Általában békésen kijövők azokkal akik természetfelettikkel de ez a lány ő valami nagyon más mint a többiek, de valahogy vonz engemet ez a vadság és hogy szembe mer szállni velem senki nem mert ezelőtt még. Már egy ideje csak áll és gondolkodik valamin elegem lett belőle elindultam haza, de nem szabadultam meg tőle ilyen könnyen mert elkezdet követni engemet így nem akartam bajt okozni Danténak fogtam magam és a városban az egyik padra leültem a parkban reméltem, hogy majd felhagy a követésemmel és elmegy majd de nem így lett és már annyira idegesített így megkérdeztem egész nap engem fogsz figyelni vagy mi lesz.Nem tudtam elmenni ezen mondatja felet inkább megmondtam hogy kíváncsi vagyok merre felé laksz mert nem voltál ismerős a környéken és azért nem nehéz észrevenni, ha egy új farkas jön a városba viszont te nagyon jól elrejteted magad előlünk szerintem ha ma nem járok ara még mindig rejtve lenél de hogy rád találtam van egy ajánlatom számodra maradsz egymagad és továbbra is kitaszított leszel és omega ként élsz vagy velem tartasz és csatlakozol hozzánk mint egy alfa és nyugodtan toborozhatsz saját falkát magadnak a köreinken belül mit szólsz hozzá.Elégé rámenős egy srác ez a Lisander bár azért meglepet ez az ajánlat jobb lesz ezt alaposan átgondolni nem pedig fejest ugrani bele, mert néha hajlamos vagyok gondolkodás nélkül őrült ötletekbe bele ugrani ezt okosan kell csinálni mert az életem foroghat kockán ha nem vagyok elég óvatos így megmondtam neki kéne egy kis gondolkodási idő ha nem bánod.Persze nem bánom amúgy is ez nem egy kis dolog amit neked felajánlottam és nem mindenkinek szoktam ilyen ajánlatot tenni.
ESTÁS LEYENDO
kitaszítót farkas
FantasíaCelena egy falka tagja egy nap a falkavezér aki alfa elzavarja a területéről és a környéken élő falkák egyike sem fogadja be.