FUCK NU MAI SUNT...:)))

27 3 0
                                    

M-am trezit cu o durere de cap ingrozitoare..Tequila aia de aseara isi face acum efectul..M-am ridicat din pat si m-am gandit sa merg sa alerg putin..poate imi mai revin. M-am dus in bucatarie mi-am facut cereala le-am mancat apoi am plecat tarandu-mi piciarele spre camera mea.
Am scos din dulap un tricou cu Smile,un hanorac si niste colanti m-am imbracat apoi am plecat afara.
M-am decis sa merg sa alerg prin parc asta mar fi inviorat mai ales ca nu am vazut un parc de o groaza de timp...
La intrare in parc am vazut o furgoneta cu inghetata stiti urmarea:))
Mi-am luat 3 cupe de inghetata cu tiramisu preferata mea.
Deodata cineva isi baga mecla in inghetata mea..
"Hey! Ce faci distrugator de inghetate?"
"Scuze..neatentia"
Am observat ca era baiatul de aseara.
"Haide sa mergem la stropitoare te ajut sa te cureti"i-am spus politicos.
"Mersi"
Am mers la tasnitoare si l-am ajutat sa se curete.. In timp ce-l curatam am povestit ...am aflat ca e in oras doar in trecere si ca-l cheama Alex..si ca,canta la pian.Sincer eu eram super happy pentru ca era supppppppppppeeerr dragut :))) adica da..
"Mersi ca mai ajutat."
"Cu placere"
"Cred ca ti-am ramas dator cu o inghetata..stiu o gelaterie super..ma gandeam daca ai vrea sa..sti tu"
"Da mi-ar placea"
"Super atunci vin si te iau azi pe la 5?"
"Perfect"
"Ok pai ceau"
"Ceau"
Am topai spre casa ca o nebuna abia asteptam sa-i zic lui Dalthon. Intrun final am ajuns si m-am dus direct la dalthon in camera.
"DALTHON!"
"Ce?"
"Ghici ce so intamplat?"
"Ti-ai amintit ca aseara te-ai pisat pe langa WC si ca tre sa strangi?"
"Ce? Nu . M-am intalnit cu un baiat super dragut si ma invitat la o intalnire"
"Fain"a spus cu o voce trista.
"Stiu"
Eram prea fericita sa observ asta..Apoi am plecat la mine in camera unde am gasit un trandafir pe pat.Nu stiam de la cine e..asa ca nu am fost prea curioasa sa intreb.M-am decis sa fac un dus.
Cand eram in bustiera si boxeri (da port boxeri) Dalthon a intrat in baie si s-a bagat in dus cu mine.
Apa curgea pe mine era calda si placut Dalthon plangea nu i se vedeau lacrimile dar stiam asta tricoul si pantaloni i se lipisera de piele.Apoi s-a lipit de mine si s-a apropiat de urechea mea soptindu-mi incet : Emy ...eu..eu..te....te iubesc.
Mana lui moi-a ridicat barbia si a condopit buzele mele cu ale lui intrun sarut.Buzele lui calde se deschideau incet facand loc limbi lui care a intrat in lacasul meu si mi-a invitat limba la dans.
Nu puteam sa intrerup acel sarut sau sa-l refuz..pentru ca imi placea..cred ca si eu am sentimente pentru Dalthon.
La un momendat Dalthon a rup legatura mi-a mangaiat fata si a iesit din dus..In urma lui sa auzt un sir de suspine si un strigat.Am ramas in dus ne stind ce sa fac..eram confuza..dar stiam ca trebuia sa-l sun pe Alex si sa aman....Am iesit din dus m-am uscat . Si l-am sunat pe Alex
Hey alex
Hey
Uite..nu mai pot veni imi pare rau..
Pai e ok atunci alta data.
Ok pa
Pa
Am inchis telefonul si m-am dus sa-l caut pe Dalthon.
"Mark unde e Dalthon?"
"Pai nu stiu..frate era ciudat a venit si-a luat haine curat pt ca era umed si cred ca si plangea nu a spus nimic doar a plecat"
"Okay..sti unde?"
"Nu.."
Frate Dalthon putea fi peste tot..trebuia sa-l gasesc da nu e asa usor.Am fugit afara si am inceput sa intreb lumea daca la vazut.
"Ma scuzati doamna ati vazut un baiat foarte inalt cu paru brunet si lung si ochi caprui plangand?"
"Da.."
"Unde s-a dus?"
"Pai ma intrebat unde e gara avea un rucsac"
"Multumesc"
Am inceput sa fug spre un taxi m-am urcat si l-am pus sa ma duc la gara.Cand am ajuns acolo incepuse o ploaie puternica am mers in peron si l-am cautat cu privirea pe Dalthon apoi l-am vazut vruia sa urce in tren.
"DALTHON STAI"am spus printre lacrimi.
Si-a intors capul..si a inceput sa planga si mai tare..a coborat de pe prima treapta inapoi pe peron si eu m-am dus si mi-am sarit in brate trupul meu era rece dar al lui nu..era cald si placut l-am imbratisat si i-am sters lacrimile apoi m-a sarutat dinou.Apoi eu am rupt legatura.
"De ce ai vrut sa pleci?"am spus plangand.
"Pai..simteam ca mor pe zi ce trecea te vedeam cu zack si eu te iubeam apoi el te-a ranit si am plecat si l-ai gasit pe tipu ala..si eu ..nu mai puteam..serios.."
"De ce nu mi-ai spus?"
"Imi era frica..asa ca m-am hotarat sa iti spun si sa plec.."
"Dalthon si eu te iubesc si am nevoie de tine te rog ramai"...
"Bine"
Am plecat cu el spre casa mergeam prin ploaie eu aratam ca un caine traumatizat dar nu-mi pasa Dalthon era cu mine si eu eram fericita..Nu am vrut sa mergem la Hotel asa ca ne-am cazat noapta asta la o simpla pensiune.Am intrat in camera Dalthon m-a primit cu multe saruturi aprins la care eu i-am raspuns,apoi incet mi-a dat bluza jos eu i-am dat tricoul pantaloni si ultima a fost lenjeria intima..se intampla in seara asta urma sa-mi pierd virginitatea dar o faceam cu omul pe care il iubesc.
M-am trezit pe pieptul lui Dalthon eram fercita si ma simteam ca in al noulea cer Dalthon nu se trezise inca dar dupa putin timp mi-a aratat zambetul lui cald pe care eu l-am stins cu un sarut.
FUCK NU MAI SUNT VIRGINA PEOPLE:)))))))))))))

Sweet SymphonyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum