A hét barát izgatottan készülődött az estére. Talán az egészet Jimin várta a legjobban, hiszen már nagyon rég volt olyan este, mikor ivott a barátaival.
Kezdetekben mérges volt Taehyungra, hogy ennyire bunkó volt Cheolminnel, mert ennek a szőke itta meg a levét, de örült, hogy végül Cheolmin belement a dologba. Jimin úgy érezte, hogy már egyikőjük sem szereti a másikat, csak Cheolmin egész kiskorában elnyomásban élt most pedig kihasználja, hogy tud uralkodni valaki felett, Jimin pedig túlságosan fél, hogy véget vessen a dolgoknak.
Egy fekete feszülős nadrágot vett fel, ami szorosan simult vékony lábaira és fenekére, ám mivel az utóbbi időben nem evett semmit salátán kívül, egy övet is fel kellett vennie, hogy megmaradjon a farmer vékony derekán. Talán ő nem látta, de idővel annyira apró lett, hogy bordái majdnem átvágták a bőrét, két combja között egy hatalmas rés húzódott, feneke pedig teljesen eltűnt.
Izgatottan kent fel arcára egy kis sminket, hogy eltüntesse a "csúnyaságot", ami persze sosem létezett, ha Park Jiminről volt szó.
Ezután útnak is indult Taehyunghoz, ahol már jómaga kivételével mindenki ott volt.
Boldogan ölelgette meg barátait, akik jó kedvvel fogadták rég látott barátjukat. Különösen Jungkooknak örült, hiszen vonzotta valami tudat alatt a magasabbikhoz, ám ezzel a szőke nem volt teljesen tisztában.
Jungkook boldogan ölelte magához az alacsonyabb szépséget, viszont nem volt rest megjegyezni magának, hogy Jimin mennyit fogyott. El is döntötte, hogy bizony egész este a kisebbik közelében lesz és eléri, hogy legalább egy nagyon kicsit egyen és igyon. Hála isten volt is Jimin kedvenc italából – a vodka narancsból – amit a szöszke később vígan kortyolgatott.
- Oké, játsszunk valamit! – kiáltott fel Seokjin, mire Jiminen kívül mindenki beleegyezett a dologba, hiszen a szőke mindig is inkább külső szemlélőként vett részt ezekben az ivós játékokban. Az viszont biztos volt, hogy legtöbbször az ő édes kacagása volt a leghangosabb. Jungkook ebből adódóan szintén visszamondta a játékot, hogy ahelyett Jimin mellé tudjon kuporodni a kanapéra egy tál pattogatott kukoricával és egy pokróccal az ölében.
***
- Tae ne röhögj már, hanem pörgess! Mindenki rád vár! – ütötte vállon Hoseok a földön fetrengő személyt, aki idő közben valamin nagyon elkezdett nevetni, viszont senki sem tudta megmondani, hogy min.
Tae nagynehezen abba tudta hagyni a nevetést, így csend telepedett a nappalira, amit halk cuppogások rontottak meg.
Mindenki kíváncsian fordult a kanapé felé, ahol egy hevesen csókolózó Jungkook és Jimin látványa fogadta őket. Jimin háton feküdt a bútoron, míg lábai Jungkook dereka körül, aki a szöszi felett támaszkodott. Mindenki elmosolyodott a szituáción és úgy döntöttek, hogy inkább játszanak tovább, nem megzavarva a párost, persze Hoseok sunyiban készített erről az édes jelenetről egy képet. Tudták, hogy Jimin nem részeg és mindent józanul tesz, ugyanis nem ivott annyit, hogy részeg legyen. Jimin egyáltalán nem bánta, hogy hagyta, hogy Jungkook az ölébe húzza és csókolni kezdje, hisz ő is ugyanúgy epekedett a tetovált fiú ajkai után. Talán már szüksége volt egy kis gyengédségre és szeretetre, amit remélt, hogy az izmosabbtól megkaphat. Viszont félt attól is, hogy nem. Egy toxikus kapcsolat után nagyon nehéz belekezdeni egy egészséges kapcsolatba és ezzel mindketten tisztában voltak.
- Szeretném, ha rendesen ennél mostantól. – kelt fel Jungkook Jiminről, majd a kisebbet az ölébe húzta és egy puszit nyomott az arcára.
- Miért? – kérdezte elhalt hangon, majd hagyta, hogy Jungkook betakarja őt a pokróccal, hiszen alapból fázós, ám most, hogy ennyit fogyott egyenesen vacogott.
- Mert lassan elfogysz. Nem szeretném ha bajod lenne, akkor nem lesz kit gyönyörűmnek szólítsak. – puszilta meg Jungkook Jimin puha tincseit, mire az apróbbik bólintott egyet.
- Nem vagyok gyönyörű. – mosolyodott el kicsit Chim zavarban.
- De az vagy! Nekem az vagy! – suttogta Jungkook, majd szorosan megölelte a pici fiút.
- Nem akarok már Cheolminnel lenni. Eddig sem akartam. Félek tőle Gukkie. – motyogta szomorkásan Jimin, hogy elrejtse zavarát, majd belenyomta arcát a kemény mellkasba.
- Nem kell vele lenned Gyönyörű! Kitalálunk valamit rendben? – puszilta homlokon Jungkook, majd belemarkolva a kukoricába a kisebbik szájába tömte azt, aki hangosan felnevetve kezdte el rágni a finomságot.
Bocsi, hogy ma nem volt rész, de hajnalban hazaértem buliból, aludtam három órát és mentem dolgozni, azóta meg a kádban ülök, mert nem tudtam buli után lefürdeni. Tegnap négykor pedig bealudtam és negyed nyolckor keltem mikor jött át a barátnőm😂
Hogy tetszett a rész? A vége nem igazán jön be nekem, de mondjátok meg ti. Remélem nem csalódtatok🤍
Insta: yoonra1a
YOU ARE READING
𝙀𝙢𝙤𝙩𝙞𝙤𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙢𝙖𝙣𝙞𝙥𝙪𝙡𝙖𝙩𝙞𝙫𝙚 |𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠| ✓
FanfictionBEFEJEZETT Kimenekülni egy toxikus párkapcsolatból a barátaid segítségével és vele együtt megtalálni az igazit? Igen, sikerülhet!