Yeni bölümden herkese selamlar! Boş yapacak vakit var wehehehe. Yazmaya çok üşeniyorum ;-;
Öncelikle bayramınız kutlu olsun! (Aslında bugün arfe ama blm ne zaman yayınlanır bilmiyorum)
(Bayramın 3.günü yayınlndı dfrg)
Uzattım galiba biraz. Son olarak şunu söyleyim: Bunlar geçiş bölümleri yani kısa. Olayları falan anlayın diye. Yoksa daha çook eğlenecez wihihihi.
O zaman sizi bölümle baş başa bırakıyorum. İyi okumalar!
-----
"Merhaba. Ben Peter Parker."
"Hoşgeldiniz Bay Parker. Yenilmezler yukarıda sizi bekliyor."
Peter hayatının yeni bir döneme gireceği kuleye ilk adımını attı. Yukarı çıkabileceği bir merdiven aradı ama sadece bir asansör vardı. Asansörü açacak bir düğme aradı, fakat tabii ki Tony Stark'ın tasarladığı kulede normal bir şey olmayacağı için düğmeyi bulamadı. Onun yerine Friday'den rica etti ve asansörü açmayı başardı.
5. kata geldiğinde asansör durdu ve kapılar normalden 2 kat yavaş açıldı. Nedeni ise muhtemelen salonu doldurmuş Yenilmezler'in, Peter ve bavulunun üzerine konfetti atıp fazlaca gürültülü bir alkış koparmasıydı. Başka birisi orada olsaydı ya savaş açıldı sanırdı ya da bomba patladı.
Peter ise gülerek asansörden indi. Her biri ile tek tek kucaklaştı. Sıra Tony Stark'a geldiğinde epey kızardı. Ve her birine teşekkür etti.
Büyük bir şamataya katılacağını anlayan Peter, Vision'un da tavsiyesi üzerine bavulunu kenara bıraktı ve Yenilmezler'in onu sürüklediği masaya oturdu.
Bu hayatında gördüğü en büyük masaydı. Çeşit çeşit yemekle donatılmıştı. Tabaklarında sıcacık çorbalar, biraz geride tencerelerde biftek yemekleri, hemen yanlarında ise pirinç pilavı ve salataları duruyordu. Ve buzluğun üzerindeki karaltılara bakılırsa orada da tatlılar bulunuyordu.
Peter daha önce bu kadar yemek yediğini hatırlamıyordu. Genelde en fazla bir tabak ana yemek ve bir de ara yemek bulunurdu. Ama bu sefer kalktığında kendini tıka basa dolu hissetti. Ama muhtemelen bu kısa sürecekti. Çünkü Peter'ın güçlerinden birisi de hızlı metabolizmaydı. Yani sürekli acıkırdı.
Sofradan kalktıklarında muhtemelen küçük çaplı bir eğlence yapacaklardı. Ama Tony, Peter'ın yeni geldiğini ve hemen geldiği gün böyle yorulmasını uygun görmediğini kesin bir biçimde söylediği için karşı çıkamadılar ve Peter bavulunu alıp Tony'nin ona yol göstermesine izin verdi.
Odası bir alt kattaydı. Yani diğerlerinin odasının bulunduğu katta. Koridorun sonundaki odadaydı ve bu da güzel bir manzara demekti. Odasında banyoya açılan bir kapı da vardı. Sadece Peter'ın kullanabileceği bir banyo. Vay be, bu da bazı yeniliklerden biriydi.
Eşyaları kırmızı ve mavi renklerdeydi. Çalışma masası hariç. O beyazdı ve odanın kalanından ayrıldığı için göze çarpıyordu. Kitaplığının alt kısmındaki çekmece siyah örümcek desenleriyle kaplıydı. Dikkatli baktığında Peter bu desenleri yatak örtüsünde ve yastık kılıfında da gördü.
"Eşyaları idareten koydum. İstersen daha sonra değiştirebiliriz."
"Ha-hayır Bay Stark. Hiç gerek yok. Bu oda m-muhteşem! Ne kadar teşekkür etsem az."
"Eh, rica ederim. Güzelce dinlen. Wanda'nın aklında kaldı şimdi. Yarın kesin bir parti var. İyice dinlen ki yarın katılabilesin. Yoksa kız beni deşer."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We'll Make Him A Father | Irondad
FanficPeter Parker, Sonsuzluk Savaşı bittiğinde artık resmi olarak bir Yenilmezdi. Tony Stark'ın daveti üzerine Avengers Kulesine taşındı. Orada geçirdiği vakit boyunca tüm Yenilmezler, Peter ve Tony arasındaki bağı fark etmişti. Wanda, Clint ve Bucky önd...