Kimentünk a suliból az osztálytársammal és megkérdezte tőlem gyalog vagy kocsival szeretném ha mennénk én egyből a séta mellet döntöttem végül is van egy farkas énem amit elégé letudok csillapítani ha sétálgatok úgymond szabadnak érzi olyankor magát, de amúgy is szeretek gyalogolni jót tesz mindig a friss levegő. az első megálló helyünk egy park volt itt általában a fiatalabbak szoktak össze zörrenni majd, elmentünk a helyi mozihoz majd egy étkezőhöz végül elérkeztünk egy erdős részhez az új barátnőm azt mondta ez egy titokzatos erdő és hogy csak nagyon kevesen mernek bemenni az erdőbe. Engem egyből elkezdet érdekelni is mert általában mindig a titokzatos dolgok azok amik érdekelni szoktak még egy jót beszélgetünk Angélával mire vissza értünk a kocsijához. Haza vitt engemet otthon a nagybátyám várt és nem örül hogy ennyi ideig vagyok távol de végül meg magyaráztam neki mindent és csak egy szólhattál volna nekem tudod menyire halára aggódtam magamat miattad. Én egyből valami rosszabbra gondoltam a mesém után de örültem is neki hogy nem szidott meg jobban még is csak én költöztem be az ő lakásába és nem fordítva és bármikor elküldhet de ezt gondolom nem fogja meglépni a saját rokonjával mert én soha nem tenném meg. Az éjjel végig az az erdő foglalkoztatott amit a mai nap láttam alig tudtam a gondolataimtól aludni valami keveset.
STAI LEGGENDO
kitaszítót farkas
FantasyCelena egy falka tagja egy nap a falkavezér aki alfa elzavarja a területéről és a környéken élő falkák egyike sem fogadja be.