EARTH-3490 [Anthony Edward Stark]
Steve Rogers durumu olması gerektiğinden çok daha iyi karşılamıştı ve bu bir parçası hâlâ geçmişte takılı kalmış Tony'i endişelendiriyordu. Bucky'si için dünyayı karşısında almaya hazırlanmış dostu; Tasha için oldukça tasasızdı, kadının ona bıraktığı kayıttaki teselli Steve için yeterliydi. Bunun kaynağının kadına tahammül edememesinden mi yoksa ona koşulsuz bir güven duymasından mı geldiğini Tony ne yazık ki kestiremiyordu.
Tasha Stark isimli kadın ise onun aklını kurcalayan en önemli şeydi. Kim olduğunu bilmediği, hiç tanışmadığı, varlığından haberinin dahi olmadığı bu kadın onunla aynı zihni ve benzer bir dünyayı paylaşıyordu -hatta onun Tony'nin kendisi olduğunu söylemek bile mümkündü.
Friday'i kodlamıştı ve İntikamcılar Kulesi'ni inşa etmişti. Tony sahip olduğu az bilgiye bakarak aynı kendisi gibi temiz enerji kaynaklarıyla ilgilendiğini de biliyordu.
Onunla aynı düşünceleri paylaşan birinin nasıl Steve'i antlaşma için ikna ettiğiyse tam bir muammaydı eğer Tasha Stark göründüğü kadar Tony'e benziyorsa Steve'i çileden çıkartması gerekiyordu. Tanışmalarından süre gelen ön yargıların bir bıçak misali ikisini bölmesi lazımdı, iple bağladıkları güvenlerinin her tartışmalarında kopması gerekiyordu -olması gereken buydu Tony ve Steve'e olduğu gibi.
Evlilik ise saçmalıktı. Tony günün birinde durulup yuva kurmuş halde kendini hayal edemiyordu -özellikle Steve'le. Bunun nedeni magazinin onu etiketlediği gibi hovarda oluşundan değildi biriyle bağ kurmaktan, güvenmekten korkuyordu. Steve'in onu Sibirya'da terk edişi, Natasha'nın Steve'in geçmesine izin vermesi, T'Challa'nın kendi babasının katili olmadığını öğrendikten sonra Kış Askeri'ne yardım etmesi, Vison'nın aşk yüzünden dikkatinin dağılıp Rhodey'i vurması.. Birkaç gün içinde fazlasıyla ihanete uğramıştı.
Steve'in yüzünü ekranda veya gazetede gördüğünde bile hissettiği hayali soğuktan titrerken şimdi karşısında öylece dikilip Tony'e kahve içmenin onun için uygun olup olmadığını soran bu adama bakarken sarsılıyordu.
Hemen arkasından bir ördek misali Steve Rogers'ı takip ederken şaşkınlıkla gözünü çerçeveletilmiş posterlerin asılı olduğu koridorlarda gezdirdi. Hulk, Thor ve tanımadığı diğer iki kişi Demir Adam zırhının oldukça kaba bir versiyonuyla kameralara gülümseyerek poz vermişti. Hiçbir posterde Steve, Clint veya Natasha yoktu.
"Burası Kurucu Katı olarak geçiyor, yetmiş üçüncü kat. İlk İntikamcılar'a ithafen verilmiş ama grup dağıldığı için çoğu oda boş." Steve onun meraklı bakışlarını fark etmiş gibi açıklama yaparken tepkisini kontrol etmek için Tony'e döndü. "Banner'ın gizli bir uzay görevine gönderildiğiyle ilgili dedikodular dolaşıyor, Thor ise çoğu zaman Asgard'da, şu gördüğün dev adamın ismi Hank Pym Ultron'u yarattıktan sonra mental stabilitesi iyiye gitmedi şimdi terapi alıyor." Steve parmağıyla kostümünde kanatları olan kadını işaret etti. "O da Janet Van Dyne, Wasp. Katın ikinci müdavimi, yılın çoğunu Avrupa'da geçiriyor ama.. Son gelişmelerden sonra burada kalmaya karar verdi."
Tony ağzının içinin kuruduğunu hissetti. Ultron'u Tasha tasarlamamıştı, asla küresel çapta bir felakete neden olmamıştı. Steve'le ikisi arasındaki önyargı muhtemelen bu noktada kırılmıştı.
"Ultron'dan pek hazzetmem." diye mırıldandı kuru kuru Tony. "Peki ya zırhın içindeki Tasha mı, Demir Kadın?"
Tony bir espri yapmamıştı yine de Steve güldü. Tony'nin kafası karışmış bir şekilde ona baktığını görünce kendini dizginledi. "Özür dilerim sadece aklıma Tasha'nın oldukça uzun bir süre erkek hali toplum tarafından daha çok kabul gördüğü için Demir Adam olmayı tercih etmesi geldi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Holding Out for a Hero | stevetony.
Fanfiction[multiverse | 3490 + 199999(mcu)] -tony stark en kötü kabuslarında bile steve'le sarmaşdolaş halde uyanacağını hesaplamamıştı. -tasha stark'ın arkadaşlarının yarısı yok ve tanıdığı herkes tarafından sırtından bıçaklamış. [civil war sonrası]