2:15
M-am trezit incet cand Uddy a sarit in pat ca so cheme pe April la joaca.Eram usor ametita si incercam sa deduc ce se intampla..
Mi-am luat telefonul si am vazut ca era 2:15 si ca era sambata .Jes e sambata week-end iuhuu tre sa-i sun pe baieti sa vad ce facem azi.Primu lucru a fost sa ma trezesc sa-i zic lu Dalthon sa-mi faca clatite l-am cautat peste tot si nu-l gaseam..Apoi cand am fost in bucatarie sa-mi iau suc am vazut ca mi-a lasat un biletel pe frigider;
Hey Emy am plecat cu mama ta sa cumparam niste lucruri ..pentru mine ea tine si casa si pt animale ...ne intoarcem diseara ti-am facut clatite sunt in spatele laptelui in frigider. Dalthon
Super asta e pleca si ma lasat singura...sa-l sun pe Iggy.
Alo
Hey sunt Emy
Hey purice ce faci?
Bine pe acasa..auzi azi iesim?
Mai eu nu pot merg cu varza so vizitam pe bunicasa..scuze
E okay stai cill pai ne auzim maine atunci bye
Bye!
Super poate Runny o sa vrea sa iesim.
Alo
Hey sunt Emy ce faci?
Bine tu?
Bine..auzi vrei sa iesim azi ?
Mai nu pot tre sa merg cu Ben la dentist ca ii e frica si i-am promis..dar ne vedem maine daca vrei
Pai okay..bye
Bye!
Super toti au ceva de facut mai putin eu..atunci mi-a venit stralucita idee sa-l scot pe Uddy la alergat bine eu ma pun pe skate si el ma trage . M-am dus in camera am facut un dus rapid si m-am dus la dulap..ma uitam si nu stiam cu ce sa ma imbrac...am scos un tricou cu Nickelback si mi-am luat peste o jaketa cu imprimeu de armata si niste blugi negri simpli mi-am scos tenesi cu imprimeu de armata mi-am luat rucsacul skatul si am iesit cu Uddy pe strada..
Era prea aglomerat ca sa ma poata trage asa ca a mers incet langa mine si eu tineam skate-ul in mana..apoi am primit un mesaj
Hey pitico ce faci? Mark.
Bine ma plimb tu?
Pai acum am ajuns acasa cum e in NY ?
Fain m-am imprieteni cu niste baieti sunt super detreaba.
Stiu mi-a povestit mama:)))
Okay ..aa trebuia sa ma astept de la asta:))
Atunci am intrat in cineva si mi-am scapat telefonul.ne-am aplecat deodata ca sa-l cautam
"Scuze sunt neatenta..nu ..vruiam "si atunci am observat ca baiatul de care ma ciocnisem era cel de ieri..lol e mai dragut de cat imi aminteam buclele brunete ii acopereau ochi caprui si blanzi era asa dulce..frate trezestete Emy nu s-ar uita la tine..
"Stai linistita..e in regula "a spus rambind
La scurt timp am gasit telefonul si cand am vrut sa-l iau am pus amandoi mana instantaneu pe el si ne-am privit in ochi...eu am inceut sa ma inrosesc asa ca am rupt legatura..
"Eu sunt Zack iar tu esti?"
"Emy ..eu sunt Emy "
"Vad ca frecventezi skateingul !"a spus surprins.
"Da imi place mult "
"Nu am mai vazut fete care sa fie interesante."
"Pai vezi acum una "am spus zambind iar el si-a muscat buza apoi a zambit.
LOL FLIRTAM mooooorr EMY ESTI O TAMPITA TE BAGI NUMAI IN BELELE!!
"Ai vrea sa ne vedem mai tarziu sa ne intalnim sa iesim?"a spus rusinat
"Sigur mi-ar placea"
"Super ! Pai vin sa te iau pe la 7;15?"
"Okay"
"Pa"
"Pa"
O frate am o intalnire moooorrr ..eu EMY O MARE RATATA AM INTALNIR CU ZEUL SEXULUI!!!!
Apoi mi-a venit indeea in cap ca eu nu am cu ce sa ma imbrac asa ca l-am sunat repede pe Dalthon.
Alo
Hey Dalthon tre sa vi acasa sa mergem la mall am o intalnire cu un tip si nu stiu ce sa port.
Pai o sa vin ne vedem in mall in 15 minute
Okay!
M-am dus sa-l duc pe Uddy acasa si am plecat sa ma intalnesc cu Uddy.
"Hey!"
"Hey "a spus gafaind.
"Deci hai sa mergem ca e deja 5 si sunt in criza de timp"
"Bine bine hai sa mergem"
Am colindat toate magazinele si nu am gasit nimic..eram gata sa ma dau batuta .
"Hey Emy uite mai e un magazin hai sa ne incercam norocu"
Am intrat inauntru si la tejghea era o tipa super draguta.
"Hey va pot ajuta?"
"Uite sunt disperata am intalnire cu un tip super dragut si habar nu am cu ce sa ma imbrac"
"Hmm inteleg haide vino"
A ales o groaza de haine si le-a asortat eram epuizata si la capatul puterilor..atunci am vazut-o era o rochie neagra deasupra genunchilor avea corsetul negru si o curelusa rosie la talie era perfecta am probat-o si imi venea perfect am cumparat-o si am zburat acasa am facut un dus rapid si am imbracat rochia am luat o vesta rosie din blugi peste si in picioare m-am incaltat cu o pereche de bocanci rosi. Parul l-am lasat desprins si i-am facut niste bucle lejere.
Apoi s-au auzit niste batai in usa .
EU DESCHID EU DESCHID SA NU SE DUCA NIMENI CA EU DESCHID!!!
Am deschis usa incet vrand sa par gratioasa si m-am strecurat afara...