Ma trezesc la zgomotul a niste sunete dubioase..si cand ma uit in juru meu vad numai baieti intinsi pe jos care dormeau..iar unu era imbracat cu sutien si chiloti...ia stai asa aleas ale mele..&^%$#@
Ma duc pana in bucatarie unde ii vad pe Varza si pe Iggy cu cate un mop si o matura in mana:)))ce?
"Neata baieti"am spus-o zambind.
"Neata Emy"au spus-o unison.
"Si care-i faza cu mopurile si maturile,ati ajuns deja barbati de servici "am spus-o razand.
"Ehh ai vrea tu...pai cum aseara noi ti-am spus sa dai petrecere ne-am gandit ca ar fi cazu ca noi sa adunap.."a spus Iggy.
"Pai ati facut treaba buna..mersi,auziti ar trebui sa va deschideti o afacere..'Iggy & Varza va curata casa dupa petrecere ' nu var strica un ban in plus ...am spus-o uitandu-ma in jur.
"Haha buna gluma pitico"a spus Varza
"Auziti da de ce poarta Ben lenjeria mea ?"i-am intrebat pe cei doi nedumerita.
"Pai avand in vedere ca aseara ai fost manga si cred ca nu-ti aduci aminte ..am facut o parada a skaterilor..si Ben fiind mai creeativ sa dus si le-a luat de la tine din camera"deabea a putut sa mai spuna asta pentru ca radea cu atata pofta...
"O sa dau foc la lenjerie..si data viitoare cand vine el aici pun lacat la dulap"si am inceput sa rad cu ei .
Dupa o lunga portie de ras am vazut biletul mamei care era inca pe frigider si mi-am amintit ca azi trebuie sa merg la scoala.
"FUCK..drace cat ii ceasu?!"am spus alarmata pentru ca nu vruiam sa-mi fac deja reputatia de chiulangioaica.
"STAI CALMA E 6:30 ,ai timp sa ajungi la scoala..tu dute si schimbate si ce mai fac fetele si noi ii trezim pe morti astia "a spus Iggy.
"Okay mersi baieti"
Nu am apucat sa aud ce spun pentruca deja eram sus,m-am bagat in baie am pornit apa si mi-am smul hainele de pe mine si am intrat in dus..Apa a facut contact cu pielea mea fina...dupa ce am iesit din dus m-am dus la dulap si mi-am cautat niste haine.Am luat o pereche de pantaloni scurti negri,un tricou cu Iron Maiden si camasa mea cu imprimeu de armata care am lasat-o descisa apoi am coborat jos unde toata gasca era gata mi-am luat tenesi negri ,rucsacul si skate-ul si am plecat impreuna la fiecare acasa ca sa se schimbe.
***
Hoinaream pe cu gasca pe strazile..si oameni se uitau urat la noi ceea ce ma facea sa ma simt ca acasa..puti ne admirau.. intrun final am ajuns in fata liceului..care pot sa spun ca era urias..cand am ajuns copii se uitau urat la mine mai ales fetele..
"Baieti de ce se uita toti asa urat la mine ,n-am ajuns bine si deja ma urasc"am spus-o razand.
"Pai noi suntem ca niste golani-vedete prin liceu..adica fetele ne vad urati profi vagabonti sibaieti ne urasc pentru ca ne plac fetele"a spus raznd.
"Ce dracu..deci pizdele astea lesina dupa voi si sunt geloase pe mine lol..ce oameni ,deci oficial sunt o vagaboanta"ce oameni ciudati sunt in liceul asta.
"Exact!,o vezi pe blonda aia de acolo inganfata ?"ma intrebat Runny.
"Da"
"Aia ma place,haha iama de mana "
"Da de ce sa te aiu eu iama tu "am spus razand..
Apoi dupa ce fetele mi-au aruncat priviri orgolioasene-am indreptat spre clasa..eram in clasa cu Dalthon si Ben.Cand am intrat in calasa eu si Dalthon radea de Ben care se impiedicase si luase o gura de asfalt.M-am asezat pe radu al doilea iar in dreapta era Dapthon si in stanga Ben.In clasa eu ma radeam de fetele care salivau dupa Dalthon si dupa Ben..Dalthon facea glume despre profa de mate si Ben radea pana nu mai avea aer iar eu era sa ma pis pe mine de la atata ras.
Intrun final a intrat si profa care ma chemat in fata clasei sa ma prezint.
"Hey ma cheama Emy Staind,am 15 ani vin din L.A MA DAU PE SKATE si mda cam atat "apoi m-am asezat la locu meu pot sa jur ca fetele ma injurau si profa a zis ceva cu "Vagaboanta".dar hey cui ii pasa.
Orele sau terminat repede mai ales ca in pauza de masa Ben facea din lingura prastie si arunca mazare ,iar Iggy o prindea cu gura.Cand am iesit de la scoala le-am propus baietilor sa mergem la MC.
"No mergem vagabontilor"i-am intrebat razand.
"Mergem vagaboanto "au raspuns in cor.
Ne-am urcat pe skate-uri si eu am pornit muzica la maxim,pe drum oameni ne injurau cand am trecut pe langa Mc la intrare era o pisicuta zgribulita si l-am pus pe Ben so bage in jaceta lui intrun buzunar pana iesim iar ei fiind toti niste milosi sentimentali mau ajutat .Dupa ce am plecat am mers la mal cu ei sa-i cumpar la pisicuta niste lucruri.
'Hey cum ar trebui so cheme?"i-am intrebat.
"Pai..aa Misa,sau nu nu aa Lola"a spus Varza.
"Baieu zic so cheme Vagaboanta pentru ca e la fel ca noi " a spus Runny.
"Esti un geniu sti "i-am spus incantata.
La mall i-am luat un cos,zgarda si niste mancare pisica avea sa stea la Runny pana vorbesc cu mama sa ma lase so tin.
"Baieti haideti la mine mergem vedem un film de groaza popcorn suc?!"am spus.
Apoi au aprobat ca vor..
***
UNDE DRACU A PUS MAMA FILMELE ALEA.CE PUI MEI CURATENIA DRACU..NU MAI GASESC NIMIC ACUM,intrun final am gasit filmele."Si la ce vreti sa ne uitam?"
"Hai sa ne uitam la Exorcistul?"a spus Ben.
Am pus filmul si m-am asezat langa Runny si Dalthon.La jumatatea filmului m-am speriat si l-am luat pe Runny de mana.
RUNNY'S POV.
Frate...e asa speriat..si ma luat de mana ..of e draguta si cand ii e frica..Dracu trezestete Runny nute place sunteti prieteni..FUCK...
Filmul sa terminat si Runny ne-a propus sa mergem la el.Si am acceptat.Cand am iesit din casa inca il tineam de mana pe Runny fara sa-mi dau seama...frate ce jalnica sunt..
"Scuze Ru"fara sa apuc sa spun tot ma intrerupt.
"E okay stai linistita"a spus el calm..
Atunci m-am imbujorat..chiar daca nu ma vedeam stiu sigur ca m-am imbujorat..cred ca-l plac..da pui mei nu vreau sa stric prietenie asa ca FUCK taci Emy taci si nu spune nimic.
La Runny am pus muzica si am jucat adevar si provocare....
"Okay hai Emy e randu tau sa invarti "a spus Dalthon
Am invartit sticla si am picat cu Iggy.
"HAM DECI CE ALEGI?"a spus cu un zambet malefic,puteam sa-i vad incantarea in ochi.
"Provocare!"am spus zambindui inapoi.
"Te provoc sa-l saruti pe Runny haha "a spus zambind.
Atunci m-am imbujorat si m-am apropiat de el inainte ca buzele noastrea sa se atinca l-am auzit pe Iggy cand a spus "cu limba".M-am apropiat incet de buzele lui mana cand ale mele au facut contact cu buzele lui..erau firebinti si calzi,am deschis incet gura si i-am facut loc limbi lui in gura mea..Dupa o perioana lunga de timp am rupt legatura.
Dupa provocarea aia am simtit cum lacrimile auinceput sa-mi curga mi-am luat rucsacul tenesi si mi-am luat skate-ul si am plecat puteam sa-l aud pe Runny cum strica dupa mine..dar nu ma putea opri am plecat sa colind pe strazi...in bezna nopti la lumina luni