IOI:>

45 8 0
                                    

In fata mea era Zack si arata super  parul ii statea mult mai bine faracasca de protectie ..sunt sigura ca m-am inrosit.
"Hey"a spus
"Hey"
"Arati superb"
"Mersi"
Atunci mama a scos capu pe usa si era cu un aparat si ne-a facut poza.in capul meu eram ceva gen CE DRACU FACI FEMEIE! Dar am reusit sa spun doar:
"Mama ce pui mei faci?"
"Amintire o sa io trimit si tatalui tau "
"Bine dispari"
Apoi m-am intors la zack care zambea .
"Si unde merge?"
"Pai ma gandeam sa mergem sa bem ceva   si apoi am o surpriza pentru tine ."
"Okay "
Am plecat si am coborat din cloc afara inca nu se inserase era inca cald  era frumos si mi de fluturi imi colindau stomacul simteam ceva special pentru el..si savuram fiecare moment .am ajuns in fata cafenelei am intrat el a comandat 2 limonade si am inceput sa vorbim.
"Si spune-mi cateceva despre tine,"a spus el.
"Pai  am un frate parinti nostri sunt divortati..si ma dau pe skate de la 11 ani  aaa am o pisica si un caine..ascult rock"
"Super esti clona mea intrun fel ..eu stau singura parinti mei au murit  am o pisica si un caine ascult rock si ma dau pe skate de la 10 ani "
Am continuat sa discutam si dupa ce am terminat limonadele am hatarat sa pleca..
Afara se inserase si era racoare asa ca mi-a dat haina lui ...am mers mult am coborat sa luam metroul in metrou erau tot felu de ciudati..uni s-au luat de mine iar Zack i-a injurat..intrun final am ajuns pe un pod dedesupt apa si deasupra cer stelele straluceau deasupra noastra iar apa soptea incet un cantec dulce.
"Sti..Emy esti speciala si diferita nu te cunosc de mult dar simt ca o fac deo viata..stiu ca suna ciudat dar te plac mult"
Amutisem nu stiam ce sa mai zic eram WTF el ma place !!!juppyyyy
"S-ss--si eu te -pp-llac" ma balbaiam de la emotii.
Atunci s-a intors cu fata spre mine si  s-a apropiat incet parca ii era teama sa nu dispar ma luat in brate apoi si -a apropiat incet buzele de ale mele simteam cum stinge focul din mine si tot raul se risipea incet micul sarut a devenit un dans al limbilor noastre intrun final am rupt legatura si pentru o perioada de timp am ramas tacuti.
"Vrei sa dormi la mine in seara asta ?"l-am intrebat incet.
"Sigur"
Apoi m-a luat de mana si am pornit pe jos spre casa tot drumul nu am scos nici un cuvant dar imi doream sa ma sarute dinou sa simt iar si iar acea senzatie...dar probabil ceream prea mult..La jumatatea drumului ma oprit si ma sarutat dinou dinaou simteam cu flacarile se sting si cu focul si apa se contopesc sufletul imi ural de bucurie mi-am strecurat mana printre buclele lui iar el m-a ridicat simteam pasinue ..nu-l cunosc dar stiu ca il iubesc si o fac cu totul!
Cand am ajuns acasa Dalthon se uita la film cu Uddy si cu April.
"Hey am venit unde e mama?"
"A plecat o sa se intoarca peste 2 saptamani de ce ?"
"Vruiam so intreb daca Zack poate se doarma la noi "
"Ma lasat pe mine stapan deci sigur unde e pustiul?"
"In spatele tau frate "
Atunci cand Dalthon i-a auzit vocea a sarit ca ars si am observat ca se cunosteau ..okay ciudat..
Dupa ce ai vorbit..eu si Zack am mers la mine in camera eu am mers sa-i aduc niste pijamale de la Dalthon apoi am plecat in baie ca sa ma schimb.
"Frate e asa dragut...of  va mor il iubesc nu pot sa cred ca spun asta "
Apoi am iesit si m-am dus langa el si m-am asezat si-a bagat mana prin parul meu apoi am continuat sa ne sarutam..
La scurt timp ni sa facut foame Dalthon a plecat sa iasa cu o fata deci am ramas doar eu si Zack.
"Vrei sa facem clatite?"l-am intrebat .
"Sigur"
Am facut clatite le-am mancat si apoi ne-am dus la culcare.

Razele soarelui se strecurau prin perdele.BZZ bZZ primisem un mesaj.
Mi-am deschis incet ochi si m-am uitat in jur Zack nu era de gasit..probabil plecase mi-am verificat telefonul sa vad mesajul.
Hey eu a trebuit sa rezolv ceva asa ca am plecat mai repede..ne vedem la cafenea la 12 fix . Zack
M-am uitat la ceas si am vazut ca era 10:30 m-am dus sa fac un dus. Am intrat in baie am pornit apa am aruncat hainele de pe mine si m-am bagat in dus apa se izbea de pielea mea la fel ca marea de stanci  m-am spalat pe paru apoi am iesit din dus ... m-am dus la dulap si ma gandeam cu ce sa ma imbrac..am scos o camasa verde cu negru in carouri o pereche de pantaloni scurti negri si tenesi verzi mi-am facut varfurile versi apoi am plecat sa ma intalnesc cu Zack.
Am intrat in cafenea un de ma astepta Zack.
"Esti gata?"
"Pentru ce "
"Hai sa mergem"
Ma luat de mana ma sarutat si am plecat am urcat intr-o clatire care era printre cele mei inalte cand am ajuns pe acoperisi mi-a zis sa ma uit in sus cand m-am uitat in sus scria cu fum "te iubesc" .
"Emu te iubesc vrei sa fi prietena mea ?"
Am inceput sa plang el avea un tradafir in mana.
"Da si eu te iubesc "
Mi-a dat trandafirul si ne-am sarutat.

Sweet SymphonyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum