LA DRACU DE VIATA..CUM PUII MEI POTI SA ASCULTI MUZICA CAND MAICATA DA CU ASPIRATORU ....pff si daca dau mai tare o sa zbiere la mine..ca fac vecinii reclamatie..Parca imi si amintesc cum spunea haide Emy o sa te distrezi..in New York..da pe dracu,de cand am ajuns aici ma simt ..ca o idioata..macar in L.A ii aveam pe Julliet si Derek..dar aici pe cine dracu sa am..o am pe April..pisica mea si pe Uddy cainele meu...
Poate ar trebui sa ma prezint inainte nu ? Adica pui mei nu ma cunoasteti deloc :D..Deci so luam cu inceputu...M-am nascut pe 1999 in 2 aprilie..bun gata trecem peste asta...ca nu cred ca va pasa...Am 15 ani ma cheama Emy,iubesc muzica si pictura a da si sunt indragostita de skate-ul meu "Ruddy"...Am un caine e Saint Bernard pe nume Uddy pentru ca atunci cand era mic era bleg asa ca i-am dat un nume bleg si am o pisica Norvegiana de padure pe nume April.Imi place sa citesc ..am 1,65 sunt o piticanie...si probabil va intrebati cum am ajuns aici in New York pai sa derulam inapoi:
M-am trzit intr-o dimineata la auzul strigatelor disperate ale mamei care vruia sa vorbeasca cu mine,m-am tarat din pat..si am coborat in bucatarie..unde ma astepta maicamea cu o cana de cafea in mana ..
"Emy..trebuie sa vorbim.."
"Pai spune..ca sa ma pot intoarce la somn"
"Uite scumpo am fost transferata..cu munca si vom locui in New York."
Ma uitam la ea nedumerita credeam ca glumeste..
"Glumesti nu ?am spus-o pe un ton isteric.
"Din pacate nu..dar o sa stam intrun apartament mare si iti poti aranja camera cum vrei tu o sa mergi la un liceu foarte bun o sa-ti placa ai sa vezi "
"MAMA nu vreau sa plec nicaieri ! Cum crezi ca o sa las tot in urma..ce o sa se intample cu Derek si Julliet ?"
"Pai o sa va vedeti vara si in plus o sa-ti faci o groaza de multi alti prieteni haide scumpo de ce nu te bucuri"
Atunci am crezut ca cerul imi cad e in cap..da faza cu aranjatu camerei suna propitator..dar sa-i las pe prieteni mei aici si eu sa merg in NY NU SE POATE..Apoi am vazut ca mama se chinuia sa ma faca sa zambesc..si am vazut tristetea din ochi ei..deci nici ea nu vruia sa ne mutam..pff atunci am hotarat sa-i joc jocul.
"Wow..ce tare..presupun..aa ma duc sa-i sun pe Derek si pe Julliet sa ne intalnim..cand plecam?"
"Pai..in seara asta "
"Stai ce adica mai am doar cateva ore sa-mi strang lucrurile si sa-mi iau ramas bun de la prieteni mei ?Cred ca glumesti..Adica bine..."
Pur si simplu am plecat..simteam cum nervi vruiam sa iasa la suprefata..imi venea sa tip..Am plecat in camera mea unde mi-am sunat prieteni sa ne intalnim in parc..ca sa le spun noua veste
***
Am ajuns fata in fata cu ei..si nu stiam cu ce sa incep..iar eu nu prea fiind delica..am spus-o direct
"O sa ma mut in NY"
"CE? au spus ambi in cor..
Si atunci am inceput sa le povestesc..totul.
"Hey Emy..e okay..o sa ne intalnim in vacanta si ai sa vezi ca o sa te distrezi acolo!" a spus Derek.
Atunci i-am imbratisat pe amndoi de ramas bun..si am plecat acasa sa-mi strang lucrurile.
***
Dupa ce toate erau inpachetate noi am plecat spre aeroport..
"Scumpo nu esti emotionata ca o sa incepi totul de la zero?"
"Sunt in extaz mama "am spus=o cu o voce sarcastica.
Am intrat in cladire uriasa...plina de oameni..jesus..cati erau..Am urcat in avion mi-am bagat castile in urechi ascultam GN'R ..si am cazut intrun somn adanc..
***
Eram in fata camerei mele care evident era deja mobilata si sincer..arata exact asa cum vroiam eu sa fie..lol cum e posibil...Apoi m-am dus sa-mi pun hainele in dulap..
Cand insfarsit am terminat mi-am pus muzica si m-am aruncat in pat pe la jumatatea melodiei..o aud pe maicamea care se apucase sa aspire..si acum am terminat sa va povestesc modul cum am ajuns aici..
Dupa ce am inceput sa ma enervez ca nu pot asculta muzica..m-am decis sa cunosc putin orasul..m-am tarat pana la dulap de unde mi-am scos o pereche de blugi negri taiati,un tricou cu Device si o vesta neagra de blugi fara maneci apoi am coborat jos mi-am luat skate-ul m-am incaltat cu bocanci mei cu 16 inele mi-am bagat castile in urechi si am plecat.
Strazile de aici imi plceau erau sumbre exact pe placul meu,..deci un lucru care imi placea..m-am tot dat cu skate-u pana am ajuns la un skate park..acolo eram skateri si niste pizde..care ce dracu faceau pe acolo nu stiu..Cand am intrat in skate parte stiam ca toti se uitau urat la mine si cand m-am urcat pe rampa am auzit "osa vezi ce o sa cada asta acum" atunci am intorsc capul si am zambit catre el.. si mi-am dat drumu pe rampa..cand mi-am terminat reprezentatia...nimeni nu mai zicea nimic..si atunci am zis ca e momentul sa plec..
"Hey ..stai astepta!!"
"Ce? nu mi-am luat tranta asteptata de voi?"
"Ce ..nu scuze ..ma rog eu sunt Dalthon iar tu esti ?"
"Emy ,eu sunt Emy"
"Incantat,ai vrea sa stai cu noi?"
"Sigur..de ce nu"
Restul seri mi l-am petrecut alaturi de skateri..si sincer tipi astia sunt super iar pizdele am aflat ca sunt niste admiratoare care vor sa se dea smechere..ma rog am facut cunostinta dar cei cu care am pastrat lagatura au fost Dalthon car eera un tip inalta cu paru brunet si destul de lung,pe Iggy care era un blond nebun si amuzant,Varza care avea o teorie super despre skateing dar..la aplicare era varza de unde si porecla si Runny care era un tip inalt glumet cu paru negru si destul de lung..practic toti skateri aveau paru lung ..sau cel putin cei de acolo..ma rog intrun final am zis sa plec acasa ca nu cumva maicamea sa ma de-a disparuta..si da..
Drumul spre casa nu l-am parcurs singura am aflat ca stai in bloc cu Iggy si Varzaasa ca am venit cu ei..si ne vrand sa stau cu mama sa-mi tina o predica ca unde am fost i-am chemat la mine..stiam ca mama avea sa fie incantata pt ca nu prea aduceam baieti acasa.
"Hey mama"
"Mama?" nu se auzea nimic..
M-am dus in bucatarie si pe frigider mama imi lasase un bilet :Draga Emy,sunt plecata cateva zile de acasa ai mancarea in frigider maine ai scoala sport te iubesc ,cu drag Mama.Ce tare nici nu am ajuns bine ca maicamea deja plecase..deci am ramas doar eu cu baieti..
"Pai baieti se pare ca maicamea nu-i acasa deci ce vreti sa facem?"
"Marfa am putea da o petrecere "a spus Varza incantat.
"Si gen pe cine dracu am putea sa chemam noi?"am intrebat nedumerita.
"Pai avand in vedere ca esti nou,am putea da o petrecere ca sa te integrezi..si maine desigur toata gasca te va ajuta la curatenie"a spus Iggy incantat >
"Suna bine..de ce nu hai so facem"
"Dupa cateva telefoane..casa era plina de oameni si eu am cunoscut o groaza de fete si baieti..frate toti vruiau sa ma cunoasca.
Pe la 12:30 a venit Runny la mie..eu eram ametita iar el era manga.
"HEY"
"HEY RUNNY CE FACI ?"
"BINE MA DISTREZ,PETRECEREA E SUPER LA FEL CA TINE "
"MERSI"
Si asta e cam tot ce-mi amintesc pentru ca dupa am dat tot cate o bere pe gat in jos..si eram manga ...