Gisteren was het echt leuk, Jordan is echt heel aardig en we hebben nummers uitgewisseld. De rest van de avond had ik nog veel gedanst en zelfs nog een keer gezongen. Opeens klopt er iemand op de deur 'binnen!' roep ik, Liv komt naar binnen gelopen 'het was leuk gister, he?' 'ja' 'en hoe zit het met jou en Jordan' vraagt Liv 'we hebben nummers uitgewisseld' 'ooeh, hij is eigenlijk best knap' 'jaa sowieso' 'ben je verliefd op hem?' 'verliefd? nee' 'op wie dan?' 'nou, op dit moment niet echt iemand' 'hahaha, tuurlijk' zegt Liv en loop de kamer weer uit. Waarom denkt ze dat ik Jordan leuk vind? Het is niet dat ik hem helemaal niet leuk vind, maar alleen leuk als vrienden verder niet. Jordan is wel heel lief, en knap en heeft echt super mooie blauwe ogen en zijn haar valt echt perfect. Zelfs zijn sixpack zag je door zijn shirt. Nee ik vind hem niet leuk. 'Skylar?' zegt Liv die nog bij de deur stond 'huh, ja?' 'haha, je was weer aan het dagdromen' 'oow, sorry' 'geeft niet joh' 'zullen we vandaag naar de stad gaan?' vraagt ze 'ja, is goed' antwoord ik, we lopen naar de stad toe, wanneer we er zijn lopen we door de winkelstraat, opeens zie ik Jordan ook lopen 'kijk, daar is Jordan' roept Liv ineens. Nee he, ook dat nog 'kom we gaan naam hem toe' 'nee, waarom?' 'leuk toch, en je vind hem toch niet leuk? dus zo ongemakkelijk kan het niet worden' zegt Liv met een grijns, ze denkt nog steeds dat ik Jordan leuk vind, ook al heb ik gezegt dat ik hem niet leuk vind, typisch Liv. 'als je niet wilt wilt heb je pech, want ik ga wel' zegt Liv, 'oké, ik ga al mee' zeg ik zuchtend en we lopen naar hem toe. Blijkbaar is hij hier met de zelfde vriend met wie hij naar de karaoke bar was. 'hee, ik ben Liv' zegt Liv tegen de vriend van Jordan 'hee, ik ben Hunter' 'leuke naam' 'dankje' 'zullen we ze alleen laten?' vraagt Jordan aan mij 'goed idee' zeg ik met een grijns. Jordan pakt mijn hand vast en we lopen samen weg, ik kijk nog een keer naar achteren en zie ik dat Liv en Hunter hun telefoon aan elkaar geven, waarschijnlijk nummers uitwisselen. Aan het einde van de dag brengt Jordan me weer naar huis toe, nou naar de vila voor de werkweek. 'het was vandaag echt leuk' zeg ik wanneer we voor de Vila staat 'klopt' de zo'n gaat onder en de licht is zo mooi kleurrijk, ik kijk recht in zn ogen en hij in de mijne 'waar zijn Liv en Hunter eigenlijk?' vraagt Jordan 'geen idee, waarschijnlijk is Liv al binnen' zeg ik en geef hem een knuffel, ik loop naar binnen en hij gaat weer naar huis. Ik loop het huis binnen en ik zie dat Liv nogal verslaafd op haar telefoon zin 'wat doe he?' 'berichten, met Hunter' 'ooeeh, dus jij en Hunter?' 'ja hij is echt lief' 'ben je verliefd op hem?' vraag ik, Liv kijkt me raar aan 'verliefd? nee' 'hahaha, echt wel' zeg ik 'helemaal niet!'
'Het ontbijt is klaar over tien minuten' hoor ik de butler zeggen, het is ochtend en ik stap uit bed, best handig zo'n ding waar je in kan praten en het dan in elke kamer kan horen. Ik doe mn haar snel in een knot en kleed me om, ik doe wat mascara op en ik loop naar beneden. Net op tijd, alles staat al klaar en ik ga aan tafel zitten Liv zit real net als David en Jason komt er net aangelopen. 'Bij de Karaoke bar was het echt leuk, he?' vraagt Liv 'ja, ik wil nog een keer heen!' 'dan heb je geluk want vandaag is die weer open, en we kunnen er heen gaan als iedereen wilt' zegt Jason 'jaaa!' roep ik 'ja!' roept Liv 'mij best' zegt David.
We lopen naar de Karaoke bar, het regent een beetje maar gelukkig is het niet ver lopen. We lopen naar binnen toe, Jordan komt ook. Gisteravond belde hij nog alsof ik ook zou komen. 'ga je nog een keer zingen?' vraagt Liv 'nee, dat was de eerste en de laatste keer' 'awhh toe nouu' 'neehee' ik zie Jordan staan en loop naar hem, ik geef hem een knuffel 'zullen we gaan zingen samen?' vraagt hij opeens 'dat weet ik niet hoor' 'alsjeblieft' zegt Jordan 'oké, maar we moeten dan wel reserveren' zeg ik 'al gedaan' 'voor wanneer?' 'nu' Jordan pakt mijn hand vast en we lopen samen het podium op, we krijgen allebei een microfoon en beginnen te zingen, het klinkt zo mooi als we samen zingen. Wanneer we klaar zijn begint iedereen te klappen, Jordan en ik lopen het podium weer af.
JE LEEST
Daydreamer
Teen FictionVera is een dagdromer, ze doet bijna niks anders. Maar wanneer ze erachter komt dat het geen nut heeft om altijd te dagdromen, komt dan toch haar grootste droom uit?