Hoofdstuk 3- Arrived

88 7 1
                                    

Ineens stopt de auto met rijden 'Dit is de bestemming' zegt de chauffeur, hij stapt uit en houd de deur voor me open, hij pakt de koffers en we lopen naar de deur 'Wow wat een groot huis' zegt David. Ik druk op de bel, een vrouw doet de deur open, ze is deftig gekleed en draagt allemaal juwelen van parels en diamanten. 'Kom maar binnen' zegt de vrouw, ze had meteen al door dat wij voor de werkweek kwamen. De chauffeur zette de koffer in de gang en liep weer terug naar de auto, 'Laat de koffers maar staan die haalt de butler zo wel op' zegt de vrouw net wanner ik mijn koffer wou pakken. 'kom, ik laat jullie je kamer zien' zegt de vrouw, ze loopt de trap op naar boven 'Dit is jou kamer' zegt ze terwijl ze David aan kijkt 'en dit de jouwe' zegt de vrouw terwijl de deur open maakt van de kamer naast die van David. Ik loop de kamer binnen 'Wow' de kamer is echt super groot, en staat een hemelbed, en je hebt ook nog eens mooi uitzicht op de stad. Een paar uur later klinkt er ineens een bel 'We gaan eten, komen jullie zo?' Hoor ik de stem van de vrouw zeggen. Ik loop de trap af naar beneden, de hele tafel is bedekt met alleen maar lekker eten, en staat een hele kalkoen op stafel, en nog allemaal lekkere hapjes. Ik ga aan tafel zitten, opeens komt er iemand van de trap af gestormd, ze komt binnen gerent, blijkbaar rent ze weg voor de jongen die achter haar aan rent. 'Liv! Ga gewoon zitten, en Jason, doe niet zo kinderachtig' zegt de vrouw streng, ze gaan ook aan tafel zitten. 'jij bent Skylar, toch?' Vraagt Liv 'Ja' 'en die jongen heette, David, waar is hij?' 'hij komt er denk ik zo aan' zeg ik, net op dat moment komt David eraan gelopen en ging ook aan de tafel zitten.

'wow dat eten was lekker' zeg ik wanneer we klaar zijn met eten 'Ja hé' zegt David' ik loop naar boven naar mijn kamer, ik kijk uit het raam 'Wow' zeg ik, op dat moment komt David eraan gelopen 'Mooi uitzicht hé' zegt hij 'Jaa echt prachtig, maar waarom ben je hier eigenlijk' 'Je zei 'Wow' dus ik wou weten wat je wow vond' 'oké' zeg ik op dat moment komen Liv en Jason er ook aangelopen. 'vinden jullie dit al mooi?' Vraagt Jason

'Ja, we zijn veel anders gewend in Nederland' zeg David 'Dan moeten jullie straks echt mee gaan naar de stad' zegt Jason 'Jaa leuk' zeg ik 'Haha, daar is het nog mooier dan het uitzicht dat je hier ziet' zegt Jason 'Haha, wanneer gaan we' vraag ik 'nu?' 'is goed' we lopen met zijn alle naar beneden, naar de stad.

'wow wat is het hier mooi' zeg ik 'ja he' zegt Jason 'bij ons in de stad zijn het soms een paar bomen waar lichtjes in zitten, maar hier is de hele stad verlicht' 'Klopt' 'Hoe kan het eigenlijk dat jullie gewoon nederlands praten' 'we zijn verhuist naar Florida' zegt Liv 'ow hahaha ja logisch' zeg ik. 'vanwege mijn vader hier tijdelijk naar toe moest' 'voor zijn werk' vraag ik 'ja' antwoord Liv. Na even zo hebben rond gelopen, gaan we weer terug naar de vila. 'Zullen we een film gaan kijken?' Vraagt Liv enthousiast 'ja leuk' zeg ik 'nou ik weet niet hoor, ligt eraan welke film' zegt David 'Gewoon een film' zegt Liv 'okee, ik ga wel mee kijken' zegt Jason 'Ja okee ik ook' zegt David en we lopen naar een kamer, een soort biscoop 'hebben jullie gewoon een biscoop in jullie huis?!' Zeg ik 'ja leuk he' zegt Liv met een grijns 'uh, jaa!' 'okee, zullen we deze film gaan kijken?' Zegt Liv terwijl de film op het scherm komt te staan 'ooeehh, ja die gaan we kijken' zeg ik 'okee' zegt Liv en klikt op play.

DaydreamerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu