70th message

489 55 5
                                    

Jimin apróra összehúzva magát aludt Jungkook erős karjai közt, a magasabbik pedig csodálva pillantott egyetlen kincsére.

Mosolyogva megsimította szerelme puha arcát, aki erre orrát aranyosan felhúzta, majd arccal befordult barátja erős mellkasába, miközben nyüszített egyet.

- Hogy lehetek ilyen szerencsés? – mondta halkan Jungkook, közben pedig vigyázott, hogy ne ébressze fel az alvó kis manót.

Egy apró könnycsepp kicsordult fekete szemeiből a gondolatra, hogy egyszer majdnem elveszítette a szőkét. Gyémántcseppje a kisebb puha arcán landolt, aki fel is ébredt a halk szipogásra, majd aggódva pillantott fel arra az emberre, akinek rengeteg mindent köszönhetett.

- Gukku? Mi a baj? – kérdezte szomorúan, majd feljebb küzdötte magát az ölelő karokban. Ki akart mászni közülük, de Jungkook csak még szorosabban vonta magához az apró testet.

- Nagyon szeretlek Jimin! – hadarta el Jungkook, miközben nagyokat szipogott.

- Én is téged szerelmem! – mondta halkan a szőke, majd megpuszilta Jungkook homlokát. Fogalma sem volt, hogy mi történhetett Jungkookkal amíg ő aludt, de mindenképpen fel szerette volna vidítani valahogy. Tudta is, hogy hogyan, egyedül csak attól félt, hogy Jungkook mit fog róla gondolni.

Miután nagynehezen meg tudta nyugtatni a tetkóst, megvárta míg pihen egy kicsit és csak azután mászott ki a karjai közül, hogy a fekete hajú elaludt. Mosolygott még egyet mikor látta, hogy szíve választottja nyújtózkodik amiatt, mert kéri vissza a kicsit. Ám ahelyett, hogy visszament volna a szerelméhez, csak a kezei közé rakott egy párnát, ő maga pedig leült az íróasztalához, hogy elkezdhesse megvalósítani tervét, ami egykor szenvedélye volt, viszont Cheolmin sosem értékelte. Jimin pedig azt remélte, hogy Jungkook örülni fog neki, hiszen ő vele annyira más minden, mint az exével volt.

Szerintetek mire készül a kis babánk?

Először kicsit MÁS dolgokra is lehetett gondolni, de aztán leszűkítettem a kört, így remélem mindenki tudni fogja. Ha nem akkor segítek, hogy a könyv eleje fele azt hiszem megemlítettem, hogy mi az amit Cheol sosem értékelt, ha Jimin csinálta.

Nézzetek rá az instámra is🤍yoonra1a

𝙀𝙢𝙤𝙩𝙞𝙤𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙢𝙖𝙣𝙞𝙥𝙪𝙡𝙖𝙩𝙞𝙫𝙚 |𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠| ✓Where stories live. Discover now