Eda'dan
Evet... 7 ay geçti ve ben hamileyim. Saçmalamayın tabi ki serkandan. Amerikaya halama gittim. Ama şimdi nasıl bir durumdayım ve nerde olduğum hakkında bir fikriniz bile olamaz. Şimdi açıklayım...ben türkiyedeyim,ve elim ayağım bağlı. Bir depodayım ve yaklaşık iki saattir türkiyeye gelmişim. İki adam evime geldiler beni bayılttılar ve sonrası karanlık.bişey hatırlamıyorum. Şimdi önümde biri dikilmiş bana bakıyor ama bu kim ki?! Hatırladım bu ahmetin adamıydı... bizim şirketimizde çalışandı...ona iş verdim ... ailesinin durumu pek iyi değildi ona yardım etmek istedim...çok iyi bir çocuktu...ahmet gibi laubali biri değildi...adı akseldi ...E:ak-aksel...?!
Ak:eda hanım merhaba...nasılsınız?! Ben gerçekten çok çok özür dilerim yani ahmet bey bizi mecbur bıraktı şu işe... gerçekten sizi tutup buraya getirmek istemezdim ama bizi ailemizle tehdit etti...gerçekten özür dilerim...sizin yaptığınız önca şeyden sonra böyle bir şey yapmamalıydım...bana iş verdiniz çok yardımcı oldunuz... gerçekten çok mzür dilerimE:aksel bu kadar üzülme...yapmasaydın seni de sevdiklerini de öldürürdü o ... nasıl bir piç olduğunu bir tek ben bilerim... ama senden kızgınım ama bir şekilde bunu ilerde telfi edebilirsin belki de...
Ak:elimden geleni yaprım ben ama siz ilerde geç yada yakın olsa sadece affedin. Ben başka bir şey istemiyorum...
•birden kapı açıldı ve ... Ahmet içeri girdi•
A:naber canım?
E:a-ahmet...pislik herif senin ne işin var burada?!
A:aa yakışıyor mu sana?! Seni bunca aydan sonra
bulmuşum ... birde kilo almışsın... bu kilo değil de ... s-sen hamile misin?!E:sanane ya sanane?!
A:ha-hamilesin.bu çocuk kimden?!
E:seni ilgilendirmez ayrıca ne yapacaksın kii?!
A:senin bir çocuğun olacaksa anca benden olur...
E:sen nasıl piç bir adamsın yaaa...piç herif... sen benim amcamsın amcam...
A:eda ben sana aşığım...
E:sen sadece piç bir adamsın başka birşey değil...bende senden nefret ediyorum aşık falan değilim.
A:neyse konumuz bu değil...neden beni terk ettin?!
E:kim sana benim nerde olduğumu söyledi?!
A:benim sorumun cevabi bu değil.
E:kim dedim soruma cevap vwr bende veririm.
A:arkadaşımE:hangi arkadaşın isim ver...
A:içeri gir canım...
Kim olduğunu çok merak ediyordum ki birden kapı açıldı ve selin içeri girdi
E:se-selin?!
Se:edacım naber?!
E:sen söyledin değil mi?! Sen söyledin...iğrençsin iğrenç
A:aşkım bu ne diyor?!
E:aşkım mı?? Siz ne zamandan beri birliktesiniz ya?!
A:1yıl neden sordun?!
E:bir yıl öyle mi?! O zaman selinin sana aldat...
•tam herşeyi açıklayacakken selin sözümü kesti•
Se:aşkım sen bize biraz zaman verir misin lütfen ?!
A:tabi aşkımAhmet'ten
Kapıya yönlendim ve dışarı çıktım.ama onları dinlemeye başladım.Se:çocuğunun babasına bişey olsun istemiyorsan konuşma
E:neden tehdit ediyorsun ki?!
Se:benden ayrılmak istedi...tabi ki bu dileği karşısında bir cezası olacaktı ve oldu ... ona söylemedim ceza hakkında ama nasıl olsa öğrenecek...bu karnındaki bebek ondan mı?!
E:e-evet ne yapacaksın ki?! Nolur ama nolu ona bişey yapma... o benim canım ... nolur...
•diyip ağlamaya başladı•
Se:benim onunla işim olmaz
E: o zaman ne...
•demesine kalmadan birden kapı çok sesli bir şekilde açıldı •
Daha fazla dayanamadım ve kapıyı açtım,içeri girip konuşmaya başladım
A:siz ikiniz nasıl insanlarsınız ya?! Nasıl ?! İkinizde aynı adamla birlikteymişsiniz. İkinize de yazıklar olsun
E:benim seninle işim olmaz ya... seninle ne sevgiliydim ne hiç... büyük büyük konuşma
Se:aşkım ben açıklayabilirim...
Birden seline tokat'ı yapıştırdım.
A:sen sus gerizekalı konuşma. Yazıklar olsun sana ya ... kim o adam ?! Adını ver
E:selin hayır ... öyle bir şey yapmayacaksın
Se:ahmet söyleyemem gerçekten ... onu çok seviyorum
E:çok mu seviyorsun gerçekten?! O zaman neden benim yerimi bulup söyledin?!
Se:ahmet aramamı istemişti benden onun(serkan)(adını ahmet duyöasın diye söylemiyorlar) üzülmesini istemediğim için ayrıldığında söyledim.
A:demek önceden biliyordun...NANKÖR KÖPEK ... SENİN DE CEZAN ÖLMEK ... SADECE ÖLMEK
E:ahmet hayır ahmet hayır sakın yapma
A:SANANEE:ahmet o da insan yapma bunu
A:bişey söyleyecekseniz söyleyin çünkü artık bir zamanınız kalmaz...
Dedim ve silahımı çıkarıp seline ateş ettim. Selin hemen öldü ve sıra edaya gelmişti. Eda bağırıp çağırıp ağlaması daha da şiddetlendi...
E:AHMET NEDEN BÖYLE BİŞEY YAPTIN YA?! NEDEN ?! BANA BİŞEY YAPMA LÜTFEN ... ÇOCUĞUMA BİR ŞEY OLMASIN.
Diyip ağlamaya devam etti
A:kusura bakma aşkım ama seninde artık bu dünyada bir yerin yok... son sözlerini söyledin... hoşçakal
Eda'dan
Artık yolun sonu gibiydi...herşey bitti... hiç bir şey yapamıyordum...ellerim kollarım bağlıydı...serkana kavuşmak isterdim... onunla çocuğumuzu büyütmek isterdim ama galiba olmuyor...
Beni bu düşüncelerden ayıran şey silahın sesiydi...ve sonrası karanlık...!
•••
731 kelime...!
Lütfen yardımcı olun ve bu hikayeyi paylaşın arkadaşlarınızla...
Sonraki bölüm son bölüm
Ve sonraki bölüm için sınır var
Sınırı doldurursunuz ve ondan sonra bölüm gelir...!