1.fejezet

28 1 0
                                    

A mai nap úgy ébredtem hogy ma valami rossz fog velem történi   kikeltem az ágyamból és elvégeztem a reggeli rutinom majd mivel tegnap az alfa megkért hogy ma találkozzak vele úgy gondoltam minél hamarabb annál jobb.Mikor elértem az alfa házát bekopogtam majd beléptem az épületbe a nappaliban találtam meg  mondta hogy foglaljak helyet így is tettem majd bele kezdet. Sajnálattal közlöm veled Celena de nem maradhatsz továbbá a falkámban engem ez a kijelentése nagyon lesokkolt de csak azért is megkérdezem mi az oka hogy, elküldesz a falkából sajnálom de nem mondhatom el neked remek és szerinted mégis hová tudnék menni  nem érdekel ez a te dolgod megoldani nem az enyém. Elég nagy csalódás ként ért de a törvény az törvény minden farkas alakváltó tudja az alfa dönt mindenről de, ha már el kell mennem egy olyan falkához csatlakozok akik megértenek és elfogadnak engem és a rangom is mert senki nem látott még kék szemű alfát ezért nem is fogadott  el senki alfa ként sem csak béta ként. Mindenemet összepakoltam és elhagytam a területet nem mondom hogy nem fájt nagyon itt hagyni a helyet de sajnos nincs mit tennem beszálltam az autómba és elhajtottam tudtam menet közben hogy hova akarok menni az egyetlen rokonomhoz aki még él és sosem hagy cserben ha baj van. 

kitaszítót farkasWhere stories live. Discover now