2 ay sonra
her şey mükemmeldi , o günden beri ikili hiç ayrılmamıştı. Her şeyi birlikte yapıyorlardı Hürkan Ömer'le hiç olmadığı kadar mutluydu, tabi Ömerinde pek farkı yoktu, yaz tatilinin sonlarındaydılar.+bebeğim hazırmısın?
-evet çıkabiliriz.
Evet bir baloya gidiyorlardı. Hoş temalı bir baloydu, okul açılmadan son bir kez daha eğlenmek neresi kötü olabilir ki?+yolu bildiğine emin misin?
-evet bana güven
Ömer'den
Tabikide ona güveniyordum yanımda olması her şeyden daha iyi hissettiyordu, o olmasa şuanki halimi düşünemiyorum büyük bir ihtimalle hayatta bile olamazdım..-bi sorun mu var daldın sanki?
+hayır seni izliyorum
+çok güzelsin
Hürkan Ömer'e bakar ve gülerler.
-evet geldik
Hürkan Ömer'e kapıyı açmıştı bile,
-buyurun efendim
Hürkan Ömer'ın elinden tutup onu kendine çekti
Ömer gülümsedi, ona bu kadar yakın olmak her anlamda aşırı iyi hissettiyordu, hep hissetmek istediği duygular..Klasik bi baloydu. İçkiler gelmişti, sakin bi ortamdı.
Ömer fazla içmemeye özen gösteriyordu ama içsede ne yapabilirdi ki?-hey Ömer
+efendim?
-seni seviyorum
Ömer Hürkanı belinden tutup yanına çekti.
+Biri yine fazla içmiş galiba güzelim.
-bu bir şeyi değiştirmez yarında seni seviyor olucam, yıllar geçsede her zaman sadece sen.
+senin kadar mükemmel birini hakedecek ne yapmış olabilirim ki?Parti bitmek üzereydi, Ömer Hürkanı kucaklayıp arabaya götürmüştü bile.
-gitmeyelimm
-Ömerr
+dinlenmen lazım
+uzun bi geceydi
Hürkan kafasını onaylar bi şekilde salladı ve omzunu Ömerin omzuna yasladı.Eve gelmişlerdi. Ömer ilk olarak Hürkana ağrı kesici verdi ve ardından yatağına yatırttı ve yanına yattı. Bütün gece Hürkan'ı izleyebilirim diye düşünürken Hürkan gözlerini araladı, Ömer'i görünce yüzünde bir tebessüm oluştu, ona fazlasıyla aşıktı, belkide biraz çok fazla..
10.45
-uyan
-sincappp
-heyy
-bebeğimm
+noldu
+bi uyutmadın ya
-bir şey yok
-seni çok özledim uyan
+sanada iyi geceler
-ne gecesi of
-2s sonra uyandırıyorum
-anlaştıkmıı
Hürkan Ömer'in uyuduğu farkedip onu bırakmıştı, asla ona kıyamıyordu.
Telefonunu alıp salona geçti, baya klasik bi gündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
porgola • nerde kalmıştık?
Novela Juvenilseni tekrar görene kadar burdayım. aslında hep buradaydım.