Fóka🦭

36 8 63
                                    

Köszi a kihívást mtsniallh és eleanorbn💕💗

Köszi a kihívást mtsniallh és eleanorbn💕💗

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

1. Pszichopatának érzem magam. Az legutóbbi fejezethez például legalább háromnegyed órán keresgéltem, milyen nyomok keletkeznek a holttesten fojtogatás után. Igen, nem vagyok normális. 

2. Szeptembertől kolis leszek 00_Anonym_00  - mal együtt💕

3. Rettegek, hogy alvásparalízisem lesz

4. Félek a békáktól

5. Akkor lenne értelme az életemnek, ha vagy Niall, vagy a Paul Street (Azahriah) elvenne. De mivel ez sajnos nem fog megvalósulni, boldogtalanul halok meg. 

6. Kiskorom óta félek a csajtól a Kör című horrorfilmből. (Gyerekkori trauma✔)

7. Befesttettem ballagás előtt a hajam ilyen vörösesre, most sötétbordó. Jeee😃 (egyik barátnőm Arielnek hívott, mikor meglátta)

8. Nem tudom mit jelent a fociban a les, az összes ismerősöm kiröhög, de elmondani bezzeg csesznek. Szóval ha esetleg valaki megszánna, megköszönném. 

9. Imádom a You c. Netflix sorit, nagyrészt ez inspirálta a Rain c. alkotásom. Meg az álmom egy bizonyos részről, de azt nem írom le🤭

10. Larryt eléggé meguntam az utóbbi időben, úgyhogy mostmár kizárólag csakis Narryt és Ziallt olvasok, nagyrészt angolul. 

11. A gépemen tizenkettő Niallos sztori van elkezdve

12. Azért nem fogom olvasni a Duplicityt, mert ott elvileg a főszereplő csaj bejön Niallnek. És azt nem bírnám ki. 

13. Sugardaddyt szeretnék

14. Iszonyatosan örülök minden kommentnek, mikor azt kérdezitek, mikor lesz új rész, meg amikor reagáltok rá...  amikor mtsniallh és eleanorbn bekövetett / bekövettetek, hátúristen, majdnem leestem a székről. A ti könyveiteket már olvastam meg minden, és naggyon szeretem őket. 

15. A legtöbb sztorim mind az alváshoz kötődik. Vagy alvás előtt jön valami iszonyatosan jó ötlet, és akkor lámpa fel, és leírom, vagy mikor felkelek, és emlékszem arra, mit álmodtam. 

16. Most lett egy másik lyuk a fülemben, és fáj

17. Olyan elképesztő féltékenységi roham jött rám, mikor megláttam azokat a képeket Niallról meg Ameliáról, hogy úristen. Remélem ezzel nem vagyok egyedül. 

18. Szerelmes vagyok abba a srácba, aki ott van fent a videónál

19. Van egy halászlés insta oldalam, ahova halászlevekről teszek fel képeket. 

20. Egyetlen egy Tiktok videót sem csináltam még, fogalmam sincs hogy kell. Iszonyatosan béna vagyok ehhez (is).

00_Anonym_00
bogi_nadorfalvi

Na hali. Tudom, megint csak a kihívás, és lehet hogy már csinálnom kéne ilyen könyvet nekik, hogy ne mindig erről kapjatok értesítést..mindegy. Holnap biztos hogy lesz rész ebből, a másikkal kicsit el vagyok maradva, ennél pedig szeretném tartani az 1500-vagy több szót, szóval azzal még küzdök egy kicsit. De megígérem, hogy holnapra hozok egyet. Illetve azon is elgondolkoztam, hogy elkezdek angolról fordítani egy történetet, ha már amúgy is szinte csak angolokat olvasok.. Szóval a kérdés a következő: Niallos, Ziallos, Narrys vagy Larrys legyen? 💓

Pusza

Én💕

Rain || Niall Horan FF♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora