0.2

1.7K 144 47
                                    

Menekşe Kokusu

Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya, bu hep böyle böyle gider mi?

*

Son servis tabağını da hazırlayıp tezgaha bıraktım ve kenarda ki masa ziline iki defa dokundum. Sesle birlikte içeri giren garson hızla servisleri tepsiye alıp kapıdan geri çıktı. Sabahtan beri koşturmaktan helak olmuş bedenimi kenarda ki sandalyeye bıraktım ve elimin tersiyle alnımdaki terleri sildim.

Restorantra müşteriler oldukça fazlaydı. Saat neredeyse akşam 7 olmuştu ama hiç boş saatim olmamıştı.

Sancak ailesinin rezervasyon saati yaklaşmıştı ve ben yorgunluktan haşat olmuştum. Rüzgar yine gelemediği için bütün iş bana kalmıştı. Aslında işi pek aksatan biri olmasa da bu ara bi sorun olduğu belliydi.

Iki büyük masa aynı anda kalkıp gedince az da olsa rahatlayan restorantın kapısı tekrar açıldı ve içeriye 9 erkek girdi. Ancak aralarında hızla seçebildiğim masmavi gözlerle; kalbim önce tekledi daha sonra maraton koşusunda gibi hızla atmaya başladı.

Kuzey'den
Önceki akşam

Kitapçıdan eve döndüğümde aklım hala o günbatımı saçlı kızdaydı. Evin kapısını açıp sarsak adımlarla ilerlerken mutfaktan Aras ve Ayaz'ın kavgalarına kulak misafiri oldum.

Aras
- Ulan it herif! Sen ne halt yemeye benim yerime gidiyorsun buluşmaya! Hadi gittin, ne yaptın da kız bana ömürû hayatımda işitmediğim hakareti ve küfrü sıraladı! Kız, arkadaşımın kardeşiydi lan dayak yemekten zar zor kurtuldum! Allahtan senin ne mal olduğunu biliyordu da adama durumu açıklamak zor olmadı!

Ayaz
- Aaaa aşkım niye öyle diyorsun ki? Benden kıymetli mi? Hem ne var ya bi' buluşmaya 2 saat geç gidip, gidince de orada ki garson kızın numarasını almışsam. Yani duyan da sanacak kızı zorla evine bırakıp mahalleye dedikodusunu çıkarttım.

Aras
- Lan zaten yapmışsın!

Evet, Ayaz yine yapmış yapacağını. Valla bu defa dokunmam ne yaparsa hakkıdır diyerek salona geçtim ve koltuğa uzandım. Gözlerimi dinlendirmek için kapattığımda gözümün önüne gelen turuncu saçlar ve kara gözlerle hızla yattığım yerden doğruldum.

Hassiktir ya!

Kim olduğunu merak ettiğim için önce instagramdan bakmak makuk geldi. Telefonumu cebimden çıkartıp açtım ve instagrama girdim.

650k beğeniTheruzgar beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

650k beğeni
Theruzgar beğendi

Bertildakyol: Burn like my mind!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kızıl MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin