Eda'dan
-Her günkü gibi yine umutsuzlukla uyandım. Her gün amcamın yüzünü görüp ona tükürmemek için kendimi zor tutuyorum. Pislik herif defalarca bana dokunmaya kalktı. Bunu sadece tek kişi anlamıştı ; o da serkandı. Bizim aramızda bir yaş var ama o amcamla iş yapıyor , yanı o da mafya.Bir gün beni bahçede ağlarken gördü ve benimle konuşmak istedi bende oturup ona güvenip herşeyi anlatım;çok sert ve duygusu birine benziyordu, herkese kötü davranırdı ama bilmem neden bana böyle davrandı. Benim için çok üzdü ve amcama benden daha fazla bile küfür etti. Benim kimsem olmadığı için ona güvenmek zorundaydım. Tabi ne kadar bir mafyaya güvenebilirsen. Ama o diğer madya lara benzemiyordu ; hele tipi kasları falan hiççç. Neyse konumua dönelim.Bana ihanet eden birine benzemiyordu.zaten ona anlatıktan sonra davranışları ve bakışları amcama değişti. Bana bir gece seni alıp götürürüm demişti bende her gece onun gelmesi umuduyla uyuyorum. Ama henüz o gün gelmemişti.
Yataktan kalkıp üstümü değiştirip aşağıya indim. Amcam yine bana pis pis sırıtıyor ve bu benim simirlerimi bozuyor.
"Günaydın" dedim ve yanından umursamadan geçtim.
"Günaydın güzellik " dedi ve yanıma yaklaştı. Ellerini onuzuma koyup göğüslerime yaklaştırmaya başladı. Her defada kaçıyordum ama bu sefer sanki bir yolum yokmuş gibi birşey yapamıyordum.O anda biri beni kurtarmasını istiyordum. Tam o anda kapı çaldı ve birileri içeriye girdi . Serkan ve tufan abiydi. İçimden bir oh çekip serkana gülümsedim . Gözleri fal taşı gibi kocamam açılmıştı. Tabi hiç bir zaman amcamı bana o kadar yakın ve bana dokunacakken görmemişti. Bende iyi ki geldin gibi bir bakış attım ona . O da henüz şoku atlatmaya çalışıyordu. Amcam onları odasına eşlik etti ve beraber birşeyler iş hakkında konuşmaya başladılar.bir saat sonra serkan ve tufan abi gitti ve bende o sırada evden çıktım. Önceden kızlarla bir buluşma pilani ayarlamıştık.bir avm'de olacaktı görüşmemiz. Amcama önceden haber vermiştim ve onunla konuşmayı gereğe duymayıp evden hızla çıktım. Bir dakika bile o şerefsiz ile yanlız kalmak istemiyordum.
Avm ye gidip kızları gördüm. Onlara uzaktan el sallayıp yanlrına koştum.E: selam kızlarrr
Diyip onlara sarıldım
M: dadam seni çok özledik
C:aynen kızım yaa
F:gerçekten seni özledik kızım
Ayrıldık ve
E: bende kızlar bende ama şirkette işler çok yoğun o yüzden çok çalışıyorum ve yoruluyorum kusura bakmayın yaaa
Kızlar : yok canım o nasıl laf öyle?! İşin tabiki önemli sen rahat ol ama bizi de unutma
E:o nasıl laf ben sizi hiç unuturmuyum?!
Kızlar:yok yok unutmazsın
M: yeter bu kadar muhabbet, ben açıktım bişeyler mi yesek?!
E: iyi tamam restorana gidelim zaten üst katta
Kızlar: iyi güzel tamam gidelim
Kızlar restorana gittiler ve eda ellerini yıkamak için lavaboya gitti . Lavabo kenarında hizmetçilere özel bir oda vardı. Üstlerini değiştirsinler diye falan. Ben tam lavabodan çıkarken biri ağızımı kaptıp o odaya çekti ve beni duvara yasladı.
korkmuştum tabi .sonra adamın kokusu bana tanıdık geldi. biraz düşündüm tabi, serkenden başka biri olamazdı .eda çok mutlu olmuştu onu görebildiği için. şimdi diyeceksiniz ki nereden ben onun kokusunu biliyorum şöyle ki; ona her şeyi anlattığım gün ben ağlamıştım kendimi tutamıştım. o zaman o bana sarılmıştı. kokusu benzeri yoktu çok acayip bir şey hissetmiştim o anda ;o yüzden ne o his ne de o koku hiçbir zaman aklımdan çıkmayacak. neyse Serkan baktım oda bana baktı.çok yakındık nefeslerimiz birbirine çarpıyor biraz daha yaklaşsaydık o zaman dudaklarımızda birbirine değerdi.
benim arkamda duvar olduğu için kendimi geri çekemedim ama onu itebilirdim ama itmek istemedim neden bilmiyorum acayip hissediyorum serkana karşı.Serkan durumu farketti ve kendini geri çekti
S:pardon çok yakım olduk çok özür dilerim