Hoofdstuk 6- We are almost famous

31 4 0
                                    

Jordan is weer terug naar zijn vrienden gelopen en ik sta bij David 'jullie zongen echt mooi samen' zegt David opeens, hij doet tegenwoordig echt aardig, niet zo irritant als eerst 'dankje, kan jij trouwens zingen?' 'gaat wel, niet super of zo' 'ga dan een liedje zingen' 'nee, dat ga ik echt niet doen hoor' 'alsjeblieft' zeg ik 'misschien straks, maar ik ga niet in m'n eentje' 'dan ga ik wel mee, ik ga wel alvast reserveren' zeg ik, 'oke' zegt David en zucht, ik loopt naar reserveer balie en reserveer, dan loop ik weer terug naar David 'we mogen zo al' zeg ik met een grijns.

David loopt het podium op en ik loop hem achterna, maar Liv houd me tegen 'ga je met David zingen?' vraagt ze 'jaa' zeg ik, David en ik krijgen allebei een microfoon en het liedje begint. David zingt eigenlijk best goed, nooit verwacht van hem. Wanneer het liedje afgelopen is, begint weer iedereen te applaudisseren, we lopen het podium af, naar de rest toe. 'jullie zongen echt mooi! en David, dit had ik nooit van je verwacht!' zegt Liv meteen 'ja!' zeg ik. Ik had dit echt nooit van hem verwacht, hij is meer een type die zingen stom zou vinden. Tenminste dat dacht ik, hij is heel anders als je hem echt leert kennen.

'Skylar!' roep Liv wanneer we thuis zijn 'ja?' 'dit moet je zien' zegt ze en komt naar mij toe gerend met haar telefoon 'weet je nog dat je met Jordan ging zingen?' 'ja, dat was gister' 'haha, maar ik heb dat gefilmd' 'laat zien!' we bekijken het filmpje, wow het klinkt eigenlijk best goed. 'Liv?' 'ja?' 'waar kijk je dit op?' 'op YouTube' 'heb je het filmpje op youtube gezet?!' 'ja, kijk hoeveel vieuws!' 'hoelang staat het filmpje er al op?' vraag ik 'drie uur, volgens mij' 'en nu al 1134 vieuws?' 'jaa, ik weet zeker dat er nog veel meer bijkomen' 'haha misschien wel' ik loop naar mijn kamer toe en bekijk het filmpje nog een keer, wanneerde muziek door blijft gaan val ik in slaap. 'vandaag optreden in Parijs en over een paar dagen naar London!' roept Jordan 'nooit gedacht dat we op een Tour zouden gaan' 'nee, maar ik vind het echt super leuk' 'ik ook' 'het optreden begint over een uur, ga je mee?' vraagt Jordan 'ja, is goed' we lopen naar het gebouw, het is best dicht bij het hotel. Wanneer we het podium op moeten krijgen we onze microfoons, de muziek begint al en wij komen op. 'Vera! wakker worden!' schreeuwt het publiek, huh? waarom zou het publiek dat roepen 'Vera? word wakker!' opeens word ik wakker 'eindelijk, kom je we gaan zo eten' zegt Liv 'o, ja tuurlijk ik kom er zo aan'

'zal ik anders helpen opruimen?' vraag ik aan Liv 'nee joh, daar hebben we mensen voor' 'hahah handig' 'ja nogal' Liv en ik lopen samen naar boven toe en gaan naar haar kamer 'zullen we kijken hoeveel vieuws je nu hebt?' vraagt Liv 'ja doe' 'woow, nu al 3389 vieuws' 'wow, het gaat nu veel sneller, net was het binnen drie uur 1134 vieuws, en nu binnen een een uur meer dan 2000 vieuws erbij!' 'jaa, je begint al beroemd te worden' 'hahah, niet alleen ik, Jordan ook hé' 'oja, straks zijn jullie het beroemde stelletje die samen zingt' 'stelletje?' 'o, sorry ik loop nog wat voor' 'hahah' 'moeten we het Jordan niet vertellen?' vraag ik 'dat jullie in de toekomst een stelletje worden?' zegt Liv verbaast 'nee niet dat, maar dat we dat filmpje op YouTube hebben gezet en we nu al 3389 vieuws hebben' 'zeg maar 3435 vieuws' 'wanner gaan we het hem vertellen?' 'op het goede moment, op de goede plaats' 'ja, laten we anders morgen naar hem toe gaan' 'als dat de goede tijd en de plaats is, mij best' zeg Liv.

Ding dong, best grappig dat veel mensen de zelfde bel hebben. Waarom gaan deurbellen niet van dong ding? Dat was ook wel grappig geweest, opeens stoot Liv me aan, ik kijk op. O, Liv had de deur blijkbaar al open gedaan. 'hee' zegt Jordan 'hee, we moeten je wat vertellen' zeg ik 'oké, kom maar binnen' Liv en ik lopen achter hem aan naar binnen 'wat is er zo belangrijk?' 'weet je nog dat we bij de Karaoke bar gingen zingen samen?' 'ja?' 'Liv heeft dat gefilmd, en het op YouTube gezet' 'hoeveel vieuws hebben we al?' Liv pakt haar telefoon en schrikt een beetje '5012' 'hoelang staat het filmpje er al op?' 'vier en een half uur' 'wow, dan gaat het best snel' 'ja, nogal' 'we komen morgen anders nog wel terug' 'is goed hoor' 'oké, doei' Liv en ik lopen weer samen terug naar de Vila 'Jordan en ik zijn gewoon al bijna beroemd' 'niet zo overdrijven joh' 'hahah, nou zo voelt het dan'

DaydreamerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu