- Bezárkózott a fürdőbe úgy egy órája és nem tudom kiszedni onnan! – mondta kétségbeesetten Jimin anyukája az érkező Jungkooknak.
Jungkook rosszat sejtve rohant fel az emeletre cipőjét kabátját le sem véve. Szinte a torkában dobogott a szíve annyira félt, hogy olyat lát most amit nagyon nem szeretne.
- Jimin szívem! Engedj be kérlek! – kérlelte szerelmét, de egy mukkot nem hallott odabentről.
Kopogott még párat, de mikor erre sem kapott semmi reakciót kezdett egyre jobban kétségbe esni.
- Jimin, ha ott vagy az ajtó előtt, akkor lépj arrébb, mert be fogom törni! – mondta Jungkook, majd nekirontott a falapnak, mire az megadta magát és kinyílt, viszont az ott lévő látványra senki nem számított.
- Úh-Úristen! – sírt fel Jimin anyukája, mikor meglátta egyetlen fiát a kádban feküdni. Körülötte véres volt a víz, a ruhái teljesen eláztak, keze szanaszét volt vágva és falfehér volt.
- Jimihiin! – zokogott fel Jungkook is, mikor feleszmélt a sokkból amit szerelme okozott. Odafutott a kádhoz, majd leülve a szélére kiemelte a mederből a szőkét és zokogva szorította magához élettelen kis testét.
Eközben Jimin anyukája próbált erős maradni és hívni a mentőket, viszont a telefonálás után összeesett fájdalmában. Nem hitte el, hogy ez történik, pedig azt gondolta Jimin egyre jobban kezd rendbe jönni.
A mentősök nagyon jó munkát végeztek, hiszen kevesebb mint nyolc perc alatt odaértek a házhoz és egyből kórházba szállították a kis szépséget.
Jimin anyukája kísérte el fiát, aki zokogva szorongatta kisfia kezét, miközben az ott lévő orvosok próbálták visszahozni a kicsibe az életet.
Viszont ez nehezebb volt, mint gondolták tekintve, hogy Jimin annyira vékony volt, hogy nem sok esélyt láttak rá, hogy a szerettei ébren látják viszont a fiút.
Amint beértek a kórházba betolták egy kórterembe majd elkezdték rendesen ellátni, hiszen féltek hogy kifutnak az időből, mivel a kicsi iszonyat sok vért vesztett. Apró kezébe infúziót kötöttek és elkezdték sebeit is lekezelni, miközben folyamatosan lélegeztették.
Többszöri sikertelen újraélesztés után a fiú kis szíve gyengén, de újra dobogni kezdett és elegendő vért kapott szervezete egy másik betegtől, aki jó tett helyébe jót várhat, hiszen egy fiatal életet mentett meg éppen.
Az orvosok örültek, hogy vissza tudták hozni a fiút, hiszen nincs annál rosszabb érzés mikor elveszíted egy páciensed, aki előtt ott volt az egész élet. Megkönnyebbülten lélegzett fel mindenki, majd Jiminnek még adtak be gyógyszereket és felírtak neki szigorú pszichiátriai kezelést. Azt remélték, hogy ezután a szőke is csak meggyógyulni szeretne majd.
Eközben Jungkook szólt a többieknek is, majd kocsiba pattant és könnyeit hullajtva vezetett a kórházhoz. A kressz szabályokat többször is megszegte, viszont ez most egyáltalán nem hatotta meg.
Minél előbb viszont akarta látni egyetlen kincsét és magához szorítani apró testét, majd elmondani neki mennyire szereti és, hogy minden rossznak vége lesz hamarosan.
Remélem így már minden rendben🤍
Bocsiiii remélem nem sirattam meg senkit sem:( szintén ihletet adott a családi titkok xddd
Köszönöm szépen a több, mint 3,6k megtekintést🥰múltkor még csak 900 körül volt és igaz instán már megköszöntem, de valaki ott nem követ így innen is köszi neki🤍
insta: yoonra1a
YOU ARE READING
𝙀𝙢𝙤𝙩𝙞𝙤𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙢𝙖𝙣𝙞𝙥𝙪𝙡𝙖𝙩𝙞𝙫𝙚 |𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠| ✓
FanfictionBEFEJEZETT Kimenekülni egy toxikus párkapcsolatból a barátaid segítségével és vele együtt megtalálni az igazit? Igen, sikerülhet!