|2|

84 22 67
                                    

~Nayeon

Kızların gelmesini beklerken, mide bulantımı dizginlemeye çalışıyordum. Kusmama az kalmıştı. Kendime hakim olup cesedi incelemeye karar verdim.

Ceset siyah bir torbanın içindeydi, sadece ayakları açıktaydı. Torbanın üst tarafını açıp suratına baktım. Gözleri mosmor olmuştu, boğazında çizikler vardı. Erkek olduğu belliydi. Kim olabilir diye düşünürken, kızlar da gelmişti. Hepsinin korkudan gözleri büyümüştü.

"A-aman tanrım! "

"AAAAAAARGH"

"B-bu da ne..."

"N-nayeon n'oluyor? Bu da ne?"

"Ah, biri mi ölmüş?" dedi Chaeyoung.

Diğerleri gelince çığlıklar arttı. Herkes sakinleştiğinde ne yapacağımız hakkında konuşmaya başladık.

Sana telaşlı telaşlı konuşmaya başladı. "Ne mi yapacağız? Polisi arayacağız tabi ki! Neyi bekliyoruz ki, neyi bekliyoruz? Garajımızda bir ceset var! Ve biz oturup ne yapacağımızı mı konuşuyoruz?"

"Sakin ol Sana. İlk önce bunu ciddi bir şekilde düşünmemiz en iyisi." dedi Dahyun, ve Sana'yı sakinleştirdi.

Jeongyeon konuşmaya başladı.
"Polisi aramak kötü bir fikir. Unutmayın, ceset bizim garajımızda. En büyük şüpheliler biziz."

Mina ona hak verdi.
"Ayrıca, ilk önce bunu yapabilecek biri var mı diye düşünsek iyi olur. Cesedin kim olduğunu da araştırmalıyız. İçimizden biri kimliği yanında mı diye bakabilir mi?"

Bunu yapabilecek tek kişi Jeongyeon ve bendim. Cesedin suratına bakma cesaretim varsa, kimliği arama cesaretim de olmalıydı.

"Ben bakarım." dedim, biraz tedirgin olarak.

Cesedin üstündeki torbayı tamamen kaldırdım. Üzerinde polis üniforması vardı.

"Sıçtık." diye mırıldandım.

Vücudunda kanayan bir yeri yoktu, sadece boğazında izler vardı.

Pantolonunun ceplerini karıştırdım. Cüzdan, telsiz, anahtar ve telefon vardı.

"Güzel ipuçları bunlar. Katilin kim olduğunu bulmamız için yararlı olacaklardır." dedim ve cüzdana baktım hemen.

İçinde hiç para yoktu. Acaba para için işlenmiş bir cinayet miydi?

Kimliği buldum. Sesli bir şekilde okudum.

"Kim Seokjin. Bu ismi tanıyan var mı?"

Kızlar teker teker kafa salladı. Hiçbiri tanımıyordu.

Seokjin'in telsizinden sesler geliyordu.

"İyi misin memur, bizi duyuyorsan ses ver. Tamam."

"Polis mi? Ölen kişi polis mi?" Bu sefer Tzuyu korkmaya başlamıştı.

"Ya dokuzumuz da hapse gider ve en güzel yıllarımızı orada geçirirsek? Ne olacak?"

Jihyo onu sakinleştirdi.

"Merak etme Tzu. Biz hiçbir suç işlemedik. Ve ben, eğer Park Jihyoysam, hiçbirimizin hapse girmesine izin vermeyeceğim."

Kızlara tekrardan baktığımda, Jeongyeon ve Mina hariç hepsinin suratının beyazladığını gördüm. Eh, normal bir şeydi bu. Sonuçta her gün bir ceset görmüyorlardı.

Kızlara baktığımda 6 kişi olduklarını gördüm. Momo ve Chaeyoung yoktu.

"Momo ve Chae nerde?" diye sordum.

"Momo cesedi açtığın andan itibaren çok kötü oldu. Kusmaya başladı, Chaeyoung da yanında gitti." dedi Jihyo.

"Tamamdır o zaman. En önemli ipucuna geçelim, telefon. "

Mina konuşmaya başladı.
"İlk önce son aramalara ve mesajlara baksak en mantıklısı olur."

Son arama kaydına baktım.

Annem
Kookie
Tae
05....
Sucu

"Hmm...bir bilinmeyen numara, bir de şüpheli sucu var. Diğer üç kişiyle iletişime geçmeli miyiz?"

"Araştırmayı bitirdiğimizde geçsek iyi olur." dedi Mina.

Mesajlara bakmaya başladım. Gördüğüm ilk mesajda şoka uğradım...

                         Gizli Numara

X : Kardeşimi serbest bırakmazsan olacakları biliyorsun.

Jin : Uh, kimsin?

X : Gençliğini çaldığın bir mahkumun ablasıyım diyelim. Eğer onu serbest bırakmazsan, en yakınlarından başlayacağım. Anneciğini çok seviyorsun değil mi?

Jin : Bir polise bulaştığını biliyorsun. Arkam sağlam. Nasıl bu kadar rahat olabilirsin?

X : Kimin arkası sağlam, onu göreceğiz.

Jin : Bil ki, hiçbir korkum yok. Adaleti sağlamak için her şeyi yapacağım.
Görüldü

Bu mesajları kızlara gösterdim. Ve bana da böyle mesajlar geldiğini söyledim.

"Nayeon, bu kadar önemli bir şeyi neden daha önceden söylemedin?" dedi Jeongyeon. Bana kızmış gibi görünüyordu.

"Birinin şakası olduğunu düşünmüştüm... Ciddi olacağını düşünmedim."

"İyi yapmışsın. Eğer bunu daha önce söyleseydin bir cinayeti önleyebilirdik." Sana sinirli bir şekilde konuşmaya başladı.

Mina araya girdi.

"Hayır, önleyemezdik. Sanırım bunu kimin yapabileceğini biliyorum..."

...

evet bölüm bitti, ne düşünüyorsunuz?

sizce kızlar arasındaki en şüpheli kişi kim?

minanın bahsettiği kişi kim?

Suç Mahalli | TWICEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin