4. Bölüm BAŞA BELA GELİYOR

38 2 0
                                    

Zil çaldı. Berk Leyla'nın yanına gidecekken Selin Ay Berk'in yanına gitti. Ya iyi ki geldin artık daha sık görüşürüz. Gel sana okulu göstereyim, dedi Berk belli ki Selin Ay ile pek sıcak değillerdi yada öyleler ama Berk soğumak istiyordu. Evet, şey ben bi gidip bahçeyi kontrol edeyim sanırım güneş gözlüğümü düşürmüşüm de, dedi ben anlamıştım zaten kaçmak istediğini hemen yanlarına gittim.

 Aaa şey ben bahçede görmüştüm gözlük onu gidip idareye verdim. hadi gel Berk alalım hemen, dedim ve Berk'i kolundan tutup çektim Selin Ay'ın kollarından ve Berk'i sınıftan çıkartıp üst kata çıktım.

Teşekkürü hak ettiğime inanıyorum seni bir cadının elinden kurtardım çünkü, dedim ve güldüm Berk'te küçük bir gülümseme takındı. Cidden kurtardın kendisiyle pek samimi değilimdir. Beni çok yakından tanımış gibi yaptığı için bozmadım. Peki sen nasıl anladın kaçmak istediğimi? dedi. Birincisi ben bir kızım böyle şeyleri hemen anlarım, ikincisi ise kim Selin Ay'dan kaçmak istemez ki aynı zamanda kim kış mevsiminde güneş gözlüğü takar ki, dedim ve bir kahkaha attım. 

haklısın saçma bir bahaneydi, şey bir şey sorabilir miyim? dedi ben ne soracağını tahmin etmiştim. Elbette tabii ki de sor, dedim. 

Şey benim yanımda oturan kişi kim acaba? dedi ve yutkundu. Sorunu tahmin ettim desem inanır mısın bana? Şöyle ki benim en yakın arkadaşımdır bu yüzden bir şey söyleyemem. Ama onu sınıfın fotokobisine sor o her şeyi bilir ona sor sen, dedim.

Berk güldü. Peki o zaman sonra görüşürüz, dedi. Oradan şansa Leyla geçiyordu. Leyla başka yöne bakarak yürüdü. yanından Berk geçip gitti. hemen koşar adımlarla Endam'ın yanına gitti.

Ne konuşuyordun onunla? dedi belli ki kendisi pek rahatsız oluyordu Berk'ten. Gülerek cevap verdim: Hiç, sadece seni sordu bana, Leyla gözlerini kocaman açıp bana sertçe baktı.

Bak, seni mahvederim bir daha benim adımı onun yanında kullanırsan ölümün benim elimden olur ona göre, dedi ben sinsice gülüp kendisine bakarak: Ah Berk ile çok uyumlu olursunuz aslında, dedim ve sınıfa koştum Leyla bağırarak: Ya, deyip arkamdan koşmaya başladı.

 Sınıfa adımımızı attığımız gibi zil çaldı. Leyla hala çok sinirliydi.

Sırasına doğru yöneldi. Tam elini sıranın üzerine koyup oturacakken Berk oturdu. Normalde bayanlara öncelik verirdim ama siz benden kaçtığınız için biraz kaba davranmak zorundayım, dedi sınıfın hepsi buz kesildi herkes onları izliyordu.

Selin Ay sınıfa girdiğinde herkes Leyla ile Berk'e baktıklarını görünce tahtaya vurdu. Herkes yerine geçsin, diye bağırdı.

Bu arada Selin Ay sınıf başkanı. Okul sahibinin torunu olunca torpil ile başkan oldu. Sınıf hemen önlerine döndü. Leyla oturdu yerine Berk ellerini kavuşturdu ve Leyla'ya doğru eğildi fısıldayarak: Dersimiz nedir? diye sordu Leyla Berk'i dinlemeyerek sosyal kitabını çıkarttı.

Demek sosyal biliyor musun benim en iyi olduğum derstir sosyal, dedi. Leyla Berk'e sinirli bir şekilde: Bana ne? Yani bunları neden bana anlatıyorsun git Selin Ay'a söyle neden benle uğraşıyorsun ki, dedi sınıfa birden hoca girdi. 

Bizim sınıftaki budalalar yine hocam yeni öğrenci geldi dedi. Cidden yani, ha bunu demişsin ha dememişsin sana ne faydası olacak bırak hoca görüp fark etsin.

Hoca direk Berk'i yanına çağırdı: Bakalım sorularıma cevap verebilecek misin? dedi birden Leyla'nın eli havaya kalktı. 

Hoca: Buyur Leyla ne diyeceksin? 

Hocam haksızlık değil mi sürekli siz soruyorsunuz soruları, bir kerede biz yeni öğrenciye soru soralım, dedi. Hocanın yüzünde bir gülümseme oluştu. 

Kiraz Bahçesi | Nurcan Özdemir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin