Uyandığımızda yine dışardan o korkunç sesler geliyordu. Arkamı döndüğümde Roman'ın hala uyuduğunu gördüm alnına küçük bir öpücük bırakırken Roma'nın o koca ellerini belimden çekmeye çalıştım. Fazla hareket ettiğim için dur güzelim biraz daha uyuyalım dedi. Kahvaltı yaparız dedim ama dinlemeyip beni kendine daha çok çekti ve. Kollarında güvende hissediyordum. Yüzümü ona dönerek kafamı boynuna gömüp kokusunu içime çektim. Biraz daha uyuyup kalktık kahvaltımızı yapıp o arabayı kontrol etmeye ben de evde ihtiyacımız olacak şeylere bakmaya gittim.Yine kardeşinin odasına gidip mayo aramaya başladım. Bir kaç tane buldum biraz açıktı ama idare ederdi. Üzerime deneyip oluyorlar mı diye bakarken Roman odaya girip araba çalışıyor sorunu yok derken. Bana baktığında kızarmaya başladı. Gülerek iyi misin diyince kekeleyip evet ben silah var mı diye bakayım diyip hızlıca dışarı çıktı. Ben de üstümdekileri çıkarıp. Orada bulduğum valizin içine koymaya başladım. Çok fazla yeni kıyafeti vardı belki ölmeseydi giyecekti bunları...
Baya bir eşya koyup aşağı indim Roman'ın yanına oturdum televizyonu açmış haber kanallarına bakıyordu. Çalışmadığını görünce film izlemek ister misin dedi. Olur dedim o film açarken ben de atıştırmalık almak için mutfağa gittim. Mutfak camından dışarı baktığımda bir adamın zombilerden kaçtığını gördüm bahçeye atlamıştı cama doğru bakınca beni gördü. Saçları uzundu biraz dağılmıştı. Roman'ı hemen çağırdım adamı görünce yüzünde bir gülümseme oluştu hemen onu içeri alıp sarıldı. Onları mutfak kapısından izlerken adam bana dönüp bu kim dedi. Roman elimden tutup, bu Balca dedi. O da merhaba ben Furkan diyip göz kırptı. Mutfağa gidince Roman arkamdan gelip o çocukluk arkadaşım güvenebilirsin ona dedi. Sandviç hazırladığımı görünce arkamdan yavaşça gelerek kollarını belime sarıp başımı boynuma gömdü. Yavaşça yanaklarım kızardı. Arkama döndüğümde kalçamı tutarak beni mutfak tezgahına koydu. Öpüşürken kendini bana bastırıyordu. Yavaşça büyüyen erkekliği kadınlığıma değiyordu.
Azmaya başlarken Furkan içeri gülerek girdi. Hemen ayrılıp yere atladığımda Roman sinirli bir şekilde Furkan'a bakıyordu. Off diyip Furkan'ı odaya geri çekti. Ben de bir şeyler hazırlayıp içeri yanlarına gittim. Roman küçük olan koltuğa oturmuştu onun yanında olmak istediğim için onun yanına oturdum. Camlar açık olduğu için biraz üşümüştüm Roman bunu fark edip beni kendine çekerek üşüdün mü güzelim dedi. Ben de evet şimdi ısıt diyip sırıttım utanmıştı galiba kızarmaya başladı. Kulağıma yaklaşıp eğer şu şerefsiz anımızı bozmasaydı seni çok güzel ısırırdım dedi. Bu sefer kızarma sırası bendeydi. Yavaşça gülerek çekildi. Onlar yaptığımız planı konuşurken. Uyuyakaldım.
Roman'ın düşünceleri:
Furkan bizi rahatsız edene kadar her şey güzel ama o mükemmel anı bozmak zorundaydı. Çocukluk arkadaşım olmasaydı orada öldürürdüm onu. Onunla konuşurken Balca'nın uyuduğunu fark ettim. Furkan'a artık yatalım diyip Balca'yı kucağıma alarak yatağıma yatırdım. Uyurken başka bir güzel oluyordu. Onu kendime çekerek yavaşça ben de kokusunu içime çekerek uyudum.