Másnap reggel alig bírtam kikelni az ágyamból még mindig azon az erdőn kattog az agyam bár nem tudom hogy mi vagy ki lehet abban az erdőben de kifogom deríteni hogy mi folyik itten mert nekem valami nagyon sántít eben a városban és nem nyugszom míg ki nem derítem. A suliban az össze óra ugyan olyan unalmasan telt az egész és a nap végére már a farkasom is ki kart szabadulni ezért el mentem ahoz a helyhez és farkasként vetetem magam bele.Már egy jó ideje bolyongok de nem találtam semmit majd egy nagy zörejre lettem figyelmes és beleszagoltam a levegőbe alakváltók szagát éreztem még pedig farkasokét na még csak ez hiányzott így, is számkivetett vagyok és biztos falkában járnak én meg egy magam vagyok. Esélyem sincs ellenük inkább megpróbálok elhagyni a területet és haza menni de csak nagyon óvatosan mert még elvezet hetem őket a nagybátyámhoz és azt nem akarnám elég baja van így is nem akarnék még több gondot a nyakába sózni megkel oldanom magam ezt de, végül bele gondolva lehet hogy csatlakozni kéne egy falkához de hogyan tehetném ha már voltál egyben azt a többi is megérzi és máris a legnehezebb a dolgod mert a legtöbb azt hiszi hogy kivetetek és nem magadtól jöttél el hanem elzavartak és ezzel az esélyeim is elégé leszűkölnek. Amikor haza értem még mindig azon voltam hogyan oldjam meg hogy ne egymagam legyek hanem tartozzak valakikhez és legyen egy bandám akikkel megvédjük egymást.
YOU ARE READING
kitaszítót farkas
FantasyCelena egy falka tagja egy nap a falkavezér aki alfa elzavarja a területéről és a környéken élő falkák egyike sem fogadja be.