Bilgilendirme : Bu hikaye yaz mevsiminde geçiyor. Kızların toplu bir dükkanı var ve bu olaydan sonra kardeşleri bakıyor oraya.
Jihyo ile beraber Jungkook'un ofisine gittik. Etraf çok dağınıktı. Şüpheli fotoğrafları, ceset fotoğrafları, kanıtlar ve ipuçları her yerdeydi.
Bize kısaca olayı anlattı. Biz bunları zaten biliyorduk.
Hiçbir çeteden bahsetmedi.
"Rosé ve Chanel isimlerini duydunuz mu?"
"Evet, uyuşturucu tedarik etmekle suçlanıyorlar. Şuan ne alakası var anlayamadım."
"Onlardan-"
Jihyo lafımı kesti.
"Üyelerin birinin Nayeon'un lise arkadaşı olduğundan şüpheleniyorduk da, olması imkansız zaten merak etmeyin."
"Nayeon mu? Bizim Nayeon?"
"Bizim derken?" Şaşırmıştım. Beni nereden tanıyor olabilirdi?
"Hatırlamadın mı? Lisede en arkada oturup gün boyunca kimseyle konuşmazdım. Sen ise benim tam tersimdin. Tam bir sosyal kelebek gibiydin."
"Huh? Hyun? Ondan mı bahsediyorsun? Sürekli kapüşonlu giyen garip bir çocuk vardı. Son yıl gelmişti ve yıl boyunca tek kelime etmedik."
Kafasını kaşıdı.
"Aslında...okulda kimliğimi belli etmeden bir araştırma yürütüyordum. Jeongyeon ve Momo'nun haberi var.""Ha?"
Jeongyeon ve Momo önemli bir şey biliyorlardı ve benden sakladılar mı? Bu hiç onlara göre bir şey değil.
"Sana nasıl inanayım?"
"İstersen Jeongyeonların yanına gidelim ve hep beraber konuşalım. Onlar sana gerçeği anlatacaktır."
Bizim ev hakkında konuşunca gerildim. Tabi ki onu evimize davet edemezdim.
Jihyo'ya bakıp, "Ben bir lavaboya gidip geliyorum, siz burada bekleyin." dedim.
Lavaboya gittiğimde etrafta insanların olmamasına dikkat ettim. Tzuyu'yi aradım.
"Alo...Tzuyu? Hallettin mi işini?"
"Ne işi?"
"İstersen bağırmayayım. Ne olduğunu biliyorsun, salaklık etme."
"Ah, sen onu diyorsun. Evet, kimsenin bulamayacağı bir yere koydum."
"Bir polisin bile bulamayacağı bir yere mi?"
"Abla, ne polisi? Aradınız mı yoksa?"
"Kapatıyorum. Jeongyeona Hyun'un eve geldiğini haber ver."
"Hyun kim?"
...
Telefonu kapattım. Tzuyu'nin salaklığına dayanamıyordum. Tamam, genç olabilirdi ama bu kadar da deneyimsiz olamazdı.
Fazla şüphe çekmemek için ellerimi yıkayıp çıktım.
"Ah, peki Jihyo, Hyun. Hadi gidelim."
"Benim adım Jungkook aslında-"
"Hadi Hyun."
...
Jungkook'un arabasıyla beraber evimizin önüne geldik.
Jihyo'nun Kook'u dışarıda oyalamasını sağladım, kızlara haber verdim.
Jungkook geldiğinde Jeongyeon, Momo ve benim odama çıktık. Odalarda yaşımıza göre üçer kişi kalıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Mahalli | TWICE
Mystery / ThrillerBir cinayet işlendi. 9 şüpheli, 9 arkadaş. 10 yıllık arkadaşların arasında bir katil olması mümkün mü? İçlerinden biri onlara ihanet mi etti? (...) 1 - #vhyun 3 - #twicepink 9 - #jeongyeon 10 - #dahyun