6❤️‍🔥

585 47 23
                                    

sonunda evime varmıştık, Hürkan çok ilgili görünüyordu, fotograflardakilerin kim olduğunu bile sormuştu.
+sen burda takıl ben eşyalarımı alırım.
-peki.

Hürkan'dan
Ömerin evi aşırı soft ve güzel, salona geçtiğimde ilk bulduğum L koltuğa oturdum ve telefonumla oynamaya başladım.
-hey Hürkan bir şeyler atıştırmak istersen, mutfakta var.
+tamamdır teşekkür ederim
Aslında aç değildim ama yapacak başka bir şey yoktu. Kendime bir cips aldım ve televizyonu açıp bir şeyler izlemeye başladım.

-Hürkan yanıma gelsene.
Yanına gittim, elinde üstünde yüzük olan iki tane kolye vardı.
-Bunlar uzun zamandır bende, bir tanesini almak ister misin?
Şaşırmıştım ama anlamlı şeyleri seviyordum, kabul ettim.
+çok güzel, teşekkür ederim.
-bunu hep taşımanı istiyorum
ikiside gülümsedi.
-evet hazırım çıkabiliriz.
Geri gitmek için taksi çağırmışlardı ve Hürkan'ın evine geri gittiler.
+her şey tamam mı?
-evet unuttuğum bir şey yok.
+harika:)
Ömer bütün geceyi odasında eşyalarını düzenleyerek geçirmişti, aslında çok şey almamıştı, zaten sadece 1 hafta daha burda kalacaktı.

+Ömer
+Ömerr
+biliyorum saat biraz geç ama partini planlamamız lazımm
-yarın okul var sonra planlasak olmuyormu?
+hayır olmaz siparişleri ona göre vermem lazımm
-tamam ama en fazla yarım saat sürsün
Hürkan oturduğu koltukta Ömer'e yer açtı.
+bence teması soft olmalı
+dj ayarladım bile
+senin istediğin bir şey var mı senin partin, konuş benimle
-dediğim gibi partileri pek sevmiyorum
+hadi ama, yeni hayatında yeni arkadaşlarınla geçireceğin bir doğum günü.
Aslında Hürkan böyle söyleyince o kadarda kötü olmadığını farketmişti Ömer.
-tamam anlaştık, senin her şeyi zaten mükemmel planlayacağına eminim ama şimdi uyumamız lazım.
İkiside odalarına gittiler. Ömer kolyeyi çıkartmamıştı onunla uyumuştu.

6.30
Hürkan'dan
Ömer hala uyuyordu bende onu uyandırmak için sarsıyordum.
+sincap
+sincap
+Ömer
Sonunda onu uyandırmıştım.
-ya bi dur amk
+tamam tamam durdum
Kendime ve Ömer'e tost hazırlamıştım,
+ya Ömer gel artık yaşlandım burda
Ve Ömer sonunda odasından çıkmıştı, her zamanki gibi kabarık kıvırcık saçlarıyla mükemmel gözüküyordu.

Okul haftası aşırı sıkıcı geçmişti, anlatacak bir şey yoktu ama parti günü yaklaşıyordu.

+yarın doğum günün
+heyecanlımısın
-yaşlanmak için neden heyecanlanayım ki?
+karamsarlık yapmaa
+ben alt kattayım düzenleme yapmam gerek, sende bana ledleri getirir misin?
-hemen getiriyorum güzelim.
Hürkan'ın yüzü kızarmıştı ve Ömer'in bunu farketmediğine seviniyordu.

Hürkan'dan
Kırılgan şeyleri kaldırmıştım ve girilmesini istemediğim odaları kilitlemiştim, Ömerin verdiği ledleri takmıştım, her şey çok hoş gözüküyordu.

Cumartesi
Ömer öğlen uyanmıştı, telefonunu eline aldığında gözüne tek çarpan şey yeni arkadaşlarından gelen doğum günü mesajlarıydı. Hürkana bakmak için kalktı ama odasında yoktu.
Salona doğru yürüdüğünde bir konfeti patlatıldı.
Hürkan onun için pasta yapmıştı ve Ömere sarıldı.
+ iyi ki varsın
Ömer ona geri sarıldı ve gülmeye başladılar.
-pastayı sen mi yaptın?
+evet
-beceriklisin demek
+senin için her şeyi yapabilirim

Kapı çaldı, dj şimdiden gelmişti, Işıkları açtılar ortam hazırdı. 1 saat içerisinde çok kalabalık olmuştu ve Ömer alkol istemesede başkaları getirmişti.
+Ömer, dans etmeliyiz
-hayır sanmıyorum
+hadi ama sadece bana ayak uydur.
Hürkan ellerini Ömer'in beline koymuştu bile, Ömer onu takip etmeye çalışırken ayağına takıldı ama Hürkan onu belinden kavrayıp düşmesini engellemişti.
+üzgünüm güzelim ama ben burdayken düşemezsin.

porgola • nerde kalmıştık?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin