7.fejezet

7 0 0
                                    

Amikor vissza változtam a velem szemben álló srác ála leeset rögvest miként meglátot ember ként, miaz csak nem megleptelek. Mikor megszolalt csak ennyit mondott most először látok női farkas alak váltót és én már tudom is hogy mért mert, nagyon ritka jelenség hogy egy alak váltó nem férfi mert általában csak a férfiaknak a vérében található meg természet feletti DNS is. Majd mikor konstatáltam hogy vagy elmondja a nevét és normális módon beszéljük meg a dolgokat vagy fogom magam és sarkon fordulok és faképnél hagyom amúgy is eddig csak kérdésekel bombázott amikor telepatikusan beszélt hozzám. Bocsáss meg nekem még be sem mutatkoztam a nevem Lisander és én vagyok az itteni összes falka vezetője meg tudhatnám becses neved ifjú hölgy, Celena  elég jellegzetes neved van mindenesetre örvendek a szerencsének hogy még ismerhetlek.Ha jól sejtem alfa vagy de akkor hogy lehetsz ily egy magad ezen a kérdésen nagyon elgondolkodtam mit mondjak neki hazudjak vagy mondjam meg neki az igazat végül úgy döntöttem meg mondom neki a magamét flegman odavágtam neki aszed közöd van hozzá és egyébként ne ardsbele magad mások dolgába. Elégé felböszitet azzal amit mondott és ha nem kontrollálom magam neki is ugrottam volna de nem vagyok egy forró fejű alak de elődöntőtem magamban hogy nehéz lesz megszokni a jelenlétét és a nagyszáját.

kitaszítót farkasTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang