Mikor megérkeztem már a nagybátyám már várt engemet kiszálltam és egyből átöleltem hiányoztál nekem Celena te is nekem Dante hogy hogy itt vagy nem mintha nem örülök neki ha meglátogatsz de, nem vártam hogy mostanában lesz szóltam volna hogy jövök de hirtelenjében kellet lelépnem és nem tudtam máshova menni.gyere beljebb nem baj ha pár napig nálad lakok addig maradsz nálam ameddig akarsz tudod hogy már csak mi maradtunk egymásnak. Mikor kipakoltam mindenemet a szobába amit kaptam Dantétól lementem a nappaliba és elmeséltem egy kamu történettel mért kelet elhagynom a helyet ahol éltem. Utálom hogy nem mondhatok el neki mindent mivel aki alakváltó annak sosem szabad felfednie mások előtt magát mert akkor vadászni fognak rá. Mivel még rendes emberi években még csak 17 vagyok így sajnos az én jó rokonom egyből be iratot egy középiskolába mikor meg tudtam egy áll mosollyal lepleztem menyire nem szívlelem ezt a döntését.Sajna ez ellen nem lehet mit tenni bár még lehet szerzek is barátokat mert a falkában nem nagyon volt általában mindig ki voltam közösítve a farkas alakom miatt és csak is azért voltak velem mert az alfa ere utasítgatta őket.Másnap reggel alig akartam felkelni idegesetit az ébresztő vekker pedig még nem is olyan ami a farkas halásomnak ártana mikor kimásztam az ágyból az asztalomon volt egy cetli sajnálom de nem tudlak reggel elvinni az új sulidba mert korán kelet bemennem dolgozni. Magamban konstatáltam hogy menyire jó is lesz mindent magamnak elintézni amikor még azt sem tudom hogy melyik suliba is kell mennem még egyszer elolvastam a cetlit hátha rajta van az iskola neve de csak annyi volt az előző szöveg után hogy egy jó barátom lánya elvisz téged a suliba.
YOU ARE READING
kitaszítót farkas
FantasyCelena egy falka tagja egy nap a falkavezér aki alfa elzavarja a területéről és a környéken élő falkák egyike sem fogadja be.