Bip bip bip bip alarm çaldı. Annem seslendi hemen :kalk kız alarmın 10 dakikadan beri çalıyor, Bak hala uyanmıyor. Okulun ilk günü benim için çok sıkıcı geçiyor çünkü herkes çok vıcık davranır.
Ben 10. sınıfım herkes 9. sınıftan herkesi biliyor ben taşındım bu yüzden sevmiyorum. En yakın arkadaşım vardı bir tane o da kanserden vefat etti bu yüzden kimseye o kadar yakınlaşamıyorum ya yine böyle bir şey olursa.
Taşınmayı ben istedim yani aslında çok kişiyiz diye yine de benim de katkılarım oldu her gün bu bina şöyle böyle en sonda arkadaşım vefatı annemleri ikna etti çok kötü zamandı. Şimdi daha iyiyim.
Annem çağırmaya devam etti :bak hala uyanmıyor okula geç kalacaksın . Kalktım anne . Annem pek yumuşak sayılmaz. Gittim elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçalayacağım, fırçaya uzandım ayağım kaymasın mı diş macununun kapağı açıktı saçıma gelmesin mi?
Aslında 1. sınıftan beri bir şansızlık vardır üzerimde illa ilk gün bir şey olur.
Banyo yaptım hazırlandım. Okula gitmeye hazırdım .aşağıya indim annem : kraliçe hazretleri sonunda teşvik edebildi. Anne yaaa. Oturda yemek ye. Biz yer sofrasında yeriz öyle çok nazik yemeyiz yani en azından ben.
Doydum elimi yüzümü yıkamadan annemi öpecektim ki annemden şu söz geldi: dur öpme yüzün gözün kirli git yıka dedi, benim moralim sıfır gittim okula.
Okulda tanışacağınız gizli gruplar vardır. Bu gruplardan birini inceleyelim: 1. numara dedikoducular 3 kişilikte toplanan bu kişiler erkeklerde de görülen bir şeydir şu an herkes çok saçma diyordur ama tabii ki de bu tip erkekler yok yaa ne dedikodusu derler oysaki bizden iyi bilirler.
Kişiliklere gelelim birinci kişilik ''Yılan'' bu kişiler saldırgan tiplerdir. Grubunda beynidir. Çok kendini beğenmiş olan bu kişiler aldığı bilgiyi hemen gruba aktarırlar ama abarta abarta...
Gel gelelim ikinci kişiliğe bu kişiler dedektif gibi her şeyi bilmek ister ve fitne fesat peşindelerdir.
Üçüncü kişiliğin lakabı vardır bu lakap fotokopi makinesidir nedeni de duyduğu haberleri hemen başkalarına ama önce gruba aktarırlar.
Yani bir şey öğrenmek istiyorsanız koşa koşa bu kızların yanına gelin sizi haberdar ederler. Hem bu kızlar ne olursa olsun ağızlarında bir şey tutamazlar bu konuda şanslısınız.
Bir grup daha inceleyelim spor şimdi sporla ilgilenen işte benim konuma geldik derler bunda bir sürü kişilik vardır. Bu kişiliklerden genel olanlardan bahsedeceğim.
İlk genel kişilik genelde şakacı olurlar siz onlardan küçükseniz sizi görmezden gelirler kuzenim melek bu şeyden çok şikayetçi. Aynı zamanda bu kişiliğe sahip olanlar sınıfın zekilerindendirler kuzenimin dedikleri bunlar oradan biliyorum ha bide bunlar takım kaptanı olurlar.
İkinci kişilik ise orta seviyelilerdir bir konuda iyi olurlar mesela kuzenim basketbolda iyidir ama kurtarmakta potaya girmesini engellemekte bir sürü ilk kişiliklerden topu elinden almış, zıplayarak potaya girmesini engellemiş.
Üçüncü kişilik ise hiç iyi oynayamadıkları halde gelen ve hocanın onları görmezden geldiği öğrenciler hep bir kenarda en iyi oynayanları seyir ederler.
Evet ben bunları diyene kadar zil çaldı sınıfa girdiğinizde herkes size şaşkın şaşkın bakar. Buna alışkınım çünkü ben kendimi hep rezil ederim o kadar etmişim ki utanç duygumu yitirdim. Sınıfta da bir sürü gruplar vardı.
Bu grupların başında başarı olanlar gelir bu kişiler sınıfa kim gelirse gelsin yanına yaklaşmazlar diğer kişilerin gelmesini isterler gelen kişiler çok havalı yada çok çok çok zekiyse hafiften kendileri yaklaşır yoksa rüyanızda görürsünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Bahçesi | Nurcan Özdemir
Non-FictionÜç çocuğun yaşadığı komik ve eğlenceli olaylar ve kiraz bahçesi davası...