec ale nechápu proč jsem někdy šel proti něnu. Cíl má dobrý jenom trochu drastické řešení.

Zvažoval jsem už i pokud příjmu znamení zla. Nakonec jsem to nechal bez odpovědi.

Těď se du vracet do Bradavic. Zranění už mám a na ošetřovně si pobudu minimálně měsíc. Tak už jse jenom přemístit a poté použít to kouzlo na ztrátu vědomí.

Objevil jsem se před brámou Bradavic bez hůlky a pomalu du do kopce. Za chvíli bude konec vycházení takže nečekám že někoho potkám. Štěstí se na mě nakonec nakonec ukáže a potkám Mcgonalovou. Hned jak jsi mě všimne také mě spěchá. Hned jak ke mě doběhne tak jse ptá:"Pottere jste v pořádku". Já místo odpovědi použiji to kouzlo a omdlím.

Proberu se až na ošetřovně.
Na nočním stolku mám kytky sladkosti a přáníčka k brzké u uzdravení. Tak sentimentální pomislím si. Kdybych u něj byl vážně dva měsíce tak mi by to bylo k ničemu. To už jse ke mě řítí madam Pomfreováa s lektvarama. "Výdorně pane Pottere už jte vzhůru. Tak tady to vypijte" a podala mi tři lektvary. Dva léčivé a jeden uspávací.

Ostatní dny jsem jenom ležel na ošetřovně. Párkrát mě navštívili přátelé a členové Brumbálovy armády. Občas přemýšlím kdo jí dal tak stupidní název. Přinesli mi nějaké čokoládové žabky a přáníčka.

Také jsem otci poslal kolem vzkaz s tím že se plán vyvedl a teď jsem na ošetřovně.

531 slov

Nový začátek (Snarry) - PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat